Het scoutingshoekje van Enganche
Moderator: mods
Grappig dat mensen die Blind constant afbrandden nu weer graag tegen Blind tekeer gaan, terwijl de eindverantwoordelijkheid toch echt niet bij Blind ligt.
Laatst gewijzigd door LucaS op zo jun 22, 2008 8:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
Waar is DB wel voor verantwoordelijk? Is hij, zoals ik eerder schreef, meer met pr o.i.d. bezig dan met voetbal? Is hij het uithangbord? Wordt hij de nieuwe Jansma? Ik heb toch sterk de indruk dat hij dat zelf anders ziet.LucaS schreef:Grappig dat mensen die Blind constant afbrandden nu weer graag tegen Blind tekeer gaan, terwijl de eindverantwoordelijkheid toch echt niet bij Blind ligt.
DB mag voor mij voor Ajax veel doen, maar laat hem geen spelers halen, verkopen of zich met de opstelling bemoeien.
Afbranden van DB? Waarom? Hij is tot nu toe alleen maar mislukt als hoofd opleidingen (als ik JC mag geloven, DB was hoofd opleidingen van 2000 tot 2005), trainer van de A1 (mijn visie), TD (al zal aan de trainer liggen?) en als trainer (al zal dat aan de TD liggen?) DB is vaak op de Toekomst, is een echte Ajacied, maar daarmee nog geen "kampioen in- en verkoop".
DB krijgt van mij in deze, speciaal voor hem, geconstrueerde functie alle zegen! Tot nu toe kun je hem weinig verwijten? Er is immers niemand aangetrokken of verkocht tijdens zijn functioneren. Sorry, Renaldo Jongebloet heeft een contract getekend, Donovan Slijngard zijn contract verlengd en er zijn twee artsen aangetrokken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Natuurlijk is Blind niet mislukt als hoofd opleidingen, speler en als trainer. Ik zou Cruijff niet geloven als ik jou was. Grappig overigens dat met name deze grote Cruijff het brein was achter de meeste aankopen onder TD Blind.
Leuk nieuwtje voor het grote peleton Blind-haters:
Leuk nieuwtje voor het grote peleton Blind-haters:
Zlatan Son of God schreef:Toch knap van blind om 3,25 miljoen euro van de vraagprijs af te halen. Tijdens de gesprekken die ik tijdens EURO 2008 met enkele Heerenveen functionarissen heb gehad, werd mij duidelijk gezegd dat voor geen euro minder dan 19,5 miljoen hij weg zou gaan.
I think I lost my fucking headache
We kunnen dat pas achteraf bepalen he... Misschien is hij wel straks 30 waard, schiet hij er 20 per seizoen in en krijgt hij het publiek op de banken.....
Maar misschien kunnen we dankzij zijn aankoop geen verdedigers of een nummer 10 halen en bakken we er niks van en daalt zijn transferwaarde.....
Wie het weet mag het zeggen...
Maar misschien kunnen we dankzij zijn aankoop geen verdedigers of een nummer 10 halen en bakken we er niks van en daalt zijn transferwaarde.....
Wie het weet mag het zeggen...
IK GELOOF!!!!!!
Kuiper zegt in de VI dat er nooit een vraagprijs is geweest.LucaS schreef:Natuurlijk is Blind niet mislukt als hoofd opleidingen, speler en als trainer. Ik zou Cruijff niet geloven als ik jou was. Grappig overigens dat met name deze grote Cruijff het brein was achter de meeste aankopen onder TD Blind.
Leuk nieuwtje voor het grote peleton Blind-haters:Zlatan Son of God schreef:Toch knap van blind om 3,25 miljoen euro van de vraagprijs af te halen. Tijdens de gesprekken die ik tijdens EURO 2008 met enkele Heerenveen functionarissen heb gehad, werd mij duidelijk gezegd dat voor geen euro minder dan 19,5 miljoen hij weg zou gaan.
- Daily Blind
Dan liegt hij in het interview!Jöhnk schreef:Kuiper zegt in de VI dat er nooit een vraagprijs is geweest.LucaS schreef:Natuurlijk is Blind niet mislukt als hoofd opleidingen, speler en als trainer. Ik zou Cruijff niet geloven als ik jou was. Grappig overigens dat met name deze grote Cruijff het brein was achter de meeste aankopen onder TD Blind.
Leuk nieuwtje voor het grote peleton Blind-haters:Zlatan Son of God schreef:Toch knap van blind om 3,25 miljoen euro van de vraagprijs af te halen. Tijdens de gesprekken die ik tijdens EURO 2008 met enkele Heerenveen functionarissen heb gehad, werd mij duidelijk gezegd dat voor geen euro minder dan 19,5 miljoen hij weg zou gaan.
Oliva ken ik wel, ja. Veel andere mensen zullen hem ook kennen, maar dan alleen van naam. Heeft pas een handjevol wedstrijden in het eerste van River gespeeld, waaronder veel in de Torneo de Verano. Heeft ook in meerdere Argentijnse jeugdselecties gezeten. Heeft een goed verdedigend inzicht. Er zit veel in, maar hij is 18 moet zich in alle fysieke opzichten nog flink ontwikkelen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo jul 09, 2008 8:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 05/06