Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » wo aug 31, 2011 11:40 am

joey schreef:Zwaar wegen, dat zeker. Maar kan Cruijff een transfer van 1 miljoen euro blokkeren? Dit gaat om een betrekkelijk kleine deal. :confused.gif:

Geen idee hoe het geregeld is, en in welke mate de RVC zich met die dingen bemoeit. De directie heeft natuurlijk wel een eigen verantwoordelijkheid. Het grote probleem is natuurlijk, dat we op dit moment zonder AD zitten. Die vacature moet zo snel mogelijk vervuld worden, zodat de trainer niet langer het transferbeleid kan bepalen. Trainers willen zekerheid, en zekerheid betekent kopen.

Maar hopelijk klopt er niets van. Want het zou betekenen dat De Boer en Blind in Bulykin een aanwinst zien. Dát zou een veeg teken zijn.
transfer som en salaris voor waarschijnlijk 2 jaar en alle andere kosten. Dan zit je al gauw op 4, 5 miljoen denk ik. En ja, ik ga er van uit dat iedere transfer nu breed wordt gedragen en niet alleen bepaald wordt door De Boer en Blind.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 31, 2011 11:45 am

De Boer en Blind zijn degenen die de spelers aandragen, neem ik aan.

Het zou jammer zijn als Bulykin werd gekocht. Ik ben het er in elk geval niet mee eens. Maar ik vraag me af hoe jij aan de wijsheid komt dat Bulykin voor twee jaar zou kunnen tekenen. Tot op heden weten we nog niet eens zeker of Ajax werkelijk belangstelling heeft voor deze speler. Bij mijn weten.
Het stinkt aan alle kanten!

Rooie

Bericht door Rooie » wo aug 31, 2011 11:50 am

Frank de Boer heeft de interesse tegenover VI bevestigt. Die zal dus wel komen, tenzij de RVC het afschiet (en anders doen die dus net zo hard mee).

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 31, 2011 11:53 am

Valt me tegen van De Boer.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo aug 31, 2011 11:55 am

Bron vi.nl
De Boer: 'Ik hoop dat Bulykin alsnog naar Ajax komt'
31/08/2011 12:39

Ajax probeert vandaag alsnog Anderlecht-aanvaller Dmitri Bulykin binnen te halen. Dat bevestigt trainer Frank de Boer tegenover Voetbal International.

'Ik hoop dat Dmitri naar Ajax komt', aldus De Boer. 'We doen er alles aan voor de sluiting van de transfermarkt tot een akkoord te komen.' Bulykin maakte vorig seizoen indruk als spits van ADO Den Haag, maar is nog altijd eigendom van Anderlecht.

Aanvankelijk was de komst van een reservespits afhankelijk van een verkoop van Mounuir El Hamdaoui, die door De Boer naar Jong Ajax is verbannen. Maar Anderlecht heeft Ajax laten weten dat Bulykin transfervrij weg mag, waar de Belgische club eerder nog een transfersom van ruim een miljoen euro vroeg. Dat maakt de weg voor een contract in Amsterdam vrij.
Het nieuwe Ajax??? Ooijer verlengt en er worden een paar (bijna) dertigers aangetrokken.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 31, 2011 11:59 am

Maar hoe zit het dan met dit verhaal? Een paar dagen geleden paste Bulykin volgens Blind niet in het plaatje en nu opeens wel?

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... nzin-.html

999

Bericht door 999 » wo aug 31, 2011 12:01 pm

Een tijd geleden noemde jij dit soort verhalen typisch onderhandelings tactiek, waarom nu opeens niet ( meer ) ?.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » wo aug 31, 2011 12:02 pm

De RvC controleert en geeft kaders aan. Dat is vrijwel altijd achteraf.
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 31, 2011 12:04 pm

Belangrijkste reden was toen geld en als hij én transfervrij komt én hij heeft aangegeven dat hij salaris wil inleveren, dan kan het wel passen.

Ik heb net wat info over hem zitten zoeken, best opvallend. Het is een intelligente jongen, biomechanica gestudeerd in Rusland. Vorig jaar scoorde hij erg gemakkelijk.

Ik ga er ook vanuit dat deze transfer breed akkoord is binnen Ajax. JC en Davids bemoeien zich volgens Molenaar intensief met de dagelijkse gang van zaken.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 31, 2011 12:08 pm

Anderlecht laat hem schijnbaar transfervrij gaan. Bron VI
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 31, 2011 12:08 pm

Neefkens schreef:Belangrijkste reden was toen geld en als hij én transfervrij komt én hij heeft aangegeven dat hij salaris wil inleveren, dan kan het wel passen.

Ik heb net wat info over hem zitten zoeken, best opvallend. Het is een intelligente jongen, biomechanica gestudeerd in Rusland. Vorig jaar scoorde hij erg gemakkelijk.

Ik ga er ook vanuit dat deze transfer breed akkoord is binnen Ajax. JC en Davids bemoeien zich volgens Molenaar intensief met de dagelijkse gang van zaken.

Maar waarom? Als noodoplossing, omdat Castillion nog niet klaar is voor het grote werk?

Ik ben benieuwd naar de uitleg van De Boer. Hopelijk durft iemand hem kritische vragen te stellen.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 31, 2011 12:18 pm

Ik snap best de keuze voor het type B. Maar dit zouden we toch niet meer doen? Siem kan toch makkelijk in de spits? Op het middenveld hebben we namelijk zat opties.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » wo aug 31, 2011 12:19 pm

Maar dan moet je wel weer gaan schuiven, als ie komt is het een spits voor een spits wisselen .. als ie komt ..
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 31, 2011 12:20 pm

Ajax heeft schijnbaar nog vertrouwen in Castillion. Boulykin zal wel voor 1 jaar met een optie van nog 1 jaar worden aangetrokken.

De eerste keuze zal wel niet gehaald kunnen worden, omdat El H. niet verkocht is. Jammer.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 31, 2011 12:20 pm

Klopt. Maar die B gaat nooit uitgroeien tot de nummer 1 spits.
IK GELOOF!!!!!!

Rooie

Bericht door Rooie » wo aug 31, 2011 12:21 pm

AT5 AT5
Dmitri Boelykin en Ajax-clubarts Edwin Goedhart rijden samen het ArenA-terrein af. Dat wijst op een aankomende medische keuring.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 31, 2011 12:22 pm

Of op wat anders :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » wo aug 31, 2011 12:23 pm

Rishi schreef:Klopt. Maar die B gaat nooit uitgroeien tot de nummer 1 spits.
Hoeft toch ook niet, gaat erom of B. akkoord gaat met zijn tweede keus.Doet ie dat en maakt ie zijn goals dan is dat toch prima.
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 31, 2011 12:23 pm

joey schreef:
Neefkens schreef:Belangrijkste reden was toen geld en als hij én transfervrij komt én hij heeft aangegeven dat hij salaris wil inleveren, dan kan het wel passen.

Maar waarom? Als noodoplossing, omdat Castillion nog niet klaar is voor het grote werk?

Ik ben benieuwd naar de uitleg van De Boer. Hopelijk durft iemand hem kritische vragen te stellen.
Ajax heeft maar 1 echte spits nu, dus er moest wel wat gebeuren. Of dat Bulykin moet zijn, weet ik niet. Hij is wel niet duur en vorig jaar scoorde hij gemakkelijk.
Maar ik ga ervan uit dat met alle echte voetbalkennis nu in huis bij AJAX dat er consensus is.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 31, 2011 12:27 pm

Tot nu toe zijn in ieder geval de aankopen prima (zover je ze kunt beoordelen). Als nu Bulykin ook nog akkoord gaat met een prestatiecontract :666.gif:

In de Nederlandse competitie is hij nog goed bruikbaar. Het is niet mijn gewenste aankoop, maar ik ben wel blij dat we nog een spits hebben als Kolbeinn geblesseerd is (of rust gegund wordt).

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo aug 31, 2011 12:27 pm

Demosthenes schreef:Bron vi.nl
De Boer: 'Ik hoop dat Bulykin alsnog naar Ajax komt'
31/08/2011 12:39

Ajax probeert vandaag alsnog Anderlecht-aanvaller Dmitri Bulykin binnen te halen. Dat bevestigt trainer Frank de Boer tegenover Voetbal International.

'Ik hoop dat Dmitri naar Ajax komt', aldus De Boer. 'We doen er alles aan voor de sluiting van de transfermarkt tot een akkoord te komen.' Bulykin maakte vorig seizoen indruk als spits van ADO Den Haag, maar is nog altijd eigendom van Anderlecht.

Aanvankelijk was de komst van een reservespits afhankelijk van een verkoop van Mounuir El Hamdaoui, die door De Boer naar Jong Ajax is verbannen. Maar Anderlecht heeft Ajax laten weten dat Bulykin transfervrij weg mag, waar de Belgische club eerder nog een transfersom van ruim een miljoen euro vroeg. Dat maakt de weg voor een contract in Amsterdam vrij.
Het nieuwe Ajax??? Ooijer verlengt en er worden een paar (bijna) dertigers aangetrokken.

Alsof Ajax die 1 mln niet kon betalen. Ik denk dat optie A (de duurdere optie) gewoon niet (meer) kan ivm Hamdaoui die niet of te laat vertrekt.

Baal hier flink van trouwens.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 31, 2011 12:38 pm

ADO zal wel balen, nu hadden zij hem ook wel kunnen betalen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo aug 31, 2011 12:46 pm

Mwoah, verdiende hij bij Anderlecht geen 1 mln per jaar?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo aug 31, 2011 12:52 pm

Slecht verhaal. De concurrentie versterkt zich en wij moeten hopen op een of andere B rus.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 31, 2011 12:53 pm

De Dominee schreef:Mwoah, verdiende hij bij Anderlecht geen 1 mln per jaar?
Hij wilde inleveren.

Plaats reactie