Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10334
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » ma mei 22, 2017 12:41 pm

Ik denk dat sommige mensen de verhoudingen in het internationale voetbal niet snappen als ze denken dat wij Blind kunnen betalen.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Le T. » ma mei 22, 2017 1:11 pm

WP_Legend schreef:Ik denk dat sommige mensen de verhoudingen in het internationale voetbal niet snappen als ze denken dat wij Blind kunnen betalen.
Ik denk dat mensen 'transfernieuws' geloofwaardiger vinden als ze het zelf ook hadden kunnen bedenken, terwijl dat er nou juist op wijst dat brenger van het nieuws dat zelf bedacht heeft.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » wo mei 24, 2017 3:08 pm

Een idioot idee. Je zou Blind (niet meer dan een verdienstelijke teamspeler) topverdiener moeten maken. Daarmee zet je de verhoudingen binnen een selectie op scherp. Alleen daarom al gaat het niet gebeuren.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jinne » do mei 25, 2017 6:30 am

Gezien zijn commentaar na de wedstrijd hoef ik hem ook niet meer. 'Succes dankzij hard werken en opbouwen zonder risico'.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » ma mei 29, 2017 12:26 pm

Nigel?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10334
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » ma mei 29, 2017 1:51 pm

Heeft de laatste 3 jaar alleen maar slechte reputatie opgebouwd... Aan de ene kant denk ik ja wel een positie die onderbezet is aangezien we geen mannetjesputter hebben, aan de andere kant vind ik een voetballende oplossing wel veel mooier, bijvoorbeeld een Donny!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » di mei 30, 2017 6:36 am

Precies, daar moet Van de Beek de kans krijgen zich verder te ontwikkelen. Bovendien is het beste er bij Nigel de Jong inmiddels echt wel af. Lekker laten zitten waar hij zit.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » di mei 30, 2017 7:16 am

Het seizoen is weer voorbij dus de naam Nigel de Jong valt weer, dezelfde Nigel die al jarenlang bewijst dat hij een pure broodvoetballer is die alleen gaat waar er een hoop munten zijn. Ja de Jong staat te trappelen om langs te komen voor een miljoen bruto. :blackcat.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10334
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » di mei 30, 2017 8:53 am

300k per jaar..

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » di mei 30, 2017 11:19 am

Is ook geen thema volgens Mike Verweij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door elliquido » di mei 30, 2017 12:34 pm

InnerHarbour schreef:Het seizoen is weer voorbij dus de naam Nigel de Jong valt weer, dezelfde Nigel die al jarenlang bewijst dat hij een pure broodvoetballer is die alleen gaat waar er een hoop munten zijn. Ja de Jong staat te trappelen om langs te komen voor een miljoen bruto. :blackcat.gif:
een paar jaar geleden was het bijna echt zo ver, maar hij koos inderdaad voor meer munten ipv prive.
nu lekker laten gaan.. heitinga written all over....
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jun 01, 2017 5:50 pm

‘Ajax heeft acht miljoen over voor back: ‘Ze bekijken hem al drie maanden’’

Ajax haalde David Neres in de winter op bij São Paulo en de buitenspeler zou in Amsterdam weleens gezelschap kunnen krijgen van een voormalige ploeggenoot. De Amsterdammers, die donderdag de terugkeer van Klaas-Jan Huntelaar aankondigden, zouden namelijk concrete interesse hebben in linksback Júnior Tavares.

“Ajax bekijkt Júnior al drie maanden. Eerst kwamen de scouts en nu komt iemand met autoriteit naar São Paulo om een bod te doen”, vertelt zaakwaarnemer Fabiano Carpegiani in gesprek met Yahoo Esporte. Ajax heeft naar verluidt zo’n acht miljoen euro over voor de twintigjarige verdediger.

Scouts van de club bekeken Tavares onlangs in twee wedstrijden: “De respons die we kregen is dat wat ze zagen hen beviel”, gaat Carpegiani verder, die aangeeft dat zijn cliënt een gok waagde door vorig jaar te vertrekken bij Grêmio: “Júnior wedde op zichzelf door een drie keer zo laag salaris te accepteren en terug te keren naar de basis. Het project verliep vervolgens erg goed.” Tavares is een onbetwiste basisspeler bij São Paulo en kwam dit seizoen 25 keer in actie.
Voetbalzone.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33766
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » do jun 01, 2017 5:59 pm

Benieuwd of ze het dit keer vlotter (en goedkoper) kunnen afronden:
Ajax heeft een te hoog transferbedrag betaald voor David Neres, zo erkent directeur spelersbeleid Marc Overmars van de Amsterdammers.

'De Braziliaanse markt is een verhaal apart', zegt Overmars in een uitgebreid interview in VI. 'Dat hebben we met David Neres ook weer gemerkt. Elke dag veranderde er weer iets, op een gegeven moment werd het ook een kwestie van niet opgeven, maar doorgaan. De vraag of we niet op een bepaald moment hadden moeten stoppen, was rechtvaardig.'

'Misschien hadden wij moeten zeggen: "Het is mooi geweest en klaar". Want we hebben gewoon te veel betaald, dat weten we, in verhouding met andere transfers. Toch zaten we al een jaar achter Neres aan, we zagen in hem een duidelijke versterking. Daar komt bij dat we voor zóveel geld hadden verkocht, dat we ook verder konden gaan dan normaal.'

Om Neres los te weken van São Paulo betaalde Ajax tijdens de voorbije transferperiode ongeveer twaalf miljoen euro. Eerder al legden de Amsterdammers flinke bedragen neer voor Davinson Sánchez, Mateo Cassierra en Hakim Ziyech.

Volgens Overmars staan deze uitgaven niet symbool voor een nieuw beleid. 'Nee. We zijn nu bezig met het raamwerk voor komend seizoen. Wat willen en moeten we toevoegen aan de huidige selectie? Dan is het zeker niet zo dat we weer in een soortgelijk segment gaan zitten.'

'Het kan, incidenteel een speler voor tien à elf miljoen kopen, maar dat is niet het doel', vervolgt de directeur. 'Misschien zit er tussen de versterkingen in de nabije toekomst geen speler met een dergelijke transferwaarde, misschien één. Dat is moeilijk te zeggen, helemaal omdat de voetballerij een beetje gek is geworden. Met alle bedragen die overal de ronde doen.'

Bron: VI
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mano » zo jun 04, 2017 7:54 am

Nigel de jong wordt in verband gebracht met Ajax. Schijnt ook weg te mogen bij Galatasaray

Vond het nooit zo'n topper, hard werken en dan de bal afgeven aan een echte topper, daar was hij goed in.
Haal hem naar Ajax en hij gaat denken dat hij 'de man' is en dingen doen die niet bij hem horen.
Als je een ijzervreter haalt, haal er 1 die zijn plek kent. (Jong iemand)

Hoop dat het niet doorgaat
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jinne » do jun 08, 2017 7:41 am

El Haddadi van Barcelona wordt weer genoemd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » do jun 08, 2017 9:21 am

Jinne schreef:El Haddadi van Barcelona wordt weer genoemd.
Was in de Youth League, paar jaar geleden, de kwelgeest van de Ajax-verdedigers, maar of hij zich heeft ontwikkeld? Ik ben bang van niet, anders had hij Barcelona niet mogen (moeten lees ik al) verlaten. Een nieuwe Bojan is toch niet wat Ajax wil? In mijn herinnering speelde hij trouwens als centrumspits.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » do jun 08, 2017 10:16 am

Je hebt daar MSN hé. 3 van de 6 beste aanvallers ter wereld.

Bij Valencia deed hij het niet slecht. Maar hij blijft gewoon in Spanje lijkt mij.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » do jun 08, 2017 10:55 am

Lionel schreef:Je hebt daar MSN hé. 3 van de 6 beste aanvallers ter wereld.

Bij Valencia deed hij het niet slecht. Maar hij blijft gewoon in Spanje lijkt mij.
Die drie hebben niet het eeuwige leven en als je in El H. een opvolger van een van de drie ziet, dan verhuur je hem of je stelt hem regelmatig op, je verkoopt hem dan niet, al zal het Barcelona weinig uitmaken zo'n speler voor het tienvoudige terug te halen.

Ik denk ook dat, als hij bij Valencia niet slecht presteerde, hij liever in Spanje blijft: grotere competitie, meer geld, meer aanzien en beter weer.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » zo jun 11, 2017 10:37 am

Gaan nu ook geruchten over Vermaelen terug naar Ajax. Prima speler maar heeft de laatste jaren amper gespeeld door diverse blessures.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo jun 11, 2017 12:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jinne » zo jun 11, 2017 11:33 am

Hebben we ook niet nodig qua positie. We hebben De Ligt er Viergever al.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Giacomo Puccini » zo jun 11, 2017 12:58 pm

Viergever is meer linksback en Sanchez gaat deze of volgende zomer weg.

Gezien zijn blessureleed zou ik Vermaelen ook niet halen, te groot risico.
Ajax!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10334
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » zo jun 11, 2017 1:11 pm

Viergever kan op beide posities goed uit de voeten, maar er moet wel een echte blocker naast 'm..

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door beelzebub » zo jun 11, 2017 1:32 pm

Ja als we zo gaan beginnen... Zlatan is transfervrij, want niet verlengd.... Vurnon Anita is transfervrij, want niet verlengd...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » zo jun 11, 2017 2:02 pm

beelzebub schreef:Ja als we zo gaan beginnen... Zlatan is transfervrij, want niet verlengd.... Vurnon Anita is transfervrij, want niet verlengd...
Ik zou Zlatan in ieder geval zeker aanbieden om bij Ajax te komen revalideren.
En om met de Onder 15 en Onder 13 op het veld te gaan staan om training aan aanvallers te geven. De kritiek die Zlatan uitte op de egoïstische op een internationale carrière gerichte instelling van diverse van zijn teamgenoten die uit de opleiding kwamen was best terecht, maar hij lijkt me liefhebber genoeg om veel plezier te halen uit zulke uren met jeugdspelers.

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » zo jun 11, 2017 4:46 pm

Schei uit, zeg. :excited.gif:

Zlatan perst alles eruit; die gaat nog een jaar of twee zijn zakken vullen in de VS, China of de zandbak. Geen haar op zijn hoofd die erover denkt bij Ajax de kar te gaan trekken voor een fractie van wat hij elders kan krijgen.

De spelers van Raiola zijn huursoldaten. Ze gaan waar het geld is en hechten zich niet aan hun club.

Plaats reactie