Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Ik sluit in deze niet uit dat De Ligt nog een jaartje blijft na dit seizoen. Zegt doorgaans verstandige dingen, en is nog erg jong. Hij is na dit seizoen pas 19 (!). Als het een beetje meezit spelen we volgend seizoen weer een beetje Europees, mag ie het daar nog even laten zien. En dan eind volgend seizoen naar een mooie club, en dus niet voor de bank. Want als hij nu naar Barca o.i.d. vertrekt, gaat ie daar echt niet in de basis staan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
En het scenario dat Barcelona De Ligt wel koopt, maar nog een half jaar of jaar bij Ajax stalt (al naar gelang zijn progressie en programma Ajax)Mr. Ajax schreef:Ik sluit in deze niet uit dat De Ligt nog een jaartje blijft na dit seizoen. Zegt doorgaans verstandige dingen, en is nog erg jong. Hij is na dit seizoen pas 19 (!). Als het een beetje meezit spelen we volgend seizoen weer een beetje Europees, mag ie het daar nog even laten zien. En dan eind volgend seizoen naar een mooie club, en dus niet voor de bank. Want als hij nu naar Barca o.i.d. vertrekt, gaat ie daar echt niet in de basis staan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Is natuurlijk wel een competitie 6 beter dan de Nederlandse hé ...
Blij met de punten ...
Als hij de komende anderhalf jaar gewoon bij Ajax blijft spelen, en wij het voor het zeggen hebben wat hem betreft, dan vind ik het prima allemaal. Mag ie daarna naar Barca.zeux schreef:En het scenario dat Barcelona De Ligt wel koopt, maar nog een half jaar of jaar bij Ajax stalt (al naar gelang zijn progressie en programma Ajax)Mr. Ajax schreef:Ik sluit in deze niet uit dat De Ligt nog een jaartje blijft na dit seizoen. Zegt doorgaans verstandige dingen, en is nog erg jong. Hij is na dit seizoen pas 19 (!). Als het een beetje meezit spelen we volgend seizoen weer een beetje Europees, mag ie het daar nog even laten zien. En dan eind volgend seizoen naar een mooie club, en dus niet voor de bank. Want als hij nu naar Barca o.i.d. vertrekt, gaat ie daar echt niet in de basis staan.
Chelsea pleurt zijn talenten toch ook deze kant op om nog een beetje te laten 'groeien'?999 schreef:Is natuurlijk wel een competitie 6 beter dan de Nederlandse hé ...
Als het zes keer niks is (in het kwadraat) lijkt het mij dat ze in 0 spelers uit Nederland interesse zouden hebben.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Want Barcelona stalt altijd zijn ( beste ) spelers in Nederland ?.Zie hem dan eerder gestald worden bij een club in Spanje.
Laatst gewijzigd door 999 op ma nov 20, 2017 5:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Als hij (meteen) hun beste speler zou zijn, zou hij ook meteen spelen.999 schreef:Want Barcelona stalt altijd zijn beste spelers in Nederland ?.Zie hem dan eerder gestald worden bij een club in Spanje.
Het gaat dus om het groeiproces. Uren maken. Niet op zijn 19de op een bank of in een tweede elftal verpieteren. En inderdaad dat kan ook Spanje zijn. Zijn er Spaanse clubs waarmee Barcelona zo'n verbinding heeft?
En wat ik ook zei: 'programma Ajax'. Stel dat Ajax op een miraculeuze manier in de CL terecht komt volgend jaar. Dan kunnen dat leerzame vlieguren zijn. Er vanuit gaande dat Spaanse CL-clubs geen groeibriljantjes van Barcelona in hun basisteam opnemen.
Tja, ik denk dat ze hem toch eerder bij een club in Spanje zullen stallen dan in Nederland.Lijk me ook logischer dan bij een club waar je van weet dat de competitie geen ruk voorstelt en eventueel Champions L. nivootje Feyenoord gaat worden.Daarnaast lijkt me dat ze ook niet zonne pet ophebben van onze trainer.
Maar goed, zoals jou heb ik ook geen glazen bol
..
Maar goed, zoals jou heb ik ook geen glazen bol

Laatst gewijzigd door 999 op ma nov 20, 2017 5:11 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Laat Cees het maar niet lezen, die kan ik het al niet hebben dat ik Nederland een 4de rang competitie noem.999 schreef:Is natuurlijk wel een competitie 6 beter dan de Nederlandse hé ...

YNWA
Weet je, we praten hier in Nederland niet meer van een goede of sterke competitie , nee, hier hebben we het steeds over een " leuke " competitie.Tja, zomeravond voetbal is ook een leuke competitie 

Blij met de punten ...
Toch zit daar een paradox in. Waarom als Barcelona scouten in een competitie die geen ene ruk voorstelt?999 schreef:Lijk me ook logischer dan bij een club waar je van weet dat de competitie geen ruk voorstelt
Wat heb je aan een speler die van zo'n 'ontstellend' laag niveau komt?
En al helemaal: waarom zou je tientallen miljoenen (als dat bedrag klopt, een grote 'als') daaraan spenderen?
Scouten hoeft in dit geval niet zoveel moeite te kosten. Als wij al zien dat hij goed is dan zal zo'n scout dat toch ook zeker?zeux schreef:Toch zit daar een paradox in. Waarom als Barcelona scouten in een competitie die geen ene ruk voorstelt?999 schreef:Lijk me ook logischer dan bij een club waar je van weet dat de competitie geen ruk voorstelt
En al helemaal: waarom zou je tientallen miljoenen (als dat bedrag klopt, een grote 'als') daaraan spenderen?
In elke competitie zitten uitzonderlijke spelers. In de ene wat meer dan de andere, maar toch. Ben overigens wel benieuwd hoe goed De Ligt gaat worden. Hij is er immers nog niet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Zeker.Sandro schreef:Scouten hoeft in dit geval niet zoveel moeite te kosten. Als wij al zien dat hij goed is dan zal zo'n scout dat toch ook zeker?zeux schreef:Toch zit daar een paradox in. Waarom als Barcelona scouten in een competitie die geen ene ruk voorstelt?999 schreef:Lijk me ook logischer dan bij een club waar je van weet dat de competitie geen ruk voorstelt
Maar zouden wij een speler vijf zes niveaus onder ons (want dat wordt vergelijkenderwijs genoemd) scouten? Waar hebben we het dan over? 2e Klasse amateurs? En daar dan vervolgens een miljoen of zo (verhoudingsgewijs) aan uitgeven?
Ik zie het kwaliteitsverschil natuurlijk tussen Spanje en Nederland en ik heb ook geen heel hoge pet op van de NL-competitie, maar als het echt zòveel lager is, dan lijkt mij dat een speler die zich binnen dat niveau manifesteert nooit 'zomaar' mee kan komen op een niveau zoveel hoger. En heeft Barcelona dus ook niets te halen op dat lage niveau.
Ach ja, het is bijna nooit zwart of wit. Een aantal uitzonderlijke talenten uit NL competitie kunnen uiteindelijk wereldtoppers worden. De kans lijkt me momenteel wel kleiner dan pakweg 20 jaar terug, maar het kan nog steeds natuurlijk. De Ligt is er mogelijk eentje.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Maar misschien red de Ligt het ook helemaal niet op dat hogere niveau en is dit de zoveelste miskoop van Barcelona.Hij zou dan niet de eerste zijn ( en ook niet de laatste ).zeux schreef:Zeker.Sandro schreef:Scouten hoeft in dit geval niet zoveel moeite te kosten. Als wij al zien dat hij goed is dan zal zo'n scout dat toch ook zeker?zeux schreef:
Toch zit daar een paradox in. Waarom als Barcelona scouten in een competitie die geen ene ruk voorstelt?
Maar zouden wij een speler vijf zes niveaus onder ons (want dat wordt vergelijkenderwijs genoemd) scouten? Waar hebben we het dan over? 2e Klasse amateurs? En daar dan vervolgens een miljoen of zo (verhoudingsgewijs) aan uitgeven?
Ik zie het kwaliteitsverschil natuurlijk tussen Spanje en Nederland en ik heb ook geen heel hoge pet op van de NL-competitie, maar als het echt zòveel lager is, dan lijkt mij dat een speler die zich binnen dat niveau manifesteert nooit 'zomaar' mee kan komen op een niveau zoveel hoger. En heeft Barcelona dus ook niets te halen op dat lage niveau.
Maar goed daar ging het ook niet over .De vraag is, als Barcelona hem koopt, als , en ze gaan hem stallen, stallen ze hem dan terug op zijn oude leer niveau, of op een hoger leer niveau om de vervolg stap te maken. Of stallen ze hem überhaupt niet bij een andere club.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Waar komt het verhaal vandaan dat Barcelona interesse in vooralsnog Te Ligt zou hebben. Al die sprookjes, 50 miljoen voor Dolberg, 30 miljoen voor die Duitse tuinkabouter en nu weer dit. 

YNWA
- InnerHarbour
En sierd de vos.Lionel schreef:Een stuk of 4 Spaanse kranten.

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Kom net een gerucht tegen dat Ajax Suarez aan het polsen is voor een terugkeer
. Zou wat zijn.

-
- AT Toto winner 15/16
Suarez heeft een paar keer aangegeven ooit terug te willen keren bij Ajax maar het lijkt me nu nog wat te vroeg eerlijk gezegd.
Zelfs voor mijn begrippen een redelijk wazige bron, maar het verhaal gaat rond dat Keizer eruit gaat. Ongeacht het resultaat van Ajax-PSV.
En dat Ten Hag zelfs al fiat krijgt voor de opvolging. Verder gespeculeer vanavond zeer waarschijnlijk aan tafel bij Studio Voetbal en bij dat programma van Ziggo.
En dat Ten Hag zelfs al fiat krijgt voor de opvolging. Verder gespeculeer vanavond zeer waarschijnlijk aan tafel bij Studio Voetbal en bij dat programma van Ziggo.
-
Ten Hag? Tja...beter dan Keizer, maar geen topper.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Huh? Ten Hag? Is dat een gerucht?
I think I lost my fucking headache
-
Gaan Spijkerman en Bergkamp met Keizer mee volgens dat gerucht?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.