Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Linkje?
Twitter! Linkje gaat via de smartphone wat lastiger.
Dit zou zijn twitter-account zijn: http://twitter.com/MRaiola
Maar hij wil/kan dus gewoon niks zeggen.
Moet trouwens zeggen dat Raiola me wel een prima kerel lijkt. Hij is er alleen niet voor de clubs, hij is er voor zijn spelers. En dat doet hij toch vrij aardig over het algemeen.
Moet trouwens zeggen dat Raiola me wel een prima kerel lijkt. Hij is er alleen niet voor de clubs, hij is er voor zijn spelers. En dat doet hij toch vrij aardig over het algemeen.
Ik vind Blind ook aanzienlijk beter in het verkopen van spelers dan in het kopen. Ik heb nooit heel veel vertrouwen in hem gehad, ook niet toen Cruijff zei dat het een dijk van een trainer was, waar het om de technische inhoud gaat. Maar volgens mij doet hij dit soort dingen en ander bureauwerk altijd prima.wimpey schreef:Dat moet dan maar. Effe 6 miljoen kapot slaan, is gekkenwerk. Laat het snel 24:00 worden. Het verleden heeft meer dan eens bewezen dat TD Blind, paniek en een zak met geld levensgevaarlijk is.gaizka schreef: Ik ben ook bang dat we het hier de rest van het seizoen mee moeten doen, dat gaat maximaal een 4e plaats opleveren, top!
Wie had het dan anders moeten doen Wimpey, als die ellendige Blind niet weer op actief was gezet?
En ik neem toch aan dat Blind aan het werk gaat voor Narsingh op verzoek van De Boer, en de rest van het technisch hart? (Hebben die hem allemaal apart gebeld met dat verzoek, of was één gesprek met iemand van het technisch hart genoeg?)
Wollt ihr den totalen Mensch?
Wat een dramatisch beleid dit weer. Als je deze jongen wilt halen, dan weet je dat toch wel eerder dan vanochtend?
Overigens vind ikNarsingh wel een hele goede voetballer en een toevoeging aan de selectie. Zeker met het oog op een mogelijke transfer van Sulejmani.
Overigens vind ikNarsingh wel een hele goede voetballer en een toevoeging aan de selectie. Zeker met het oog op een mogelijke transfer van Sulejmani.
- Ajaciedjuh
Twitteraccount is fake. Taco vd Velden heeft rechtstreeks contact met Raiola gehad: geen transfer naar Ajax vandaag.Jöhnk schreef:Dit zou zijn twitter-account zijn: http://twitter.com/MRaiola
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ad-hoc beleid. Dost wilde ze ook op het laatste moment. El Hamdaoui kwam ook in de laatste paar dagen van de transferwindow. Ik ben niet anders gewend van Ajax.
- Ajaciedjuh
Klopt niet helemaal. In het voorjaar waren ze er juist heel snel met een aanal spelers uit.D_skilled schreef:Ad-hoc beleid. Dost wilde ze ook op het laatste moment. El Hamdaoui kwam ook in de laatste paar dagen van de transferwindow. Ik ben niet anders gewend van Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Goed nieuws.Ajaciedjuh schreef:Twitteraccount is fake. Taco vd Velden heeft rechtstreeks contact met Raiola gehad: geen transfer naar Ajax vandaag.

El Hamdaoui kwam nog redelijk bijtijds. Alleen wel te laat voor de VCL.
Alle transfers worden op de laatste dag rond gemaakt, Ajax is daar echt geen uitzondering in. Wel bijzonder is dat er eerst gezegd wordt dat er niets gaat gebeuren, maar dat er toch nog van alles geprobeerd wordt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat Sulejmani er wel een week of 5 tot 6 uit kan/kon liggen denk ik ...
Blij met de punten ...
-
Weer even rust. Ajax raakt Boere en Bouy kwijt, niemand erbij, financieel op korte termijn goed.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Jammer van Bouy... Over 3 jaar voetbalt hij ergens anoniem.
Kiezen voor het geld...
Kiezen voor het geld...
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
We willen schijnbaar Zwinkels als derde keeper (opvolger Piza).
Waarom geen jeugdkeeper? Of gaat Vermeer toch weg!?
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/articl ... kels.dhtml
Waarom geen jeugdkeeper? Of gaat Vermeer toch weg!?
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/articl ... kels.dhtml
- Jinne
- Site Admin
Frank zal ook wel weer een ervaren niet zeurende derde keeper willen. Enige voordeel ivm met Verhoeven is dat Zwinkels transfervrij is.
Wat een suffe actie trouwens van het AD om zo'n lezerspoll bij ieder nieuwartikel te plaatsen.
Wat een suffe actie trouwens van het AD om zo'n lezerspoll bij ieder nieuwartikel te plaatsen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Grappig, 47% vindt dat nieuws deprimerend. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Was wel nieuwsgierig wie die jonge keeper zou worden, want er staan er nogal wat onder contract: Bizot, Hahn, Leeuwenburg, van der Hart en ?Kramer?
Ik ben vooral benieuwd wat Ajax met Bizot van plan is (zit bij Cambuur) Gaat hij de "Sergio Padt-weg" (is naar Gent gegaan), wordt hij de derde keeper (niet aan te bevelen, hij moet beter kunnen)
Zwinkels al weer 28, dan is het zo'n jaar of tien geleden dat ik hem in de A1 zag, kan me het haast niet voorstellen.
Ik ben vooral benieuwd wat Ajax met Bizot van plan is (zit bij Cambuur) Gaat hij de "Sergio Padt-weg" (is naar Gent gegaan), wordt hij de derde keeper (niet aan te bevelen, hij moet beter kunnen)
Zwinkels al weer 28, dan is het zo'n jaar of tien geleden dat ik hem in de A1 zag, kan me het haast niet voorstellen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Duke schreef:Grappig, 47% vindt dat nieuws deprimerend.

Blij met de punten ...
- Jinne
- Site Admin
Douglas, Moisander en Viergever staan op het lijstje van Frank mocht Jan aankomende zomer ook daadwerkelijk vertrekken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Het wordt tijd dat men eens goeie verdedigers koopt ipv middenvelders
- Ajaciedjuh
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/articl ... ghen.dhtmlJinne schreef:Douglas, Moisander en Viergever staan op het lijstje van Frank mocht Jan aankomende zomer ook daadwerkelijk vertrekken.
Douglas zal wel naar Engeland gaan. Transfervrij, dus Ajax is kansloos. Zit Roland de Boer / schoonvader nog steeds bij Douglas!?
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op za mar 10, 2012 9:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gristus wat een lijstje. Compleet andere types, allemaal eredivisie en het houdt kwalitatief niet bepaald over. Van een dergelijk lijstje hoop ik dan maar op Moisander. Kost geen drol en is qua type wenselijk naast Alderweireld lijkt me.Jinne schreef:Douglas, Moisander en Viergever staan op het lijstje van Frank mocht Jan aankomende zomer ook daadwerkelijk vertrekken.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ajaciedjuh
Een echte verdediger zou wel lekker zijn. Met Douglas heb je een krachtmens achterin, wat wenselijk is als vervanger van Jantje.
Apart dat dat nu naar buiten komt. Als Ajax hem echt wil hebben, dan lijkt mijn radiostilte op zijn plaats.
Mijn voorkeur gaat overigens uit naar Viergever t.o.v. Moisander. Sneller en meedogenlozer.
Het zou me overigens niet verbazen als ze ook nog een poging wagen voor Joris Mathijsen.
Viergever en Moisander zijn lefties, maar Douglas is rechts. Douglas heeft wel zijn lengte mee (1,92). De andere zijn 1,80 of net iets groter.
Apart dat dat nu naar buiten komt. Als Ajax hem echt wil hebben, dan lijkt mijn radiostilte op zijn plaats.
Mijn voorkeur gaat overigens uit naar Viergever t.o.v. Moisander. Sneller en meedogenlozer.
Het zou me overigens niet verbazen als ze ook nog een poging wagen voor Joris Mathijsen.
Viergever en Moisander zijn lefties, maar Douglas is rechts. Douglas heeft wel zijn lengte mee (1,92). De andere zijn 1,80 of net iets groter.
Ik hoop niet dat die Moisander komt. Veel te traag en pakt heel veel gele kaarten.
-
Twente heeft nog een eenzijdige optie voor 1 jaar.Ajaciedjuh schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/articl ... ghen.dhtmlJinne schreef:Douglas, Moisander en Viergever staan op het lijstje van Frank mocht Jan aankomende zomer ook daadwerkelijk vertrekken.
Douglas zal wel naar Engeland gaan. Transfervrij, dus Ajax is kansloos. Zit Roland de Boer / schoonvader nog steeds bij Douglas!?