Kan dus een streep door.OGNJEN VUKOJEVIĆ Nemam ništa protiv odlaska na istok
Ognjen Vukojević u Kijevu za osam milijuna eura!
http://sportal.vecernji.hr/vld/sportal/ ... 1/index.do
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)
Moderator: mods
Waarom als ik vragen mag? Mijn Kroatisch is niet zo best..Peter schreef:Kan dus een streep door.OGNJEN VUKOJEVIĆ Nemam ništa protiv odlaska na istok
Ognjen Vukojević u Kijevu za osam milijuna eura!
http://sportal.vecernji.hr/vld/sportal/ ... 1/index.do

-
- AT Toto winner 10/11
Hiddink is een zodanige grootheid in het internationale voetbal, dat ik me dáár wel overheen zou zetten. Het gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar ik zou het zeker toejuichen. Hoe meer absolute topkwaliteit bij Ajax, hoe beter.Peter schreef:Inderdaad. Verder is Hiddink toch niet echt de zakenman die ik nodig acht voor die functie.
Dit zet ik er maar even neer omdat sommigen gecharmeerd van hem zijn:
Voetbalzone'Vormer verlaat AZ voor Roda JC'
Geschreven op maandag, 26 mei om 08:54
Ruud Vormer tekent binnen afzienbare tijd een contract bij Roda JC, zo schrijft De Telegraaf. De twintigjarige middenvelder vertrekt transfervrij bij AZ, dat hem de afgelopen periode geen nieuwe aanbieding deed. Volgens de ochtendkrant gaat de jeugdinternational voor vier jaar aan de slag in Kerkrade.
“Ze zijn eruit. Hij is rond voor vier jaar en hoeft alleen nog medisch gekeurd te worden”, bevestigt Vormer senior, die zich intensief met de loopbaan van zijn zoon bezighoudt. "Ik ben optimistisch dat het doorgaat'', bevestigde ook Huub Narinx - algemeen directeur van Roda JC - in het Noordhollands Dagblad. "Maar het is pas definitief als er is getekend."
Martin Ophuizen deed namens Vormer junior, die dit jaar zestien competitieduels in actie kwam voor het elftal van Louis van Gaal, de onderhandelingen met Roda. Bij terugkomst zal alles worden afgerond.
Vormer was het afgelopen voorjaar teleurgesteld in AZ toen de club niet thuis gaf de verlenging van zijn aflopende overeenkomst. Toen de Alkmaarders nalieten om hem per 1 april een contractverlenging aan te bieden, betekende dat volgens het kamp-Vormer, dat hij transfervrij was. “Daar gaan we nog steeds van uit. Ik verwacht niet dat AZ nog moeilijk gaat doen”, geloofde Vormer senior.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Drie weken L'Équipe lezen leverde weinig nieuws op over het Nederlandse voetbal. Geen woord over Gomes of PSV. Wel over Ajax, in een klein hoekje stond dat onze club de CL niet heeft gehaald. Gourcuff wordt inmiddels niet meer in verband gebracht met Ajax. Bordeaux zou hem willen halen. En Liverpool wil Sofiane Seghouli, die in het verleden in de belangstelling van Ajax stond en volgens sommigen nog steeds schijnt te staan.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Zal ook wel weer niks van waar zijn, maar plaats het toch maar even...'Johan Djourou opvolger Heitinga'
28-05-08
Volgens nog onbevestigde bronnen, zou Ajax dichtbij een akkoord zijn met Arsenal-verdediger Johan Djourou. De 21-jarige Zwitser heeft in vier seizoenen niet echt door kunnen breken bij Arsenal, en heeft na een verhuurperiode van een half jaar aan Birmingham City, 43 officiële wedstrijden gespeeld in de Premier Leaque.
Djourou die de opvolger zou moeten worden van de vertrekkende Johnny Heitinga, zou hiermee de tweede grote aankoop zijn van de nieuwe trainer Marco van Basten. Eerder werd al de Argentijnse spits Darío Cvitanich vastgelegd.
Bron: Ajax1.nl
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Per jaar zal ik gemiddeld zo'n 20 l'Equipes lezen; het Nederlandse voetbal wordt daarin vrijwel nooit genoemd. Hooguit af en toe een Nederlandse speler die in van de grote competities van Europa speelt. Alles ten noorden van Lille vindt men in Frankrijk kennelijk totaal niet interessant.joey schreef:Drie weken L'Équipe lezen leverde weinig nieuws op over het Nederlandse voetbal. Geen woord over Gomes of PSV. Wel over Ajax, in een klein hoekje stond dat onze club de CL niet heeft gehaald. Gourcuff wordt inmiddels niet meer in verband gebracht met Ajax. Bordeaux zou hem willen halen. En Liverpool wil Sofiane Seghouli, die in het verleden in de belangstelling van Ajax stond en volgens sommigen nog steeds schijnt te staan.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Jawel hoor, het is alleen al weer enige tijd geleden:
Milan AC : L'Ajax insiste pour Y.Gourcuff
Rédaction 365 - samedi 12 avril 2008 - 17h51
Le milieu international Espoirs français du Milan AC, Yoann Gourcuff, intéresserait particulièrement l'Ajax Amsterdam.
Convoité par plusieurs équipes françaises (Monaco, Saint-Etienne, Marseille), le milieu international Espoirs français Yoann Gourcuff (21 ans, Milan AC) figurerait en très bonne position sur les tablettes de l'Ajax Amsterdam, qui sera entraîné par Marco van Basten la saison prochaine. Les dirigeants néerlandais seraient très chauds sur le dossier.
En mal de temps de jeu, l'ancien Rennais aurait également des pistes en Italie (AS Rome, Lazio, Naples), en Espagne (Villarreal, Betis Séville) et en Angleterre (Arsenal).
Bron: www.football365.fr
I think I lost my fucking headache