Fijn voor, maar het zal wel ..Demosthenes schreef:We? Wie zijn we? Hij heeft laten zien dat hij punten pakt! Zo'n keeper geef je toch geen kans zo'n keeper staat er al, maar ik denk dat hij, gezien de gegevens hieronder al een kans heeft gehad, eerst bij Willem II (16 wedstrijden) daarna bij Ajax (22 wedstrijden onder Van Basten) In die tijd vond ik hem geen puntenpakker. Hoeveel kansen krijgt hij van een "topclub"?Geef deze jongen toch een kans, en dan bedoelen we natuurlijk niet dat ie fout op fout mag maken.Dan dient er ingegrepen te worden.Maar doe nu niet alsof ie er geen ruk van kan, want hij heeft juist laten zien dat ie dat wel kan, dat ie punten voor je pakt ...
Vermeer volgens vi.nl
Het argument dat hij in 2007 gepasseerd werd door Waterman, omdat hij geen wedstrijden speelde, is niet zo sterk, want het jaar ervoor speelde hij die wedstrijden ook niet, maar werd wel opgesteld. Heeft Foppe er meer verstand van dan een ander? Kan, maar hij stelde Waterman op, waarom heeft Ajax Waterman niet gehaald (Ik weet wel waarom, hoe goed ik hem in de jeugd ook vond) die was "gratis".PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2005/06 Ajax 0 0 Eredivisie
2006/07 Ajax 0 0 Eredivisie
2007/08 Willem II 16 0 Eredivisie
2008/09 Ajax 22 0 Eredivisie
2009/10 Ajax 1 0 Eredivisie
2010/11 Ajax 6 0 Eredivisie
2011/12 Ajax 4 0 Eredivisie
Totalen: 49 0
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Opvallend dat er nog geen groen licht is t.a.v. Cillessen!
Toch nog meer zaken te regelen dan alleen de medische keuring of is er iets uit gekomen?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax.Ajax en N.E.C. ronden transfer Jasper Cillessen af
Ajax en N.E.C. hebben de transfer van Jasper Cillessen afgerond. De doelman tekende een contract in Amsterdam met een looptijd van vijf seizoenen, tot en met 30 juni 2016. De overgang is per direct.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Wat denken jullie 'Gaat er nog iets gebeuren bij Ajax?' Het wordt in ieder geval een dagje F5'-en.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Op zo'n laatste dag hoop ik maar dat er niemand (van de basiself) vertrekt, meer zal ik ook vandaag niet hopen, al denk ik dat een echte verdediger niet zal misstaan.Ajaciedjuh schreef:Wat denken jullie 'Gaat er nog iets gebeuren bij Ajax?' Het wordt in ieder geval een dagje F5'-en.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Boilesen loopt al rond
Ajaciedjuh schreef:Wat denken jullie 'Gaat er nog iets gebeuren bij Ajax?' Het wordt in ieder geval een dagje F5'-en.

Vakkie 129
Boilessen moet van der wiel opvolgen (rechtsbenig)Fregge schreef:Boilesen loopt al rond
Ik zou zo graag een linksbener willen zien
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Is dit een grap?elliquido schreef:Boilessen moet van der wiel opvolgen (rechtsbenig)Fregge schreef:Boilesen loopt al rond
elliquido schreef:Boilessen moet van der wiel opvolgen (rechtsbenig)Fregge schreef:Boilesen loopt al rond

Boilesen is hartstikke linksbenig.
AT5
Dan zou Mounir dus op punt van vertrek moeten staan."Boelykin in A'dam om met Ajax te praten"
Traditioneel rommelt het in de voetbalwereld op de laatste dag van de transfermarkt. Dmitri Boelykin is op dit moment in Amsterdam om met Ajax te praten over een mogelijke overgang.
Dat zegt zijn zaakwaarnemer Jos Eerdekens vandaag tegen AT5. "We gaan zo naar Ajax om het over een transfer te hebben."
De Russische aanvaller van Anderlecht heeft een prijskaartje van 1 miljoen euro.
Ajaciedjuh schreef:Wat denken jullie 'Gaat er nog iets gebeuren bij Ajax?' Het wordt in ieder geval een dagje F5'-en.
Je kunt deze volgen:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9575900.stm
Bulykin? De Boer wilde toch een type-Bulykin?

Ik ben tegen dit soort transfers.
El Hamdaoui hoeft niet te vertrekken om een deal van 1 miljoen euro mogelijk te maken, lijkt me. EH zit trouwens in Marokko. Hoe zou hij een keuring moeten ondergaan?
Het stinkt aan alle kanten!
Waarom hebben we toch zo'n speler nodig als El H. vertrekt?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
Geldt dit de mogelijke komst van die Rus of gaat het om het eventuele vertrek van El H?NEEEEEEEEEEEE!!!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Gerets heeft al aangegeven dat Mounir en Ismail zich later melden, omdat ze in gesprek zijn met clubs. Ajax heeft aangegeven dat Mounir eerst weg moet zijn voor er überhaupt een (andere) 2e spits gaat komen.joey schreef:Ajaciedjuh schreef:Wat denken jullie 'Gaat er nog iets gebeuren bij Ajax?' Het wordt in ieder geval een dagje F5'-en.
Je kunt deze volgen:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9575900.stm
Bulykin? De Boer wilde toch een type-Bulykin?![]()
Ik ben tegen dit soort transfers.
El Hamdaoui hoeft niet te vertrekken om een deal van 1 miljoen euro mogelijk te maken, lijkt me. EH zit trouwens in Marokko. Hoe zou hij een keuring moeten ondergaan?
Mounir mag van mij oprotten. Bulykin hoef ik niet bij Ajax te zien, zet dan Siem maar neer.Demosthenes schreef:Geldt dit de mogelijke komst van die Rus of gaat het om het eventuele vertrek van El H?NEEEEEEEEEEEE!!!
Face your fears and live your dreams, No Fear
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Het Cruijff effect? Ik dacht dat spelers als Bulykin niet meer zouden worden gekocht?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
De Boer zeurt om een spits. Jammer.
Daarom moet er een AD met voetbalverstand komen. Die nee zegt.
Zou Bulykin het noodscenario zijn voor als Hamdaoui niet verkocht wordt? Voor die 1 mln euro hoeven ze niemand te verkopen, dat is niet "een flink prijskaartje" zoals FdB riep.
Ik denk:
Optie A: Hamdaoui vertrekt en Ajax trekt Lens aan.
Optie B: Hamdaoui blijft en Ajax trekt Bulykin aan.
Van beide scenario's wordt ik niet heel vrolijk. Vraag me ook af of optie A überhaupt nog mogelijk is vandaag.
Ik denk:
Optie A: Hamdaoui vertrekt en Ajax trekt Lens aan.
Optie B: Hamdaoui blijft en Ajax trekt Bulykin aan.
Van beide scenario's wordt ik niet heel vrolijk. Vraag me ook af of optie A überhaupt nog mogelijk is vandaag.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Zou kunnen, Dominee.
Ik sta ook niet te juichen, en dan druk ik me zwak uit.
Ik sta ook niet te juichen, en dan druk ik me zwak uit.
Liever Siem op 't middenveld dan Bulykin op de bank. Bah.
De zaakwaarnemer heeft het gezegd, dan moet het wel waar zijn... 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
De RvC heeft hier toch ook een stem in of begrijp ik dat verkeerd? En dit is technisch dus Cruijff z'n stem zal heel erg zwaar wegen.joey schreef:De Boer zeurt om een spits. Jammer.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Zwaar wegen, dat zeker. Maar kan Cruijff een transfer van 1 miljoen euro blokkeren? Dit gaat om een betrekkelijk kleine deal.
Geen idee hoe het geregeld is, en in welke mate de RVC zich met die dingen bemoeit. De directie heeft natuurlijk wel een eigen verantwoordelijkheid. Het grote probleem is natuurlijk, dat we op dit moment zonder AD zitten. Die vacature moet zo snel mogelijk vervuld worden, zodat de trainer niet langer het transferbeleid kan bepalen. Trainers willen zekerheid, en zekerheid betekent kopen.
Maar hopelijk klopt er niets van. Want het zou betekenen dat De Boer en Blind in Bulykin een aanwinst zien. Dát zou een veeg teken zijn.

Geen idee hoe het geregeld is, en in welke mate de RVC zich met die dingen bemoeit. De directie heeft natuurlijk wel een eigen verantwoordelijkheid. Het grote probleem is natuurlijk, dat we op dit moment zonder AD zitten. Die vacature moet zo snel mogelijk vervuld worden, zodat de trainer niet langer het transferbeleid kan bepalen. Trainers willen zekerheid, en zekerheid betekent kopen.
Maar hopelijk klopt er niets van. Want het zou betekenen dat De Boer en Blind in Bulykin een aanwinst zien. Dát zou een veeg teken zijn.