Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Van Younes zou ik het niet durven zeggen.
Het zou zelfs voor Ajax een noviteit zijn: een speler nog in dezelfde transferperiode afschrijven en vervangen door een aankoop.
Het zou zelfs voor Ajax een noviteit zijn: een speler nog in dezelfde transferperiode afschrijven en vervangen door een aankoop.
Natuurlijk niet. Younes ook maar naar Tilburg?Lionel schreef:En die kan er geen klote van. Sanogo ook niet. Dat zien ze bij Ajax hopelijk toch ook wel?

Het is een triest zootje hoor. Gisteren in een ander topic een beetje beschreven wat er m.i. niet aan klopt. Sinkgraven staat nu te verpieteren op plekken waar een buitenspeler hoort te staan. Drama. Het wordt tijd voor een technische leiding (incl. trainer) die spelers op waarde weet te beoordelen en die jongens op hun eigen plek neerzet. Die Younes is o.b.v. een goede pot tegen Denemarken gehaald. Zouden ze hem ooit bij Gladbach of K'lautern aan het werk hebben gezien? Retorische vraag... Die Sanogo is het toppunt. Dat is dan dit seizoen je enige echte spits in de selectie. Lijkt wel of die gast ijsklompen om z'n voeten heeft als je z'n aanname ziet.
Dat hele TH mag vervangen worden. Mislukt experimentje van Cruijffie. Heeft x miljoenen gekost, maar beter ten halve gekeerd... Misschien dan maar één sterke man als TD en één man die verantwoordelijk is voor de opleiding? En dat die twee dan wél met elkaar praten en aan dezelfde kant aan het touw trekken?!

Ach, De Boer gaat volgend jaar vanzelf weg.
Vervang Overmars, dat is broodnodig. Vervang hem door een TD die begrijpt dat je spelers moet halen die iets toevoegen en anders niemand. Dan is de ergernis van Jonk ook weggenomen.
Vervang Overmars, dat is broodnodig. Vervang hem door een TD die begrijpt dat je spelers moet halen die iets toevoegen en anders niemand. Dan is de ergernis van Jonk ook weggenomen.
- Ajaciedjuh
Dat Sinkgraven linksbuiten staat, heeft natuurlijk alles te maken met de blessures/niet fit zijn van Younes/Fischer. Ik ben wel benieuwd wat FdB gaar doen als ze weer fit zijn.
M.b.t. Sisto: ik zou het toejuichen: we hebben een kwaliteitsinjectie nodig voorin. Actie, snelheid (dat heeft hij in ieder geval) en diepte. Voorin:
Sisto/Younes - Milik/Fischer/El Ghazi - El Ghazi/Cerny ziet er alweer wat beter uit.
Ik denk overigens dat de naam van Ajax gebruikt wordt door de zaakwaarnemer.
M.b.t. Sisto: ik zou het toejuichen: we hebben een kwaliteitsinjectie nodig voorin. Actie, snelheid (dat heeft hij in ieder geval) en diepte. Voorin:
Sisto/Younes - Milik/Fischer/El Ghazi - El Ghazi/Cerny ziet er alweer wat beter uit.
Ik denk overigens dat de naam van Ajax gebruikt wordt door de zaakwaarnemer.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat zou zomaar kunnen. Kennelijk is het nog niet gelukt om een transfer te maken en dat is natuurlijk wel de bedoeling in deze transferperiode. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax hem nu nog zou halen. Voor de zijkant is Younes erbij gekomen en Fischer zal dit seizoen de kans krijgen om weer terug op niveau te komen. Tenslotte kun je, weliswaar in een andere rol, ook Sinkgraven en Schöne aan de linkerkant laten spelen.Ajaciedjuh schreef: Ik denk overigens dat de naam van Ajax gebruikt wordt door de zaakwaarnemer.
Ik denk dat er in de loop van het seizoen een 4-4-2 variant uit gaat rollen. Dat past beter bij deze groep. Je kunt dan voorin de kwaliteiten van Milik en El Ghazi beter benutten en ook op het middenveld past het in mijn ogen dan beter in elkaar met iemand als Klaassen die goed kan aansluiten. We missen wel diepgang. Ik hoop dat Younes daar wat in kan betekenen.
Nil volentibus arduum
-
Ik denk dat De Boer einde seizoen niet gaat halen en de eer aan zichzelf houdt.Yopi schreef:Ach, De Boer gaat volgend jaar vanzelf weg.
Wie gat er eigenlijk over het ontslaan van Overmars; en: wie zou hem moeten vervangen?
Ling! En: Ling!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: Wie gat er eigenlijk over het ontslaan van Overmars; en: wie zou hem moeten vervangen?

De Algemeen Directeur in het bijzonder en de RVC als controle?
Vervangen ? hans vonk
Vervangen ? hans vonk
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik zeg: Jordy Cruijff
Zoontjespolitiek.
Daar heeft Jordi vast geen zin in. Hij weet maar al te goed wat voor wespennest Ajax is.

Daar heeft Jordi vast geen zin in. Hij weet maar al te goed wat voor wespennest Ajax is.
NEt zoals toen Jordy Cruijff in oranje moest.
Maar goed, hij heeft wel een beter CV om managerstaken te doen dan Jonk en Bergkamp.
Maar goed, hij heeft wel een beter CV om managerstaken te doen dan Jonk en Bergkamp.
I think I lost my fucking headache
Hm, ff afhankelijk van het prijskaartje maar hij heeft wel wat.
zo en zo meer dan Sanogo!
zo en zo meer dan Sanogo!
zo 30 aug 2015, 12:28 | 2 reacties
'Ajax moet Haller halen'
Van onze Telesportredactie
Ajax-trainer Frank de Boer kreeg zondagmiddag een tip van zijn broer Ronald. De oud-aanvaller ziet in FC Utrecht-spits Sebastien Haller een welkome versterking voor de Amsterdamse aanval.
Mario Been brak bij FOX Sports een lans voor Haller, omdat volgens de oud-trainer van onder meer Feyenoord, Arek Milik niet voldoet in de spits bij Ajax. Daarbij stelde Been dat de Amsterdammers wel een extra spits kunnen gebruiken met de extra wedstrijden die Europees voetbal met zich meebrengt.
"Je krijgt een ontzettend druk programma", reageerde Ronald de Boer. "Natuurlijk is FC Utrecht geen Ajax, maar Haller kan wel een toegevoegde waarde zijn."
Haller (21) speelt pas een half jaar voor Utrecht. De domstedelingen huurden de Fransen vorig jaar van Auxerre en lichtten deze zomer de optie tot koop. De spits werd eerder ook al in verband gebracht met het Sunderland van Dick Advocaat.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Die Haller is bijna net zo ongeschikt als Sanogo. Kijk eens gisteren hoeveel mogelijkheden hij verprutst door een gebrek aan techniek. Leuk voor Utrecht, niets voor Ajax.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Vervelend dat Ronald er zo weinig kijk op heeft. Hij komt toch uit hetzelfde ei.
Ajax schijnt interesse te hebben in een verdediger
http://www.ajaxshowtime.com/article/bij ... l-te-traag
volgens mij staat die linie (inmiddels) wel aardig.
(tenzij ze ruilen voor Mikey, Heitinga of Viergever)

http://www.ajaxshowtime.com/article/bij ... l-te-traag
volgens mij staat die linie (inmiddels) wel aardig.
(tenzij ze ruilen voor Mikey, Heitinga of Viergever)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Hopelijk een spiegologisch geintje omdat Ajax dit weekend tegen Haller speelt. Maar waarschijnlijk niet. Atleetje die Haller, hoor. Not.Yopi schreef:Vervelend dat Ronald er zo weinig kijk op heeft. Hij komt toch uit hetzelfde ei.
Ladislav Krejci van Sparta Praag. Ajax zat vanavond voor hem op de tribune als we voetbalzone moeten geloven. Kent iemand hem?
IK GELOOF!!!!!!
-
Ja, goede speler.
PSV had hem echt bijna aangetrokken 6 jaar terug; http://www.nu.nl/voetbal/2201889/krejci ... world.html, speelde toen iets meer als centraal aanvallende middenvelder en heeft zich ontwikkelt tot hangende middenvelder / linksbuiten. Heeft nog een contract voor een seizoen dus logisch dat hij na dit seizoen een stap gaat maken.
Het is bij de Tsjechen ook de enige interessane speler die er rondloopt voor Ajax
PSV had hem echt bijna aangetrokken 6 jaar terug; http://www.nu.nl/voetbal/2201889/krejci ... world.html, speelde toen iets meer als centraal aanvallende middenvelder en heeft zich ontwikkelt tot hangende middenvelder / linksbuiten. Heeft nog een contract voor een seizoen dus logisch dat hij na dit seizoen een stap gaat maken.
Het is bij de Tsjechen ook de enige interessane speler die er rondloopt voor Ajax
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Zozo een kant-en-klare 23 jarige i.p.v. een jon broekie...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Waarom zou zo'n jongen naar Ajax komen?
(En waarom mikt Ajax op een linksbuiten)
(En waarom mikt Ajax op een linksbuiten)
-
Omdat we naast Younes volgend seizoen niemand hebben? Cerny en Muric zijn rechtsbuitens, net als Ghazi en met een beetje goede wil Schone.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Het kan weer niet fantasielozer, maar het zou wel een goede voor Ajax zijn.
- Ajaciedjuh
Volgens het AD gaat Ajax vol voor Huntelaar. Opvallend overigens dat FdB het had over ga je voor 2 goede spitsen (Milik en Haller/Huntelaar/Janssen) of voor Milik/Dolberg. Exit Zivkovic dus.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."