Ik zou voor een package deal gaan met AZ: Viergever + Maher.Rishi schreef:Wie?
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
- InnerHarbour
Buiten het feit dat Nick Viergever veel te klein is voor een CV (1.82 meter) viel die gisteren genadeloos door de mand toen die grote neger inviel, geen duel werd gewonnen, de Vrij overigens ook niet.
Maher wil alleen achter de spitsen spelen, waar we al voldoende kandidaten hebben, geen stuiver aan die twee uitgeven IMO.
Maher wil alleen achter de spitsen spelen, waar we al voldoende kandidaten hebben, geen stuiver aan die twee uitgeven IMO.
YNWA
nog 2 weken, ik zou nu wel graag een centrale verdediger aangetrokken zien worden en een controlerende middenvelder.
mijn geduld raakt op...
alles extra is meegenomen.
Ps, Assaidi --> liverpool, ik zag het niet zitten in hem dus prima!
Denk voor hem zelf dat ie redelijk vaak op de bank terecht gaat komen...
Bij Ajax was ie zeker basisspeler geworden, dus hoezo hij kiest niet voor geld???

mijn geduld raakt op...

alles extra is meegenomen.
Ps, Assaidi --> liverpool, ik zag het niet zitten in hem dus prima!

Denk voor hem zelf dat ie redelijk vaak op de bank terecht gaat komen...
Bij Ajax was ie zeker basisspeler geworden, dus hoezo hij kiest niet voor geld???

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Volgens een bron van Sport 1 zou Theo worden geruild met Buttner 

Nou ja zou niet zo heel slecht zijn voor Ajax hoor. Ondanks dat ik Theo heel graag zie bljiven lijkt me dat inmiddels een gepasseerd station. Buttner zijn marktwaarde is hoger, hij heeft nog restwaarde en zijn salaris zal ook lager zijn dan dat van Theo. Alleen neemt dat niet weg dat er dan ook op het middenveld zeker nog wat moet gebeuren!
Is 1995 echt zolang geleden??
Weet niet echt wat we met Buttner zouden moeten, dus ik geloof er niet in. We hebben op die positie al Dijks, Koppers, Blind en Boilesen. Lijkt mij voldoende, toch?
Overigens stond er in de AD van gisteren wel dat Overmars de afgelopen weken verscheidene malen contact opheeft genomen met de zaakwaarnemer van Buttner.
Overigens stond er in de AD van gisteren wel dat Overmars de afgelopen weken verscheidene malen contact opheeft genomen met de zaakwaarnemer van Buttner.
Waarvan Blind al niet voldoet. Die moet gewoon verkocht worden.
IK GELOOF!!!!!!
Daarom kwantiteit hebben we inderdaad genoeg, kwaliteit niet! En laat Boilesen zich dan maar gaan richten op het centrum als hij een keer fit is.
Is 1995 echt zolang geleden??
Is Büttner eventueel ook een optie in het centrum?
Dit hoort niet bij betrouwbaar transfernieuws. Sport1 verzint doorgaans zijn eigen geruchten.
Inderdaad, gelet op de persconferentie van de Boer van zojuist waarin hij zegt dat ze een CV, DMV en buitenspeler willen halen zal dit wel onzin zijn.
Klopt, volgens de Boer is de komst van al die spelers zo goed als rond .. Alweer ..
Blij met de punten ...
'We hebben nu steeds achter het net gevist', bekende De Boer.999 schreef:Klopt, volgens de Boer is de komst van al die spelers zo goed als rond .. Alweer ..
Tja, hoe zou dat toch komen?
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Hmm oke. Ben benieuwd wie er uit de hoge hoed getoverd worden. Gokje:Alexander schreef:Inderdaad, gelet op de persconferentie van de Boer van zojuist waarin hij zegt dat ze een CV, DMV en buitenspeler willen halen zal dit wel onzin zijn.
Armenteros
Moisander (voor teveel geld)
Quansah oid
Dan heb ik liever 'gewoon' Dijks, Denswil, Fischer, Boccara en Lukoki erin. Dan maar zo op ons bek.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Misschien moet Ajax beginnen met jokers plakken en de slogan heb je spelers voor mij tetetete 

- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Sneue zaak dit. Rajkivic. Tssss
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Even voor de volledigheid, de link van Ajaciedjuh:
Ziet er serieus uit.Arnesen: Ajax heeft zich gemeld, Rajkovic wil graag naar Amsterdam
17 augustus 2012
Tegenover de lokale krant Hamburger Morgenpost heeft HSV technisch directeur Frank Arnesen interesse van Ajax voor Slobodan Rajkovic bevestigt. 'Het klopt, Ajax heeft ons gemeld dat ze Rajkovic willen huren. We wachten nu op een aanbieding.'
Ajax Netwerk
De verdediger van HSV, afkomstig van Chelsea, zou aanbiedingen van tal van clubs als oninteressant hebben afgewezen. 'Slobodan wil heel graag aan spelen toekomen en daarom weg. Hij wil graag naar Ajax, hij kent Nederland goed,' zo gaf de technisch directeur aan. De 23-jarige centrale verdediger werd eerder door Chelsea aan PSV, FC Twente en Vitesse verhuurd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hij is toch vrij duidelijk door de mand gevallen in de Eredivisie?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Maar hij is wél goedkoop. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
En kan matten als Badr Hari!
- InnerHarbour
- Ajaciedjuh
Ajax heeft zich weer gemeld bij az voor Moisander. Bron: EL
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo aug 19, 2012 12:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Aub niet