Overigens lees ik op De Trouwe Honden dat Ajax zich officieel gemeld heeft voor Jasper.
Moderator: mods
Sigthórsson! Die gaat als het aan mij ligt iedere wedstrijd de volle 90 minuten spelen en met 35 goals de topscorer van NL worden. Alle vertrouwen in.Toppie schreef:Haal eens een goeie spits
Zijn traptechniek is helaas ook van het niveau van De Zeeuw.Bertje schreef:Ik zie Ebecilio nog wel op het middenveld terechtkomen, in een soort De Zeeuw-achtige rol (diepte maken vanuit het middenveld).
Inderdaad ik denk jij en ik en nog vele meerdere dat het inderdaad in het begin er allemaal veelbelovend uitzag.. Nu 6/8 mnd later heb ik zoiets van Bank/Tribune. Zit totaal geen dreiging meer in. Gaat voor eigen succes.Arthur schreef:Zijn traptechniek is helaas ook van het niveau van De Zeeuw.Bertje schreef:Ik zie Ebecilio nog wel op het middenveld terechtkomen, in een soort De Zeeuw-achtige rol (diepte maken vanuit het middenveld).
Toch was ik in zijn eerste maanden best enthousiast over hem. De laatste tijd vind ik het een stuk minder, maar ik denk dat er nog best wat in die jongen zit.
Die hebben we al: Anita.Giacomo Puccini schreef:Een middenvelder complementair aan Janssen en Eriksen zou ook welkom zijn
Dan wordt dat 'em niet. No way dat Cilissen gelijk in de basis staat.D_skilled schreef:Cilessen zegt letterlijk op EL dat hij niet komt om op de bank te zitten. De clubs zijn in gesprek en als ze eruit komen kan Cilessen nog de deal afblazen, want hij moet een goed gevoel overhouden aan de vervolggesprekken met Ajax.
Die is op leeftijd en vindt het minder erg om tweede viool te spelen dan twee doelmannen die in de opbouw van hun carrière zitten. Stilstand is achteruitgang. Ze hebben lang moeten wachten op hun kans. Volkomen logisch dat Cillessen opteert voor minuten op het hoogste niveau, en die zijn groter bij NEC.Jöhnk schreef:Dat gebeurt ook niet, weet Cillessen ook wel.
Mijn indruk na dat interview is dat hij het wel doet. Hij benadrukte dat hij bij NEC ook niet gegarandeerd is van een basisplaats, want hij concurreert met Babos.
Maar trainen met FdB, Bergkamp en binnenkort misschien Van der Sar, Cruijff die rondloopt, de Arena, CL spelen, om de titel spelen, een beter salaris....dat speelt ook allemaal mee.D_skilled schreef:Die is op leeftijd en vindt het minder erg om tweede viool te spelen dan twee doelmannen die in de opbouw van hun carrière zitten. Stilstand is achteruitgang. Ze hebben lang moeten wachten op hun kans. Volkomen logisch dat Cillessen opteert voor minuten op het hoogste niveau, en die zijn groter bij NEC.Jöhnk schreef:Dat gebeurt ook niet, weet Cillessen ook wel.
Mijn indruk na dat interview is dat hij het wel doet. Hij benadrukte dat hij bij NEC ook niet gegarandeerd is van een basisplaats, want hij concurreert met Babos.
Bertje schreef:Een onderbuikgevoel zegt mij dat De Boer heel nadrukkelijk naar buiten aan het brengen is dat Vermeer nu eerste keus is (zodat Vermeer achteraf niet kan roepen dat hij geen eerlijke kans heeft gehad), maar dat Cillessen eigenlijk zijn voorkeur heeft.