Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

zeux

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » wo aug 08, 2012 11:31 pm

wimpey schreef:Dit moet je me uitleggen... Ik stel enkel dat FdB meer rendement uit Ajax-selecties haalt dan zijn voorgangers.
In beide jaren waren we afhankelijk van het falen van (meerdere) tegenstanders. Is gelukt, maar daar kun je niet op blijven rekenen.

Ook hier op AT is enorm gescholden over soms onthutsend zwakke optredens. Echt solide zijn we niet naar die twee titels gegaan...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 09, 2012 12:56 am

Maar toch kampioen geworden. In een rechtstreeks duel met Twente dit en vorig jaar gewoon de titel gehaald.

Vergelijk dat eens met de fratsen die HtC uithaalde tegen Sparta...
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za aug 11, 2012 10:15 pm

Waarom gebeurt er niks??? Morgen begint de competitie. Werkt het soms zoals op de veiling in Aalsmeer? De prijs daalt en daalt en Overmars wacht zolang mogelijk totdat hij op het knopje drukt? Typisch Ajax weer hoor.

Iniesta

Bericht door Iniesta » za aug 11, 2012 10:22 pm

Typisch Ajax? Of je het nu goed beleid vindt of niet, je kunt toch moeilijk beweren dat Ajax hetzelfde handelt als in de afgelopen jaren?

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za aug 11, 2012 10:50 pm

Hetzelfde? Nee, maar dat is mijn punt ook niet. Misschien staat het er niet zo handig. Morgen spelen we en Ajax is nog bezig met te proberen z'n zaakjes te regelen. Vind ik slecht transferbeleid en slecht transferbeleid is typisch voor onze club.

gaizka

Bericht door gaizka » za aug 11, 2012 11:00 pm

Dubbel schreef:Hetzelfde? Nee, maar dat is mijn punt ook niet. Misschien staat het er niet zo handig. Morgen spelen we en Ajax is nog bezig met te proberen z'n zaakjes te regelen. Vind ik slecht transferbeleid en slecht transferbeleid is typisch voor onze club.
Helemaal mee eens, eventueel aankopen hebben nu niks van de voorbereiding meegekregen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 12, 2012 4:09 pm

markvanrijswijk: Assaidi duidelijk: als Ajax mij niet meer salaris biedt, blijf ik bij Heerenveen.”

Dat gaat dus ook niet door.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo aug 12, 2012 4:15 pm

Dat wordt dus ook niks. Het wordt een lastige zaak, want spelers komen niet meer naar Ajax en de spelers die er al spelen zullen minder snel bijtekenen....
15 mei 2011.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 12, 2012 4:18 pm

Maar goed dat Aissaidi in de media meldt dat hij niet voor het geld kiest. :smallgrin.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 12, 2012 4:19 pm

LucaS

Bericht door LucaS » zo aug 12, 2012 4:23 pm

Hij wil meer verdienen dan het salarisplafond? Lekker weg blijven dan.
I think I lost my fucking headache

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 12, 2012 4:26 pm

LucaS schreef:Hij wil meer verdienen dan het salarisplafond? Lekker weg blijven dan.
Hij zal niet in de hoogste schaal terecht komen. Vandaar nieuwe interesse in Tello!?

Het zou mij verbazen als het rondkomt. Los van het fei dat ik niet kapot ben van Aissaidi.

wimpey

Bericht door wimpey » zo aug 12, 2012 4:29 pm

Ajaciedjuh schreef: Vandaar nieuwe interesse in Tello!?
Is er interesse in Tello dan?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 12, 2012 4:31 pm

Stond gisteren bij de geruchten (bezoek Overmars), krant uit Spanje.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo aug 12, 2012 4:33 pm

Ik geloof helemaal niks van die Barca-spelers die hierheen komen. We krijgen gegarandeerd 2de keus en ze hebben totaal geen binding met de club. Ik vind het persoonlijk niks.
Whitey on the moon.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 13, 2012 5:18 am

Telesport (stukje rapporteur Johan de Kock)
Vol­gens De Kock zou Ajax er zelfs mee op voor­uit gaan. „Ajax krijgt meer mo­ge­lijk­he­den, als Adam zich zo blijft ont­wik­ke­len. Ik denk dat hij meer ca­pa­ci­tei­ten heeft dan Ani­ta.” De sug­ges­tie, dat Ajax de to­ta­le trans­fer­som van mi­ni­maal acht en half mil­joen dan in­te­graal door kan stor­ten naar Alkmaar, vond bij tech­nisch di­rec­teur Ear­nest Ste­wart van AZ ove­ri­gens geen ge­hoor. „Dat be­drag, daar doen wij het écht niet voor.
Het wordt in ieder geval iemand anders. :666.gif:

roelf

Bericht door roelf » di aug 14, 2012 7:25 am

GangstaRiB schreef:Ik geloof helemaal niks van die Barca-spelers die hierheen komen. We krijgen gegarandeerd 2de keus en ze hebben totaal geen binding met de club. Ik vind het persoonlijk niks.
Jij wilt iemand aantrekken met binding met de club? Iemand zoals Aissadi? Zelfs de spelers die er al rondlopen hebben geen binding met de club.
Doe maar een jaartje Dos Santos en Fontas, kun je Blind lozen en kunnen Boccara en Denswil een beetje in de schaduw blijven en zorgen dat ze er volgend jaar staan. Beter dan een ouwe lul een paar miljoen salaris te geven voor een jaar.
En wat maakt het uit dat het toevallig Barca is? Volgens mij een groot voordeel want ze kennen het systeem.

Mano

Bericht door Mano » di aug 14, 2012 7:32 am

Barcelona wil Fontás en Dos Santos aan Ajax verhuren
13/08/2012 20:52

Ajax kan mogelijk toch spelers van Barcelona verwelkomen. De Catalaanse club heeft technisch directeur Marc Overmars laten weten open te staan voor de verhuur van Andreu Fontás (foto) en Jonathan Dos Santos.

Barcelona heeft laten weten dat over de huur van centrumverdediger Fontás (22) en de Mexicaanse middenvelder Jonathan (22) wél valt te praten. Dat kreeg Overmars te horen van directieleden Andoni Zubizarreta en Raul Sanllehi in Boekarest, waar Barcelona vorige week oefende tegen Dinamo Boekarest.

Ajax kreeg eerder nul op rekest bij de pogingen Cristian Tello te huren. De 21-jarige aanvaller stond op de wensenlijst van Overmars, maar Barcelona wil Tello voorlopig niet kwijt. Hetzelfde geldt voor middenvelder Sergio Roberto. Eerder viel Marc Muniesa al af voor een overstap naar Amsterdam. Ajax had hem op het oog als vervanger voor Jan Vertonghen, maar de centrumverdediger liep vorige maand een ernstige knieblessure op.
Wel benieuwd naar deze 2 jongens. Iemand kopen voor tig miljoen terwijl er toekomst op de bank zit, dat helaas nog net niet klaar is... (en dan bedoel ik niet Blind...) is ook zonde. Hoop wel dat ze wat toevoegen....
gezien het feit dat 1 een verd. midd is geeft aan dat ze het bod van Anita pakken.

aissaidi mag van part in heereveen blijven. als 1,1 mil te weinig is dan moet je je heil maar veerder zoeken... Of je nou goed bent of niet.
daar ligt ook nog veel twijfel! het is niet dat hij van AC Milan komt en zich bewezen heeft op hoggste niveau.
ik denk dat je met Aissi een 2de El Ham binnen haalt... kijken hoe hij wordt als ie 3 wedstrijden op de bank zit omdat Boerrigter fit is en goed speelt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano

Bericht door Mano » di aug 14, 2012 8:56 am

met het vertrek van Vertonghen, Anita en Janssen verliest het elftal wel een kapitein en ervaring.

Ajax is bezig om jonge spelers te halen. Daarmee haal je wel kwaliteit maar geen ervaring.
Dus zodra de boel onder druk komt te staan door sterke tegenstanders is er niemand die het hoofd koel kan houden en/of de kar gaat trekken.
Jan vertonghen is relatief jong maar trok einde van het seizoen wel de kar.
Theo Janssen speelde geen goed seizoen maar heeft wel gif en inzicht om zijn teamgenoten op scherp te zetten
Anita gaat vooraan in de strijd en heeft een goed voorbeeld gedrag.

dit raak je kwijt en kunnen nieuwelingen niet invullen. Die moeten eerst hun rol en plek vinden binnen het elftal.
Oudere spelers kopen is geen garantie voor ervaring want soms klikt het niet met de rest of hebben ze het zelf moeilijk waardoor ze geen toevoeging hebben.

Het gat vullen van die 3 is mijns inziens niet moeilijk, die bijrollen die ze hadden wel!!!
En aangezien de rest van Ajax niet de persoonlijkheid heeft om deze rol over te nemen, wordt het een zwaar jaar zodra het tegen zit.
Maakt niet uit wie je koopy
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano

Bericht door Mano » di aug 14, 2012 8:56 am

met het vertrek van Vertonghen, Anita en Janssen verliest het elftal wel een kapitein en ervaring.

Ajax is bezig om jonge spelers te halen. Daarmee haal je wel kwaliteit maar geen ervaring.
Dus zodra de boel onder druk komt te staan door sterke tegenstanders is er niemand die het hoofd koel kan houden en/of de kar gaat trekken.
Jan vertonghen is relatief jong maar trok einde van het seizoen wel de kar.
Theo Janssen speelde geen goed seizoen maar heeft wel gif en inzicht om zijn teamgenoten op scherp te zetten
Anita gaat vooraan in de strijd en heeft een goed voorbeeld gedrag.

dit raak je kwijt en kunnen nieuwelingen niet invullen. Die moeten eerst hun rol en plek vinden binnen het elftal.
Oudere spelers kopen is geen garantie voor ervaring want soms klikt het niet met de rest of hebben ze het zelf moeilijk waardoor ze geen toevoeging hebben.

Het gat vullen van die 3 is mijns inziens niet moeilijk, die bijrollen die ze hadden wel!!!
En aangezien de rest van Ajax niet de persoonlijkheid heeft om deze rol over te nemen, wordt het een zwaar jaar zodra het tegen zit.
Maakt niet uit wie je koopy

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do aug 16, 2012 3:26 pm

Met het vertrek van Anita hebben we meer dan 10 miljoen te besteden, begrijp ik van Mike Verweij, ik neem dus aan dat er minimaal 2 spelers bij gaan komen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do aug 16, 2012 3:36 pm

Ajax zal snel moeten handelen anders wordt het echt een jaar vol treurnis... Wat het "technisch hart"ook zegt en gaat er aan hun poten gezaagd worden..
Weer op zoek naar een Interim coach..

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 16, 2012 5:27 pm

Duke schreef:Met het vertrek van Anita hebben we meer dan 10 miljoen te besteden, begrijp ik van Mike Verweij, ik neem dus aan dat er minimaal 2 spelers bij gaan komen.
Pcs. Directe versterkingen wel te verstaan.

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 16, 2012 5:31 pm

Wie?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 16, 2012 5:39 pm

Rishi schreef:Wie?
Yoshida achterin, een extra buitenspeler en iemand die het kwaliteitsverlies opvangt dat het vertrek van Anita & Janssen met zich meebrengt.

Plaats reactie