Ik neem aan dat hij doelt op:Bert schreef:'Er moeten flink wat jongens doorstromen.' Wie dan? De opleiding is geen snoepautomaat.
Keskin
Hasnaoui
Lobotka
Andersen
Ghazi
Tete
Bazoer
Becker
Meleg
Dat rijtje. Maar goed, dat is afwachten natuurlijk.
Moderator: mods
Ik neem aan dat hij doelt op:Bert schreef:'Er moeten flink wat jongens doorstromen.' Wie dan? De opleiding is geen snoepautomaat.
Snap je het nou niet of... ?Peter schreef:AR speelt voor Sinterklaas. Van der Hoorn zit een jaar bij Ajax en moet verkocht worden (zelfs gratis als dat kan).
FdB ziet hem alleen als spits.Giacomo Puccini schreef:Rafael van der Vaart zou een terugkeer op het oude nest overwegen. Lijkt me een logische en waardevolle versterking voor ons die zowel ervaring als klasse toevoegt . Hoe schatten jullie het in - complementair aan Davy en Daley en hoe lang zou hij nog top zijn voor Ajax?
Dat is hij nu al niet meer. Hij lijkt me niet het type dat jonge spelers bij de hand neemt en als hij op de bank komt zal hij wel gaan piepen. Niet doen!Giacomo Puccini schreef:Rafael van der Vaart zou een terugkeer op het oude nest overwegen. Lijkt me een logische en waardevolle versterking voor ons die zowel ervaring als klasse toevoegt . Hoe schatten jullie het in - complementair aan Davy en Daley en hoe lang zou hij nog top zijn voor Ajax?
Inderdaad. Wat ik van hem zie bij Psv is ie wel heel erg teruggevallen. Bij lange na niet meer de speler die ooit nog furore maakte bij Twente. Alhoewel dat team ook prima op hem was afgestemd. Werd hij omgeven door lopers en vuilwerkopknappers, zodat ie goed tot zijn recht kon komen. Dat is bij Psv wel anders en dan blijft er dus van Ruiz ook weinig over.Arthur schreef:Ik zag op PN anders genoeg PSV fans die liever afscheid van hem nemen. Dat lijkt me niet echt een aanbeveling.
Zie je het voor je: Raffie op een 3-mans middenveld?Giacomo Puccini schreef:Rafael van der Vaart zou een terugkeer op het oude nest overwegen. Lijkt me een logische en waardevolle versterking voor ons die zowel ervaring als klasse toevoegt . Hoe schatten jullie het in - complementair aan Davy en Daley en hoe lang zou hij nog top zijn voor Ajax?
Wanneer zag ie er voor het laatst uit als een topsporter? Bovendien krijg je dat theater met die wijven van 'm er gratis bij.Ajax Rules schreef: Ik hoor en lees vaak dat hij het wel gezien heeft (bijvoorbeeld ook bij Jabu). Zijn daar concrete aanwijzingen voor of is dat een gevoel?
Ik denk dat het verschil tussen de BuLi en de eredivisie groot is, het gaat hier alleen wel om de kelder van de BuLi en de top van de eredivisie.Duke schreef:Ik denk overigens wel dat VdV zich makkelijk staande zou houden bij het huidige Ajax. Er staat vandaag een artikel in het AD waarin de nieuwkomers in de Eredivisie (Cambuur en Go Ahead) aangeven dat het niveau van de Eredivisie hen zo tegen is gevallen. Internationaal zal het een ander verhaal zijn, maar in de Eredivisie zal VdV met twee vingers in de neus mee kunnen komen, ervan uitgaande dat hij gemotiveerd is,
Raymon schreef:Volgens mij zijn de meeste meningen gebaseerd op de aversie van Wimpey tov VdVaart. Die jongen zal niet zomaar aanvoerder van HSV zijn, dan zal hij heus nog wel een beetje kunnen voetballen.