Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Toppie

Bericht door Toppie » zo jul 13, 2008 1:45 pm

Heeft Danny al een pas gehaald voor Marco bij de Gamma.

jabu

Bericht door jabu » zo jul 13, 2008 1:46 pm

Zelfs je grappen kan ik niet volgen. :blush.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jul 13, 2008 1:47 pm

Brechet, Maza, Manco, Amrabat, Pieters, Isaksson. Dat zijn wel even wat versterkingen op een rijtje, hoor.

Feyenoord is achter de schermen druk (wij allicht ook), dus dat is misschien een minder goed voorbeeld inderdaad.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 1:50 pm

Jabu schreef:Zelfs je grappen kan ik niet volgen. :blush.gif:
doe een gokje Jabu, twee verdedigers uit de schotse competitie of wel twee schotten voor het doel. Best wel geestig, toch?
Laatst gewijzigd door Donkey Shot op zo jul 13, 2008 1:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

jabu

Bericht door jabu » zo jul 13, 2008 1:51 pm

Of het versterkingen zijn moet natuurlijk nog blijken. :icon_wink.gif: Het zijn in ieder geval transfers. Geen gemakkelijke taak om basiskrachten als Gomes en Farfán te vervangen.

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo jul 13, 2008 1:51 pm

Misschien bedoelt Toppie dat er een hoop gesleuteld moet worden aan het elftal.
Bertje for President!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jul 13, 2008 1:52 pm

Jabu schreef:Of het versterkingen zijn moet natuurlijk nog blijken. :icon_wink.gif: Het zijn in ieder geval transfers. Geen gemakkelijke taak om basiskrachten als Gomes en Farfán te vervangen.
Klopt inderdaad, maar het wordt wel gedaan. Er is iig enige daadkrachtig waar te nemen, terwijl wij al jaren wachten op vervangen voor verdedigers.

jabu

Bericht door jabu » zo jul 13, 2008 1:53 pm

Er moet nog aan de weg getimmerd worden? Van Basten moet aan het elftal gaan bouwen? :construction.gif:

Die van Doc is in ieder geval het meest humoristisch!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 1:53 pm

psv is ook wel wat kwaliteit kwijt geraakt hoor, Farfan, Gomes... Aisatti?

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo jul 13, 2008 1:54 pm

Doc is ook heel grappig. Als hij niet chagrijnig is!
Bertje for President!

jabu

Bericht door jabu » zo jul 13, 2008 1:55 pm

Donkey Shot schreef:psv is ook wel wat kwaliteit kwijt geraakt hoor, Farfan, Gomes... Aisatti?
Ach. Een vorig jaar amper scorende spits, een keeper en een wisselspeler. :hypocrite.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jul 13, 2008 2:01 pm

Ik laat me verrassen. Voorlopig zijn Feyenoord en PSV in ieder geval een stuk verder, maar daar houd je als Ajacied zijnde rekening mee.
PSV is verder uiteraard. PSV is 'gewoon' de grootste club van Nederland. Maar Feyenoord? De nummer 6 van Nederland? Die kopen alleen maar middenvelders waar Ajax alleen maar aanvallers koopt. Ik zie niet in wat er daar zo goed gaat.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo jul 13, 2008 2:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 2:01 pm

Kaboem schreef:Doc is ook heel grappig. Als hij niet chagrijnig is!
mwah, vannacht weer geen oog dicht gedaan en vanmorger door een vrolijke kermisdame uit mn nest gehaald. Doc is dus ook grappig wanneer hij wel chagrijnig is :headbang.gif:

columbus

Bericht door columbus » zo jul 13, 2008 2:02 pm

Peter schreef:Brechet, Maza, Manco, Amrabat, Pieters, Isaksson. Dat zijn wel even wat versterkingen op een rijtje, hoor.

Feyenoord is achter de schermen druk (wij allicht ook), dus dat is misschien een minder goed voorbeeld inderdaad.
Ach, het gras is altijd groener bij de buren toch?

Tuurlijk moet Ajax het nodige gaan doen om achterin een stuk beter te worden. Nogmaals een absolute must. Voorlopig ben ik al blij dat er geen 'van Geel aankopen' worden gedaan. Liever niets aankopen dan weer opgezadeld worden met de, met alle respect, Kuffours, Urzaizs van deze wereld.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo jul 13, 2008 2:05 pm

Volgens mij is PSV er per saldo toch niet op vooruit gegaan hoor. Nu ken ik niet al die spelers maar Gomes lijkt me beter dan Isaksson en ik vraag me ook af of zo'n ventje als Manco meteen in staat is om het niveau van Farfan te halen. Hoewel die laatste natuurlijk geen sterk jaar heeft gehad.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jul 13, 2008 2:07 pm

Columbus schreef:
Peter schreef:Brechet, Maza, Manco, Amrabat, Pieters, Isaksson. Dat zijn wel even wat versterkingen op een rijtje, hoor.

Wat mij betreft niet. Ik ben niet tevreden over Ajax, maar Feyenoord moet zich helemaal kapot schamen. Helaas hoeft Peter Bosz maar één scheet te laten om het AD te laten berichten dat F. kampioen wordt.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 2:08 pm

Jöhnk schreef:PSV is verder uiteraard. PSV is 'gewoon' de grootste club van Nederland. Maar Feyenoord? De nummer 6 van Nederland? Die kopen alleen maar middenvelders waar Ajax alleen maar aanvallers koopt. Ik zie niet in wat er daar zo goed gaat.
psv is absoluut minder geworden dan vorig jaar. Wanneer je alleen maar Pieters kan opvoeren als versterking is dat voor een praktisch talentloos team natuurlijk niet veel.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo jul 13, 2008 2:10 pm

Jöhnk schreef:Helaas hoeft Peter Bosz maar één scheet te laten om het AD te laten berichten dat F. kampioen wordt.
Prima toch? Laat ze daar maar lekker dromen.
Nil volentibus arduum

columbus

Bericht door columbus » zo jul 13, 2008 2:12 pm

Jöhnk schreef:
Columbus schreef:

Wat mij betreft niet. Ik ben niet tevreden over Ajax, maar Feyenoord moet zich helemaal kapot schamen. Helaas hoeft Peter Bosz maar één scheet te laten om het AD te laten berichten dat F. kampioen wordt.
Nogmaals, begrijp me niet verkeerd. Ook ik ben absoluut niet tevreden over Ajax, een wat pro-actievere uitstraling, scouting en aankoopbeleid zou zeer welkom zijn.

Toppie

Bericht door Toppie » zo jul 13, 2008 2:15 pm

Pisvee wordt gewoon weer kampioen als we we niks aan versterking voor de verdediging halen elke wedstrijd had Ajax vorig seizoen een tegen doelpunt.Behalve de laatste wedstrijd tegen Twente :blush.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » zo jul 13, 2008 2:19 pm

Columbus schreef:
Jöhnk schreef:
Columbus schreef: Ach, het gras is altijd groener bij de buren toch?
Nogmaals, begrijp me niet verkeerd. Ook ik ben absoluut niet tevreden over Ajax, een wat pro-actievere uitstraling, scouting en aankoopbeleid zou zeer welkom zijn.
Ajax heeft dat EI idd nog niet gevonden :smallgrin.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » zo jul 13, 2008 2:37 pm

Peter schreef:We zullen wel zien. Invloed hebben we er toch niet op, maar als een Henrique kiest voor Leverkusen, dan weet je genoeg.

Ik laat me verrassen. Voorlopig zijn Feyenoord en PSV in ieder geval een stuk verder, maar daar houd je als Ajacied zijnde rekening mee.
Dus jij zou een gat in de lucht springen als Ajax Tomasson had gekocht? Alsjeblieft zeg. :drecul.gif:

En als ik de verhalen over die Fransoos en Mexicaan van psv hoor, heb ik ook zoiets dat Ajax zulke spelers op 29 augustus nog wel kan halen...

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 2:42 pm

wordt die mexicaan niet afgeslacht/lachend uitgezwaait op de website van zijn eigen club?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jul 13, 2008 2:51 pm

Yup:

Afbeelding

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 3:01 pm

dat klinkt veelbelovend dan :drecul.gif:

Gesloten