Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mano » wo aug 24, 2016 11:56 am

Demosthenes schreef:
Bosz heeft helemaal nik in de melk te brokkelen qua transfers/aankopen.
Wat een verandering, want FdB werd iedere (verkeerde) aankoop verweten, alsof hij iedere week bij de reserves van Arsenal, Barcelona enz. aan het scouten was, tegelijk bij Ajax de A1 bekeek en tussendoor de trainingen aan Ajax 1 gaf. FdB moest de 'Zwarte Piet' krijgen, omdat hij geen aanstelling van het TH was? Bosz heeft net zo veel invloed op een transfer als FdB had.

Ik had het over het aanzien van de Belgische competitie! Verkoopt Genk Bailey voor het gewenste bedrag dan is dat een toptransfer. Feyenoord heeft nooit zo veel geld gevangen voor een transfer, komt er niet bij in de buurt, denk ik (Ben ik iemand vergeten?) Feyenoord is koploper in Nederland.

Genk had iets niet goed geregeld? Ajax 1 kan soms niet eens op tijd in Breda verschijnen, de bus komt te laat.
FdB zat in het TH, toch? Bosz niet.

Maar het is toch normaal dat een trainer in zijn 3de week niet klaagt over het gebrek aan kwaliteit?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 25, 2016 6:49 am

Bailey heeft schijnbaar via zijn vader op Facebook gezegd dat hij bij Genk blijft.

Zo zullen er wel meer afhaken nav gisterenavond en ik geef ze geen ongelijk. :blush.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » do aug 25, 2016 6:59 am

FdB zat in het TH, toch? Bosz niet.
Eerst wel, daarna weer niet, toen weer wel, niemand die het wist. De naam Traore zong al rond bij Ajax voor de komst van Bosz.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gaizka1985 » do aug 25, 2016 9:12 am

Ajaciedjuh schreef:Bailey heeft schijnbaar via zijn vader op Facebook gezegd dat hij bij Genk blijft.

Zo zullen er wel meer afhaken nav gisterenavond en ik geef ze geen ongelijk. :blush.gif:
Dat laatste denk ik ook, volgens mij heeft Bailey zijn komst laten afhangen van wel/geen CL deelname. Voor de rest is de Nederlandse competitie niet veel interessanter voor hem dan de Belgische.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10435
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door mattie » do aug 25, 2016 9:34 am

Bailey blijft bij Genk.. volgens zijn vader..
Zal wel geschrokken zijn van gisteren avond.. :confused.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Sandro » do aug 25, 2016 3:55 pm

mattie schreef:Bailey blijft bij Genk.. volgens zijn vader..
Zal wel geschrokken zijn van gisteren avond.. :confused.gif:
Mooi, kunnen we die soap een keer afsluiten. Werd hoog tijd.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Sandro » vr aug 26, 2016 8:08 am

Marillion schreef:Dat aspect van het spel zal inderdaad niet op zijn lijf geschreven zijn. Een minpunt dus.

Belangrijker is wat mij betreft echter hoe fit hij is. Hij komt terug van een zware blessure en dan is er echt een verschil tussen gewoon fit en wedstrijdfit. Zeker omdat hij maar voor één seizoen zou komen moet hij er echt meteen kunnen staan en dan ook van waarde zijn. Als hij de eerste helft van het seizoen als een zak aardappelen naar de hoek gaat dan hebben we er niets aan.
Tegen GAE zal hij nog niet keepen. Dan komt de interlandperiode. Krul zegt dat hij verwacht dat hij dan nog wel een paar wedstrijden in het tweede nodig heeft. Dus voorlopig gaan we Onana nog even aan het werk zien.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr aug 26, 2016 8:10 am

Of toch Boer.

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door columbus » vr aug 26, 2016 9:49 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Of toch Boer.
Vreemd dat ik eigenlijk op Boer hoop... Onana is vreselijk onrustig en verre van stabiel...

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door columbus » vr aug 26, 2016 9:50 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Of toch Boer.
Vreemd dat ik eigenlijk op Boer hoop... Onana is vreselijk onrustig en verre van stabiel...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » ma aug 29, 2016 12:35 pm

Ajax wilde De Jong bij PSV wegkapen en Ramselaar strikken

Het is niet de transferperiode van Ajax. De Amsterdammers zijn dichtbij de handtekening van Hakim Ziyech, maar zetten onlangs in op hele andere spelers. Zo probeerde de club Luuk de Jong bij PSV weg te lokken en ook Bart Ramselaar van FC Utrecht over te nemen.

Op 30 juli zette De Jong zijn handtekening onder een nieuw contract tot medio 2020 bij PSV. De Eindhovenaren waren al langere tijd met de spits in gesprek, maar zagen in de slotweek een opvallende kaper op de kust. Ajax nam contact op met de aanvoerder van PSV en probeerde hem te verleiden voor een overstap naar Amsterdam. Directeur spelerszaken Marc Overmars viste echter achter het net.

'Ik begreep dat Luuk op de avond voordat hij bij ons bijtekende door Overmars is gebeld', aldus PSV-technisch manager Marcel Brands tegen online voetbalkanaal FC Afkicken. 'Ach, wij zijn eigenlijk nooit met Ajax bezig. Ik denk dat zoiets eerder in de media speelt, of andersom.'

Behalve de strijd om de handtekening van De Jong, hoopte Ajax ook PSV te snel af te zijn met Ramselaar. Het talent van FC Utrecht was nagenoeg rond met PSV, toen de Amsterdammers contact opnamen en ook opeens geïnteresseerd waren. De voorkeur van FC Utrecht en Ramselaar ging echter naar PSV uit, aangezien de manier van zaken doen een beter gevoel opleverde.

'Als wij in een speler geïnteresseerd zijn, doen we dat omdat we een speler goed vinden en niet omdat een andere club belangstelling heeft', vervolgt Brands. 'Wij waren zo goed als rond met Ramselaar, toen Ajax ook opeens naar hem belde en interesse toonde. Wat moet ik daarvan denken? Het is niet mijn stijl. We wachten niet tot het laatste moment of op het moment dat een andere club interesse toont.'

De interesse van Ajax in Ramselaar is zeer opvallend te noemen. Het vond plaats in een periode waarin de clubleiding aangaf dat Hakim Ziyech en Siem de Jong geen opties waren, aangezien de selectie al negen middenvelders herbergde. Die optelsom ging echter niet op voor Ramselaar.

Overigens hangt de komst van Ziyech inmiddels nauw samen met een vertrek van een middenvelder. Onder meer Riechedly Bazoer, die in Amsterdam nog een verbintenis heeft tot medio 2020, zou bij Ajax op de nominatie staan om te worden verkocht. Het management van Bazoer liet gisteren echter aan VI weten dat er op dit moment van een transfer nog geen sprake is.
www.vi.nl

Tja, is dit waar, of komt het uit de duim van Brands?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door elliquido » ma aug 29, 2016 1:07 pm

dat huilie huilie verhaal van Brands horen we elk jaar toch?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Arthur » ma aug 29, 2016 1:09 pm

Duke schreef:'Ach, wij zijn eigenlijk nooit met Ajax bezig.'
Aldus Brands, die net zonder aanleiding over Ajax is begonnen. :smallgrin.gif:
Sneu figuur.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » ma aug 29, 2016 1:17 pm

Typisch Brands, volgens mij hebben we dat gehuil van hem richting AJAX elk jaar wel een keer ..

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » di aug 30, 2016 9:40 am

Ik las ergens op AT dat Ajax nog een buitenspeler wilde en dacht ineens aan Labyad; niet omdat ik dat ergens heb gelezen (Topic gaat over onbetrouwbaar transfernieuws) of omdat ik dat zou willen, maar vanwege de volgende zin:
Op 9 januari 2014 maakte Vitesse bekend dat het Labyad voor anderhalf seizoen zou huren van Sporting Lissabon. Labyad gaf aan dat de aanwezigheid van hoofdtrainer Peter Bosz en het meedoen om de titel twee belangrijke redenen voor hem waren, om voor Vitesse te kiezen
https://www.wikiwand.com/nl/Zakaria_Labyad

Het 'meedoen om te titel' kan hem er natuurlijk wel van weerhouden naar Ajax te gaan, hoewel 'Vitesse - meedoen om de titel'. :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » di aug 30, 2016 6:45 pm

999 schreef:Typisch Brands, volgens mij hebben we dat gehuil van hem richting AJAX elk jaar wel een keer ..
EDSV had net punten tegen Groningen verloren en Ajax was bezig Ziyech binnen te halen. Dan is afleiding blijkbaar gewenst en zuigt Brands weer wat uit z'n duim. Wat was het de vorige keer ook alweer: Bazoer en Andreas Pereira hebben niet de juiste mentaliteit. Sneue geit, die man. Past bij de underdog-rol die z'n werkgever graag inneemt.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door beelzebub » di okt 11, 2016 9:05 am

We blijven op de Koratische toer gaan.... Van het altijd betrouwbare soccernews.nl:

'Ajax, PSV en AZ laten oog vallen op Kroatische middenvelder'

Het ziet ernaar uit dat een toekomstige versterking van Ajax, AZ of PSV maar zo uit Kroatië kan komen. Niet voor niets namen deze drie ploegen afgelopen week plaats op de tribune tijdens de Eternal Derby. En niet alleen zij waren aanwezig voor dat duel, ook een groot aantal Europese topclubs.

Het is Sport in a Storm dat naar buiten heeft gebracht dat clubs als Arsenal, Manchester city en Leicester City hebben plaatsgenomen op de tribune om de wedstrijd tussen Hajduk Split en Dinamo Zagreb te aanschouwen. Bij eerstgenoemde ploeg staat Nikola Vlasic onder contract, een speler die al lange tijd om de radar staat van Europese topclubs.

Naast dat die clubs aanwezig waren, werden ook scouts van ajax, AZ, PSV, Borussia Dortmund, Borussia Mönchengladbach, Juventus, AS Roma, AC Milan, Spartak Moskou en Sporting Lissabon gesignaleerd. Niet voor niets wordt Vlasic gezien als het beste jonge talent bij Hajduk Split.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10334
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » di okt 11, 2016 10:55 am

want middenvelders hebben we momenteel niet...

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » di okt 11, 2016 11:06 am

Misschien voor komend seizoen. Deze zomer hebben we naar verwachting een exodus van middenvelders:

- Klaassen (zal toch willen vertrekken)
- Bazoer (idem waarschijnlijk)
- Serero (einde contract)
- Schone (einde contract)
- Gudelj (zal willen vertrekken als hij op de bank komt)
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door beelzebub » wo okt 12, 2016 10:26 am

Weet Jens Lehman iets over Toni Kroos en Ajax wat wij nog niet weten? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » wo nov 09, 2016 8:15 pm

Romeense linksbuiten Dorin Rotariu (21 jaar) in belangstelling:
http://www.sport.ro/liga-1/pleaca-rotar ... nilor.html
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Monkey Tonk » do nov 24, 2016 3:46 pm

Dolberg in Januari al weg? Zou toch niet normaal zijn.
Everton to splash out €23m on Dolberg

Teenage sensation Kasper Dolberg could make a January transfer to Everton, with The Toffees lining up a €23 million bid for the Ajax striker.
Source: Daily Mirror
Thursday, November 24, 2016 00:40
Nooit doen. Of de prijs omhoog naar 80 miljoen. Zoals voor Martial werd neergelegd.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » do nov 24, 2016 4:24 pm

Alsof hij naar Everton gaat...
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door brigade zuid » vr nov 25, 2016 2:33 pm

23 Miljoen... verdubbel dat eerst maar eens en dan nog mag je pas over anderhalf jaar terugkomen.

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » di jan 03, 2017 2:47 pm

Volgens VI heeft Ajax een Braziliaanse rechtsbuiten op het oog die ook op links uit de voeten kan. Een transfer moet komende weken vorm krijgen, mocht dit niet lukken wordt er wellicht overgeschakeld naar Sam Larsson van Heerenveen.

Hopelijk is het geen Braziliaan maar een Mexicaan: Hirving Lozano.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Plaats reactie