Op de reservelijst bij Barcelona, las ik op AS, met waarschijnlijk 50 anderen en 20 man op de eerste lijst.mattie schreef:Overal valt nu ook de naam van blind.. Reken maardat ook hij weggaat..
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
-
Re: Aankopen SUGGESTIES
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik denk als Ajax niet op tijd versterkt en de bepalende spelers vertrekken dan kunnen we het wel shaken dit seizoen, gelukkig hebben we 4 kampioenschappen op rij achter onze kiezen. Maar ja , een slecht seizoen daar zit niemand op te wachten 

Zelfs als Moisander en Blind nog vertrekken worden we kampioen. De rest is ruk.
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Even los van de vraag of "de rest ruk" is; besef je hoe bizar dit eigenlijk is? Eigenlijk zeg je; "al we worden we steeds zwakker, het maakt niet uit, want de rest in onze competitie is nóg zwakker".Rishi schreef:Zelfs als Moisander en Blind nog vertrekken worden we kampioen. De rest is ruk.
Lekker vooruitzicht voor de komende CL-campagne en het te vertonen veldspel.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Even los van de vraag of "de rest ruk" is; besef je hoe bizar dit eigenlijk is? Eigenlijk zeg je; "al we worden we steeds zwakker, het maakt niet uit, want de rest in onze competitie is nóg zwakker".Rishi schreef:Zelfs als Moisander en Blind nog vertrekken worden we kampioen. De rest is ruk.
Lekker vooruitzicht voor de komende CL-campagne en het te vertonen veldspel.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Voorlopig gebeurt er niets. Moet Ajax alvast spelers kopen, voor het geval dat?
Ajax heeft inmiddels al vier spelers gehaald! En er is nog geen basisspeler vertrokken!

Ajax heeft inmiddels al vier spelers gehaald! En er is nog geen basisspeler vertrokken!
Het is ook heel bizar maar zoals Yopi het ziet, zie ik het ook.
Twente is Tadic kwijt, 010 raakt 4 of 5 basisspelers kwijt en er komt alleen brandhout bij, PSV is niet in balans...
En Ajax... daar hebben veel spelers een redelijk/goed jaar achter de rug, we zijn met Poulsen en Siem twee belangrijke schakels kwijt maar zij speelden het afgelopen jaar ook niet alles. Voor Moisander hebben we Viergever en Denswil. Voor Blind hebben we eventueel Viergever en anders gooien we Bazoer voor de leeuwen.
Verder verwacht ik veel van Kishna dit jaar. En Klaassen natuurlijk.
Wat de CL betreft heb ik geen verwachtingen. Worden we 2e in de poule om dan in de achtste finales pak slaag te krijgen van Bayern Munchen of Real Madrid.
Laat Ajax er maar voor zorgen dat ze in de competitie makkelijker en vooral met aantrekkelijker spel winnen. En een halve finale EL zou ook wel leuk zijn.
Twente is Tadic kwijt, 010 raakt 4 of 5 basisspelers kwijt en er komt alleen brandhout bij, PSV is niet in balans...
En Ajax... daar hebben veel spelers een redelijk/goed jaar achter de rug, we zijn met Poulsen en Siem twee belangrijke schakels kwijt maar zij speelden het afgelopen jaar ook niet alles. Voor Moisander hebben we Viergever en Denswil. Voor Blind hebben we eventueel Viergever en anders gooien we Bazoer voor de leeuwen.
Verder verwacht ik veel van Kishna dit jaar. En Klaassen natuurlijk.
Wat de CL betreft heb ik geen verwachtingen. Worden we 2e in de poule om dan in de achtste finales pak slaag te krijgen van Bayern Munchen of Real Madrid.
Laat Ajax er maar voor zorgen dat ze in de competitie makkelijker en vooral met aantrekkelijker spel winnen. En een halve finale EL zou ook wel leuk zijn.
IK GELOOF!!!!!!
-
Ik weet niet of de aangetrokken spelers allemaal in de basis staan, als iedereen fit is.Ajax heeft inmiddels al vier spelers gehaald! En er is nog geen basisspeler vertrokken!
Vertrokken zijn De Jong, Poulsen, Hoesen en Bojan, volgens mij hebben die wel af en toe in Ajax 1 gespeeld, bij elkaar 55 à 60 wedstrijden in de competitie, 11 keer in de CL. Aan het eind van het seizoen zien we wel of Viergever, onze Pool, Zivkovic en Muric dat aantal overtreffen. Ik hoop van wel, want dan zijn ze beter dan de spelers die er nu staan (Hoop niet dat er zo veel geblesseerden blijven)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
- AT Toto winner 15/16
Siem de Jong is toch een basisspeler, Poulsen reken ik er ook toe, zeker in de grote wedstrijden. Maargoed dit topic kan voorlopig gesloten worden aangezien De Boer heeft aangegeven dat er niks meer bij komt.Yopi schreef:Voorlopig gebeurt er niets. Moet Ajax alvast spelers kopen, voor het geval dat?![]()
Ziyech gaat niet meer naar Twente. Contract voor een jaar. Moet toch voor een miljoen of 3 binnen te halen zijn. Zo een speler missen we wel.
IK GELOOF!!!!!!
Chadli mag al weer weg bij de Spurs...
misschien een lijntje uitgooien?
-
Voor welke positie? Met Fischer, Kishna, Schone, Muric en Ghazi zitten we vrij ruim in de opties voor de vleugels.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ik zag Ziyech gister weer maar in aanvallend opzicht is het wel wat.
(klopt, ik scout vanaf de luie stoel, zoals het een goeie fan betaamt)
Wat vinden jullie?
(klopt, ik scout vanaf de luie stoel, zoals het een goeie fan betaamt)
Wat vinden jullie?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Chadli wil niet in Nederland voetballen, heb ik begrepen.WP_LeGeNd schreef:Chadli mag al weer weg bij de Spurs...
-
Reden? Geld?Chadli wil niet in Nederland voetballen, heb ik begrepen.
Wellicht wil de lichting 2003 ooit nog een kunstje bij Ajax doen. Een revanche jaar.
Stekel
V/d wiel. Heitinga. Blind. Maxwell
De jong
VdV. Sneijder
Zlatan. Huntelaar. Pienaar
Hebben we nog Urby en Anita op de bank
Stekel
De jong
VdV. Sneijder
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
-
Negen ervan uit de jeugdopleiding?elliquido schreef:Wellicht wil de lichting 2003 ooit nog een kunstje bij Ajax doen. Een revanche jaar.
Stekel
De jong
VdV. Sneijder
Vertonghen, Vermaelen, Suarez, S. De Jong, Maduro, Vermeer (reservekeeper) mogen niet meedoen (i.v.m. 2003? o.a. Anita is ook nog niet zo oud)
schijnt volgens the Guardian in een deal met Depay te worden geruildYopi schreef:Chadli wil niet in Nederland voetballen, heb ik begrepen.WP_LeGeNd schreef:Chadli mag al weer weg bij de Spurs...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Alsof Chadli terugkomt.. Natuurlijk niet. Die eindigt bij Fulham ofzo. QPR.
IK GELOOF!!!!!!
Oud gerucht dat niet klopt.Mano schreef:schijnt volgens the Guardian in een deal met Depay te worden geruild
Los daarvan zal Chadli niet terug willen naar Nederland.
Al deze spelers zijn inmiddels bij Brands aangeboden. Hij hoefde ze niet. Over Zlatan heeft hij nog getwijfeld, maar hij had Locadia al.elliquido schreef:Wellicht wil de lichting 2003 ooit nog een kunstje bij Ajax doen. Een revanche jaar.
Stekel
De jong
VdV. Sneijder

Mocht Eto'o niet doorgaan, is Bas Dost dan geen optie als we nog een spits zoeken? Heeft aangegeven open te staan voor een terugkeer naar Nederland en lijkt me een prima spits voor Ajax.
-
Is al een keer gevraagd, maar een half jaar later had Ajax hem niet nodig, ik denk niet dat Ajax hem nu weer probeert te halen, is ook een totaal ander type dan een Eto'o.gaizka schreef:Mocht Eto'o niet doorgaan, is Bas Dost dan geen optie als we nog een spits zoeken? Heeft aangegeven open te staan voor een terugkeer naar Nederland en lijkt me een prima spits voor Ajax.
Bas Dost (26jr) heeft eigenlijk maar 1 goed seizoen gedraaid in zijn leven.
op basis daarvan vertrok hij naar Duitsland
2014/2015 VfL Wolfsburg Bundesliga
2013/2014 VfL Wolfsburg 13 4 Bundesliga
2012/2013 VfL Wolfsburg 28 8 Bundesliga
2011/2012 SC Heerenveen 34 32 Eredivisie
2010/2011 SC Heerenveen 32 13 Eredivisie
2009/2010 Heracles Almelo 36 15 Eredivisie
2008/2009 Heracles Almelo 27 3 Eredivisie
2007/2008 FC Emmen 23 6 Jupiler League
op basis daarvan vertrok hij naar Duitsland
2014/2015 VfL Wolfsburg Bundesliga
2013/2014 VfL Wolfsburg 13 4 Bundesliga
2012/2013 VfL Wolfsburg 28 8 Bundesliga
2011/2012 SC Heerenveen 34 32 Eredivisie
2010/2011 SC Heerenveen 32 13 Eredivisie
2009/2010 Heracles Almelo 36 15 Eredivisie
2008/2009 Heracles Almelo 27 3 Eredivisie
2007/2008 FC Emmen 23 6 Jupiler League