Even mierenneuken.

Moderator: mods
Nou, voor 26 goede wedstrijden doe ik het in ieder geval. Het is niet zo dat je in de resterende wedstrijden geen vervanger mag opstellen ofzo.Bert schreef:AR, Boilesen heeft dit seizoen 24 wedstrijden gespeeld. Van der Vaart staat op 26.
Even mierenneuken.
Uitblinker bij H'veen - psv. Interessante speler. Snel oog, lekkere steekpass.Ajax Rules schreef:Sinkgrave van Heerenveen wil graag een tussenstop maken bij Ajax voordat hij naar Barcelona gaat.
http://www.ajaxshowtime.com/voetbalnieu ... lona-.html
Ik verwacht van hem een aantal prachtige goals en assists, gecombineerd met sterk verminderde resultaten van de ploeg als geheel.Ajax Rules schreef:Nou, voor 26 goede wedstrijden doe ik het in ieder geval. Het is niet zo dat je in de resterende wedstrijden geen vervanger mag opstellen ofzo.Bert schreef:AR, Boilesen heeft dit seizoen 24 wedstrijden gespeeld. Van der Vaart staat op 26.
Even mierenneuken.
Vraag is of hij in die 26 wedstrijden bijna allemaal goed kan zijn bij Ajax. Ik denk eigenlijk van niet.
Ik volg Vaart niet zo de laatste tijd, maar wat is er nou precies met hem aan de hand? Is het een veteraan waar al vroeg de sleet op zit? Of steekt ie sowieso in een slechte conditie? Misschien door een matige discipline? Of is hij het slachtoffer van een rammelend kollektief, waardoor ie niet tot zijn recht kan komen? Je vecht nou eenmaal niet voor niets tegen degradatie.wimpey schreef:VdV: 45 Minuten onzichtbaar, Wissel wegens blessure. Typisch.
Het kan ook zijn dat hij al een paar jaar zo'n druk 'sociaal' leven heeft, dat hij aan voetballen niet meer toe komt.Zuidema schreef:Ik volg Vaart niet zo de laatste tijd, maar wat is er nou precies met hem aan de hand? Is het een veteraan waar al vroeg de sleet op zit? Of steekt ie sowieso in een slechte conditie? Misschien door een matige discipline? Of is hij het slachtoffer van een rammelend kollektief, waardoor ie niet tot zijn recht kan komen? Je vecht nou eenmaal niet voor niets tegen degradatie.wimpey schreef:VdV: 45 Minuten onzichtbaar, Wissel wegens blessure. Typisch.
De vraag is eerder, willen we zo'n jongen?Peter schreef:Het blijft trouwens erg stil rondom Pröpper he. Zou Ajax kans maken om zo'n jongen binnen te hengelen?
Lijkt me geen speler waar de topclubs voor in de rij staan, dus ik denk dat we zeker een kans maken. Ervan uitgaande dat Vitesse wil verkopen aan een concurrent.Peter schreef:Het blijft trouwens erg stil rondom Pröpper he. Zou Ajax kans maken om zo'n jongen binnen te hengelen?
Met de huidige samenstelling op het middenveld is het misschien lastig om een plekje in te ruimen, maar die jongen heeft grote kwaliteiten. Tegen Ajax was 'ie (in de eerste helft) samen met Atsu geweldig.WP_LeGeNd schreef:De vraag is eerder, willen we zo'n jongen?Peter schreef:Het blijft trouwens erg stil rondom Pröpper he. Zou Ajax kans maken om zo'n jongen binnen te hengelen?
Dat zou allerminst vervelend zijn. Technisch prima, ziet het spel, heeft scorend vermogen en ook inhoud. Zou prima kunnen passen in de manier waarop Ajax speelt. Mist m.i. alleen wat flair.WP_LeGeNd schreef:De vraag is eerder, willen we zo'n jongen?Peter schreef:Het blijft trouwens erg stil rondom Pröpper he. Zou Ajax kans maken om zo'n jongen binnen te hengelen?
Betwijfel of het wat wordt bij Ajax, juist omdat hij geen flair heeft.wimpey schreef:Dat zou allerminst vervelend zijn. Technisch prima, ziet het spel, heeft scorend vermogen en ook inhoud. Zou prima kunnen passen in de manier waarop Ajax speelt. Mist m.i. alleen wat flair.WP_LeGeNd schreef:De vraag is eerder, willen we zo'n jongen?Peter schreef:Het blijft trouwens erg stil rondom Pröpper he. Zou Ajax kans maken om zo'n jongen binnen te hengelen?
Zoals Eriksen, bedoel je.Yopi schreef: Betwijfel of het wat wordt bij Ajax, juist omdat hij geen flair heeft.
Pure afmaker. Technisch beperkt. Zet hem in de spits bij Ajax en je krijgt een herhaling van zetten.beelzebub schreef: Finnbogason lijkt me een ideale kandidaat. Maar die is voor Ajax nu al onhaalbaar.
Pröpper ook. Ik las/hoorde ergens dat hij transfervrij was, maar volgens transfermarkt.de (doorgaans volkomen betrouwbaar) loopt zijn contract af in 2015.wimpey schreef:Zoals Eriksen, bedoel je.Yopi schreef: Betwijfel of het wat wordt bij Ajax, juist omdat hij geen flair heeft.![]()
Vilhena zal niet komen. Ligt te gevoelig. Pröpper is m.i. meer dan welkom. Zeker omdat Siem, Schöne, Serero op een aflopend contract zitten.