Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Daarbij heb je ook wat ervaring erbij op het middenveld. Leiderschap.
IK GELOOF!!!!!!
Ajax leidt veel fantasieloze middenvelders op: Siem, Klaassen, Dani de Wit, Ekkelenkamp. Pakken op laag niveau hun goaltjes mee, maar op topniveau komen ze finesse en handelingssnelheid tekort.
Voor Ajax is het prima, Yopi. Meer dan prima zelfs. Zeker als je een Donny en Frenkie hebt.
IK GELOOF!!!!!!
http://www.espn.com.mx/futbol/mundial/n ... fo-pizarro
Lijkt me kansloos, maar ik meld het toch even.
Lijkt me kansloos, maar ik meld het toch even.
- InnerHarbour
24 jaar en nog steeds in Mexico voetballen, met andere woorden in die zijn de clubs uit competities die ertoe doen niet geïnteresseerd. Juist dat zijn de spelers waar Ajax niet kansloos voor is. Overigens geen idee of hij wat kan.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gozer heeft vorig jaar voor 15 miljoen een transfer gemaakt. En dan zou Ajax nu 20-25 miljoen moeten betalen? Dat doen we hier echt niet.
Gelet op de geruchten gaan we wel de beurs trekken. Ik hoor alleen maar spelers die 10-20 miljoen moeten kosten.
Gelet op de geruchten gaan we wel de beurs trekken. Ik hoor alleen maar spelers die 10-20 miljoen moeten kosten.
- peter
Overigens hoor en lees ook dat we Assaidi zouden willen hebben. Daar heb je toch echt niks aan?
Klantje van Raiola toch? Lijkt me dus niet.
Gelukkig een klant van Raiola. Maar zie het wel gebeuren dat Ten Hag zulke spelers wilt.
IK GELOOF!!!!!!
Ajax wilde hem al eerder. Als het al zo is, hoeft het niet van Ten Hag te komen.
Zie er trouwens weinig in.
Zie er trouwens weinig in.
Ik niet, nooit kapot van Assaidi geweest. Verbaast me niets dat hij geflopt is in het buitenland.
Raiola hypet zijn spelers, maar dat is puur voor het geld.
Raiola hypet zijn spelers, maar dat is puur voor het geld.
-
Mwoah, goede speler wel. Hoop echter dat Ajax nog iets hoger mikt.Peter schreef:Overigens hoor en lees ook dat we Assaidi zouden willen hebben. Daar heb je toch echt niks aan?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ene 21-jarige Mexicaanse CV wordt genoemd als alternatief voor Magllan die dus te duur schijnt te zijn. Cesar Montes heet ie. Speelt bij Monterrey.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Te duur? Ging toch om iets van 7 a 8 miljoen?Mr. Ajax schreef:Ene 21-jarige Mexicaanse CV wordt genoemd als alternatief voor Magllan die dus te duur schijnt te zijn. Cesar Montes heet ie. Speelt bij Monterrey.
- Jinne
- Site Admin
Te duur is wat anders dan dat je het geld niet. Een koffie van 10 euro vind ik ook te duur. Betekent niet dat ik geen 10 euro voor iets kan betalen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
De Argentijnen willen kennelijk minimaal 10 miljoen, en dat schijnen de heren net te gortig te vinden.Gaizka1985 schreef:Te duur? Ging toch om iets van 7 a 8 miljoen?Mr. Ajax schreef:Ene 21-jarige Mexicaanse CV wordt genoemd als alternatief voor Magllan die dus te duur schijnt te zijn. Cesar Montes heet ie. Speelt bij Monterrey.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Volgens de geruchten willen ze 10 miljoen USD, zo'n 8,4 miljoen EURO dus.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Als ze echt overtuigd zijn van zijn kwaliteiten zou het vreemd zijn om voor een minder alternatief te gaan en misschien 1 of 2 miljoen te besparen.Mr. Ajax schreef:De Argentijnen willen kennelijk minimaal 10 miljoen, en dat schijnen de heren net te gortig te vinden.Gaizka1985 schreef:Te duur? Ging toch om iets van 7 a 8 miljoen?Mr. Ajax schreef:Ene 21-jarige Mexicaanse CV wordt genoemd als alternatief voor Magllan die dus te duur schijnt te zijn. Cesar Montes heet ie. Speelt bij Monterrey.
Hoort bij het spel.
- peter
Overmas gaf bij de presentatie van Labyad aan dat hij “zsm een tweede versterking verwacht”. Ik ben benieuwd.
Dat is die Magallan, denk je niet?
- peter
Dat denk ik ook inderdaad. Ajax geeft keer op keer aan dat die middencategorie qua leeftijd zo belangrijk voor ze is. Gelet op de namen is die Magallan een heel logische volgende dan.
Laten we hopen dat hij in elk geval degelijk is.