Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Als Ajax eruit komt met Moisander , dan lijkt mij dat de vraagprijs die al bekend was wordt betaald
Los van wat hij moet kosten: Moisander is wel iemand die er meteen kan staan, hij kent de Ajax-school, weet wat hij moet doen. Is geen superspeler, maar het is naïef om het hele seizoen met Denswil, Veltman of Blind daar te spelen. Zeker als je de CL in moet. Vandaag was ook weer duidelijk dat Ajax dringend behoefte heeft aan iemand die de verdediging neerzet. Alderweireld is daar niet het type voor.
Denswil krijgt ook zijn kans nog wel dit seizoen en ik denk dat Blinds kansen verkeken zijn op die plek. Al zal De Boer dat ontkennen.
Denswil krijgt ook zijn kans nog wel dit seizoen en ik denk dat Blinds kansen verkeken zijn op die plek. Al zal De Boer dat ontkennen.
En die hebben we juist niet. Of je moet Enoh opstellen, maar dan wordt onze opbouw vrij eenvoudig te verstoren: stop Moisander af en laat Alderweireld / Enoh maar opbouwen. Klaar.wimpey schreef:De Boer lijkt flink te willen roteren dit seizoen. Dit gezegd o.b.v. de eerste wedstrijden.De Dominee schreef:Als Wiel blijft en Moisander komt, wie gaat er dan banken? Rhijn, Wiel of Moisander zelf? Lijkt me zonde van het geld.
Ik begrijp de redenering van FdB v.w.b. Moisander wel: dit seizoen als LCV, daarna als RCV voor het geval Alderweireld zou gaan.
Moisander wordt op AT m.i. onderschat trouwens. Zeker geen absolute topper, maar je vindt niet veel beter in de vijver waarin Ajax vist. Bovendien wil FdB voetballende verdedigers. Dan heb je aan Moisander een goede. Zaak is dan natuurlijk wel dat je een VM hebt, die corrigerend sterk is.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Toby heeft volgens mij de potentie wel om op te bouwen. Goeie trap in zijn rechterbeen, hij moet het alleen nog leren zien. Vandaag zag ie het trouwens; fraaie bal op Sana.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Alderweireld heeft een goede crosspass, die hij echter te vaak hanteert. Z'n inspeelpass is matig en met of zonder bal inschuiven doet hij vrijwel nooit, of het moet zijn om vanaf een meter of 25-30 uit te halen. Hij heeft echt niet de souplesse of techniek om uit te groeien tot een speler die brengt wat Vertonghen Ajax bracht.
Zet wel regelmatig iemand vrij voor de keeper. Hij heeft een uitstekend oog voor diepte.
(Wat dat betreft snap ik de opmerking van weekend Cees niet zo, dergelijke ballen zijn zijn handelsmerk. Vorige week ook twee keer (anita en Sana).)
(Wat dat betreft snap ik de opmerking van weekend Cees niet zo, dergelijke ballen zijn zijn handelsmerk. Vorige week ook twee keer (anita en Sana).)
- AT Toto winner 09/10
Wat snap je niet? Volgens mij zeggen we hetzelfde, alleen zou hij het m.i. vaker moeten doen. Vanaf mijn plekkie op Noord is vaak goed te zien dat er voorin ruimte is om de bal diep te geven, maar dat Toby dan toch kiest voor een balletje opzij. Er doen zich per wedstrijd veel meer mogelijkheden voor om zo'n bal te geven dan 1 of 2 x. Het lijkt dan net of hij het niet ziet.
Dacht dat Frankie een keer heeft gezegd dat hij dat minder moest doen.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Nu weer Moisander.. Waar blijft dit dan? ik snap er niks meer vanDuke schreef:Even voor de volledigheid, de link van Ajaciedjuh:
Ziet er serieus uit.Arnesen: Ajax heeft zich gemeld, Rajkovic wil graag naar Amsterdam
17 augustus 2012
Tegenover de lokale krant Hamburger Morgenpost heeft HSV technisch directeur Frank Arnesen interesse van Ajax voor Slobodan Rajkovic bevestigt. 'Het klopt, Ajax heeft ons gemeld dat ze Rajkovic willen huren. We wachten nu op een aanbieding.'
Ajax Netwerk
De verdediger van HSV, afkomstig van Chelsea, zou aanbiedingen van tal van clubs als oninteressant hebben afgewezen. 'Slobodan wil heel graag aan spelen toekomen en daarom weg. Hij wil graag naar Ajax, hij kent Nederland goed,' zo gaf de technisch directeur aan. De 23-jarige centrale verdediger werd eerder door Chelsea aan PSV, FC Twente en Vitesse verhuurd.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Als Rajkovic goedkoop is kan ie ook prima komen. zeker in de CL is een extra verdediger geen overbodige luxe. Ik zou blij zijn met Moisander in ieder geval.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Beter dan die broekies die we nu hebben lopen eerlijk gezegd.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Echt niet? Waarom niet? Ik moet er niet aan denken dat we met van Rhijn en Dijks naar Eindhoven ofzo moeten.
- AT Toto winner 09/10
Feit is dat we twee CV's zijn kwijtgeraakt; ze vervangen is dan geen overbodige luxe. Temeer daar Denswil érg vaak genoemd wordt, maar inmiddels haast een mythe lijkt, want een offciële wedstrijd speelde hij nog niet in het eerste, dus is er kennelijk nog niet klaar voor.
T
Laatst gewijzigd door Thom op ma aug 20, 2012 11:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Moisander is op wat handtekeningen binnen volgens VI
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Ik was lekker bezig....kon 'm niet meer deleten.Thom schreef:T
Ik vind dat wel mooi. De hele wereld gaat vooruit en heeft de nieuwste communicatiemiddelen, voetbalclubs gebruiken nog een fax. Zou ook wat zijn, een aanbod doen via twitter of een deal beklinken via Facebook.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Laten we beginnen met een scanner en Adobe Acrobat PDF 

Alderweireld maakte tegen AZ een domme fout, maar hij is niet zo matig als jij wilt doen geloven. Hij heeft bijv. een betere dieptepass dan Vertonghen heeft. Het inschuiven van Vertonghen dat jij noemt, was een zeldzaamheid. De bal oppikken en met dat ding aan de voet het veld oversteken was wél een zeer sterk punt van 'm.Frisse schreef:Alderweireld heeft een goede crosspass, die hij echter te vaak hanteert. Z'n inspeelpass is matig en met of zonder bal inschuiven doet hij vrijwel nooit, of het moet zijn om vanaf een meter of 25-30 uit te halen. Hij heeft echt niet de souplesse of techniek om uit te groeien tot een speler die brengt wat Vertonghen Ajax bracht.
De slechte wedstrijden van Alderweireld blijven echter net zo lang hangen als de wedstrijden waarin Vertonghen excelleerde. Ajax - Twente van 15/5'11 was Vertonghen's masterpiece. In de weken daaraan voorafgaand was Alderweireld echter meer sterkhouder dan Vertonghen was.
Vertonghen is inderdaad niet zo goed als hij soms gemaakt wordt. Speelde een dramatische eerste seizoenshelft in 2011-2012 en houdt vooralsnog gewoon de bank warm bij Tottenham. Hij heeft een geweldige uitstraling, opbouwende kwaliteiten en goede fysieke kwaliteiten, maar ook duidelijke tekortkomingen.
Alderweireld zit ergens rond het niveau Vlaar. Geen weggooier, maar echt bijzonder? Nee.
Alderweireld zit ergens rond het niveau Vlaar. Geen weggooier, maar echt bijzonder? Nee.
Update:
Volgens De Telegraaf krijgt Niklas Moisander rugnummer 4. Inderdaad, het rugnummer van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen.
Denk dat Moisander onderhand wel onder het kopje 'betrouwbaar' valt.
Volgens De Telegraaf krijgt Niklas Moisander rugnummer 4. Inderdaad, het rugnummer van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen.
Denk dat Moisander onderhand wel onder het kopje 'betrouwbaar' valt.

Ze hebben 1 wedstrijd gespeeld..Frisse schreef:Vertonghen is inderdaad niet zo goed als hij soms gemaakt wordt. Speelde een dramatische eerste seizoenshelft in 2011-2012 en houdt vooralsnog gewoon de bank warm bij Tottenham. Hij heeft een geweldige uitstraling, opbouwende kwaliteiten en goede fysieke kwaliteiten, maar ook duidelijke tekortkomingen.
IK GELOOF!!!!!!