Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 28, 2008 9:28 am

Dat was voor mijn verblijf in Frankrijk. Toen ik er was, is een transfer van Gourcuff naar Ajax niet aan de orde geweest. Misschien is het hele verhaal een broodje Aap: Ajax had ooit belangstelling voor die jongen en de link Milan-Van Basten is snel gelegd.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 28, 2008 9:32 am

Ik weet dat het een tijd geleden is, maar jij beweert dat er geen enkel verband is gelegd tussen Ajax en Gourcuff.

Misschien is het broodje aap inderdaad. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Ajax met hem heeft gesproken en dat hij geen interesse heeft, of liever wacht tot hij meer opties heeft voordat hij kiest.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 28, 2008 9:37 am

Dat heb ik helemaal niet gezegd, Luuk.
joey schreef:Drie weken L'Équipe lezen leverde weinig nieuws op over het Nederlandse voetbal. Geen woord over Gomes of PSV. Wel over Ajax, in een klein hoekje stond dat onze club de CL niet heeft gehaald. Gourcuff wordt inmiddels niet meer in verband gebracht met Ajax. Bordeaux zou hem willen halen.
Ik had het over de periode dat ik in Frankrijk was. Maar zoals gezegd, ik betwijfel wel of er ooit sprake is geweest van de komst van Gourcuff naar Ajax. Die jongen is veel te goed.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 28, 2008 9:40 am

joey schreef:Ik was wel benieuwd of Ajax in verband gebracht zou worden met bijvoorbeeld Gourcuff. Maar nee, niets van dien aard.
Ik reageerde op deze post van nog geen uur geleden. Je nuanceert nu, maar dat je het slechts over de laatste week hebt, blijkt hier iig niet uit.

Maar goed, het is niet belangrijk natuurlijk

sander

Bericht door sander » wo mei 28, 2008 9:44 am

Hij viel dan wel als laatste af bij Oranje, komend seizoen speelt Khalid Boulahrouz (26) onder Marco van Basten bij Ajax. Dat wist een ingewijde in de voetballerij aan Wilfred Genee te melden. De bondscoach vond het ideaal om de spijkerharde speler van Sevilla bij het Nederlands Elftal alvast in actie te zien.

"Het zou de zoveelste oud-Ajacied zijn die terugkeert op het oude nest, want de verdediger doorliep er de jeugdopleiding en kent de cultuur. Op zich dus een prima idee", aldus Genee in zijn column in AD Sportwereld. Vorige week gaf ook Barbara Barend al aan dat ze verwacht dat Van Basten de Kannibaal naar Ajax zal halen.

Boulahrouz maakt zich op voor een vakantie. Zoals de zaken er nu voorstaan, meldt hij zich daarna in juli weer bij Chelsea, zijn eigenlijke werkgever. "Ik heb nog een contract bij Chelsea. Ik zie wel welke kant het op gaat en of er andere clubs interesse tonen. Ik maak me daar in elk geval geen zorgen over", aldus de international tegenover AD Sportwereld.

© Ajaxonline.org

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo mei 28, 2008 9:47 am

In AD Sportwereld staat hier niets over overigens. Alleen die laatste quote klopt.

Moet het zien. An sich een goede jongen, maar wel duur waarschijnlijk. Dit terwijl Douglas niet slechter is. Hopen op beiden, maar dit lijkt teveel van het goede bij Ajax.

Waar blijven Sulejmani en die middenvelder(s) in jezusnaam?!

Ruk club af en toe...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Beloki

Bericht door Beloki » wo mei 28, 2008 10:03 am

Hier de column: http://tinyurl.com/4m4apn

Dit is alles wat Genee over Boula schrijft: ''De oud-Feyenoorder is een van de meest opmerkelijke namen bij de selectie van Oranje. Net als Boulahrouz. Een ingewijde in de voetballerij kwam met een opmerkelijke verklaring. Hij daagde me uit tot een weddenschap. Volgens hem speelt Boulahrouz volgend jaar bij Ajax. Mede daarom zou de aanstaande Ajax-coach Van Basten hem hebben opgeroepen. Het zou de zoveelste oud-Ajacied zijn die terugkeert op het oude nest, want de verdediger doorliep er de jeugdopleiding en kent de cultuur. Op zich dus een prima idee. Sambal bij?''

[666] Die lange link van jou maakt het forum kamerbreed dus ik heb 'm even een kopje kleiner gemaakt. [/666]
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo mei 28, 2008 10:34 am

Beloki schreef:Hier de column: http://tinyurl.com/4m4apn

Dit is alles wat Genee over Boula schrijft: ''De oud-Feyenoorder is een van de meest opmerkelijke namen bij de selectie van Oranje. Net als Boulahrouz. Een ingewijde in de voetballerij kwam met een opmerkelijke verklaring. Hij daagde me uit tot een weddenschap. Volgens hem speelt Boulahrouz volgend jaar bij Ajax. Mede daarom zou de aanstaande Ajax-coach Van Basten hem hebben opgeroepen. Het zou de zoveelste oud-Ajacied zijn die terugkeert op het oude nest, want de verdediger doorliep er de jeugdopleiding en kent de cultuur. Op zich dus een prima idee. Sambal bij?''
Mmm... Van der Vaart zit ook in Oranje, wellicht ook naar Ajax? Sneijder idem, De Zeeuw idem, Van der Sar idem, Nistelrode idem, Melchiot idem...

En wat zou die 2 daagjes bij Oranje nou toevoegen? Van Basten heeft toch gewoon gezegd dat Boula erbij kwam omdat Melchiot een twijfelgeval was?

Wat een dom stukkie van Genee.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 28, 2008 10:41 am

De opmerkelijke verklaring was niet van Genee

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 28, 2008 10:42 am

Genee is duidelijk de weg kwijt, zijn vorige column was zo mogelijk nog slechter. Heeft ie trouwens al een nieuw baantje? Columnist lijkt me in ieder geval NIETS. :ajaxsmiley.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » wo mei 28, 2008 10:44 am

Neefkens schreef:Genee is duidelijk de weg kwijt, zijn vorige column was zo mogelijk nog slechter. Heeft ie trouwens al een nieuw baantje? Columnist lijkt me in ieder geval NIETS. :ajaxsmiley.gif:
Nieuw baantje? Gaat Voetbal Insite stoppen? Dat zou ik wel weer jammer vinden.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 28, 2008 10:53 am

RTL is voetbalrechten kwijt, dus er zal minder aan voetbal gedaan worden. Misschien blijft voetbal Insite wel bestaan, maar daar kan hij geen hele week mee vullen.

Beloki

Bericht door Beloki » wo mei 28, 2008 10:55 am

Ah, zo. Ik vat hem.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 28, 2008 1:00 pm

Zoals ik al eerder meldde (bericht uit L'Équipe) stalt Milan Gourcuff bij Bordeaux. Die komt dus definitief niet.
Off-topic: uit dit bericht blijkt ook dat Milan als vervanger van Abbiati voor Lloris van Nice heeft gekozen, dus naar alle waarschijnlijkheid geen Milan voor Gomes.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 28, 2008 1:01 pm

En geen Lloris voor PSV.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 28, 2008 1:02 pm

Die was sowieso niet gekomen, want hij kon ook naar Lyon.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 28, 2008 1:51 pm

Khalid Boulahrouz in gesprek met Ajax
Khalid Boulahrouz is in gesprek met Ajax, zo vertelt zijn zaakwaarnemer Rodger Linse tegenover RNN. De back viel afgelopen dinsdag nog af in de selectie van het Nederlands elftal naar aanloop van het EK in Oostenrijk en Zwitserland.

"Ik heb er een gesprek opzitten met het bestuur van Ajax. Er is duidelijk ten sprake gekomen wat de plannen zijn van Ajax en er is natuurlijk gesproken over de rol van Khalid onder de nieuwe trainer (Marco van Basten, red)", aldus Linse tegenover RNN.

"Naar mijn gevoel is het goed verlopen", vervolgd de zaakwaarnemer van Boulahrouz. "Khalid heeft een voorkeur voor Ajax, als hij in Nederland zou komen te voetballen natuurijk. Er is ook nog interesse vanuit het Buitenland."

www.erenieuws.nl

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo mei 28, 2008 1:53 pm

Ten sprake, vervolgd. Ehhh.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 28, 2008 1:54 pm

Hij staat niet voor niets bij onbetrouwbaar

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo mei 28, 2008 2:35 pm

Dit is geen nieuws. Dit is rommel.

Ronald!

Bericht door Ronald! » wo mei 28, 2008 2:37 pm

Wat een enorme rip-off van Voetbalzone is dat zeg....

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mei 28, 2008 4:58 pm

Wat is RNN in hemelsnaam?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo mei 28, 2008 5:15 pm

RNN7, één of ander tvstation wat in de omgeving Rijnmond uitzendt.

Ze komen ook wel eens bij Ajax, maar het zijn echt een stel amateurs, dat hou je niet voor mogelijk. Ik zou ze niet serieus nemen in elk geval.

Starring

Bericht door Starring » wo mei 28, 2008 5:33 pm

Negatieve ervaringen Thijs? :hypocrite.gif:

Maar goed, de quotes zijn dus verzonnen?
AFCA!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo mei 28, 2008 7:30 pm

Het is ontzettend slecht geschreven, maar ik zie hem heel graag komen.

Gesloten