Wat een beleid. Wegdoen ipv verhuren (Dijks), een jaar te laat verhuren (Zivkovic)...
Moderator: mods
Ajaciedjuh schreef:Ervan uitgaande dat Dijks komt, zal ook de verdediging klaar zijn. Het middenveld is al klaar,
Alles minimaal bezet:
Cillissen / Boer
Zo goed vind ik Muric niet. Kappen en trappen kan ie wel (exclusief met links). Maar het moet allemaal in een tempootje hoger en de man is wel erg lui.Neefkens schreef:Misschien dat Muric ook aansluit bij het eerste.
Tekortkomingen ook.Yopi schreef:Heeft talent genoeg.
Ik zie Milik er wel minstens 25 maken als je hem 34 wedstrijden laat spelen. Maar 25 is nog niet eens de helft van 69 laat staan van 90, meer goals maken doe je juist door middenvelders en verdedigers in scoringspositie te laten komen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik zou een spits die er minimaal 25 scoort ook wel lekker vinden. Dit jaar was ronduit bedroevend, met 69 goals in 34 competitiewedstrijden. Ajax onwaardig.
Soriano!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik zou een spits die er minimaal 25 scoort ook wel lekker vinden. Dit jaar was ronduit bedroevend, met 69 goals in 34 competitiewedstrijden. Ajax onwaardig.