Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Klopt inderdaad, maar het wordt wel gedaan. Er is iig enige daadkrachtig waar te nemen, terwijl wij al jaren wachten op vervangen voor verdedigers.Jabu schreef:Of het versterkingen zijn moet natuurlijk nog blijken.Het zijn in ieder geval transfers. Geen gemakkelijke taak om basiskrachten als Gomes en Farfán te vervangen.
PSV is verder uiteraard. PSV is 'gewoon' de grootste club van Nederland. Maar Feyenoord? De nummer 6 van Nederland? Die kopen alleen maar middenvelders waar Ajax alleen maar aanvallers koopt. Ik zie niet in wat er daar zo goed gaat.Ik laat me verrassen. Voorlopig zijn Feyenoord en PSV in ieder geval een stuk verder, maar daar houd je als Ajacied zijnde rekening mee.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo jul 13, 2008 2:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach, het gras is altijd groener bij de buren toch?Peter schreef:Brechet, Maza, Manco, Amrabat, Pieters, Isaksson. Dat zijn wel even wat versterkingen op een rijtje, hoor.
Feyenoord is achter de schermen druk (wij allicht ook), dus dat is misschien een minder goed voorbeeld inderdaad.
Tuurlijk moet Ajax het nodige gaan doen om achterin een stuk beter te worden. Nogmaals een absolute must. Voorlopig ben ik al blij dat er geen 'van Geel aankopen' worden gedaan. Liever niets aankopen dan weer opgezadeld worden met de, met alle respect, Kuffours, Urzaizs van deze wereld.
Volgens mij is PSV er per saldo toch niet op vooruit gegaan hoor. Nu ken ik niet al die spelers maar Gomes lijkt me beter dan Isaksson en ik vraag me ook af of zo'n ventje als Manco meteen in staat is om het niveau van Farfan te halen. Hoewel die laatste natuurlijk geen sterk jaar heeft gehad.
Nil volentibus arduum
Wat mij betreft niet. Ik ben niet tevreden over Ajax, maar Feyenoord moet zich helemaal kapot schamen. Helaas hoeft Peter Bosz maar één scheet te laten om het AD te laten berichten dat F. kampioen wordt.Columbus schreef:Ach, het gras is altijd groener bij de buren toch?Peter schreef:Brechet, Maza, Manco, Amrabat, Pieters, Isaksson. Dat zijn wel even wat versterkingen op een rijtje, hoor.
Feyenoord is achter de schermen druk (wij allicht ook), dus dat is misschien een minder goed voorbeeld inderdaad.
psv is absoluut minder geworden dan vorig jaar. Wanneer je alleen maar Pieters kan opvoeren als versterking is dat voor een praktisch talentloos team natuurlijk niet veel.Jöhnk schreef:PSV is verder uiteraard. PSV is 'gewoon' de grootste club van Nederland. Maar Feyenoord? De nummer 6 van Nederland? Die kopen alleen maar middenvelders waar Ajax alleen maar aanvallers koopt. Ik zie niet in wat er daar zo goed gaat.
Nogmaals, begrijp me niet verkeerd. Ook ik ben absoluut niet tevreden over Ajax, een wat pro-actievere uitstraling, scouting en aankoopbeleid zou zeer welkom zijn.Jöhnk schreef:Wat mij betreft niet. Ik ben niet tevreden over Ajax, maar Feyenoord moet zich helemaal kapot schamen. Helaas hoeft Peter Bosz maar één scheet te laten om het AD te laten berichten dat F. kampioen wordt.Columbus schreef:Ach, het gras is altijd groener bij de buren toch?Peter schreef:Brechet, Maza, Manco, Amrabat, Pieters, Isaksson. Dat zijn wel even wat versterkingen op een rijtje, hoor.
Ajax heeft dat EI idd nog niet gevondenColumbus schreef:Nogmaals, begrijp me niet verkeerd. Ook ik ben absoluut niet tevreden over Ajax, een wat pro-actievere uitstraling, scouting en aankoopbeleid zou zeer welkom zijn.Jöhnk schreef:Wat mij betreft niet. Ik ben niet tevreden over Ajax, maar Feyenoord moet zich helemaal kapot schamen. Helaas hoeft Peter Bosz maar één scheet te laten om het AD te laten berichten dat F. kampioen wordt.Columbus schreef: Ach, het gras is altijd groener bij de buren toch?

Dus jij zou een gat in de lucht springen als Ajax Tomasson had gekocht? Alsjeblieft zeg.Peter schreef:We zullen wel zien. Invloed hebben we er toch niet op, maar als een Henrique kiest voor Leverkusen, dan weet je genoeg.
Ik laat me verrassen. Voorlopig zijn Feyenoord en PSV in ieder geval een stuk verder, maar daar houd je als Ajacied zijnde rekening mee.

En als ik de verhalen over die Fransoos en Mexicaan van psv hoor, heb ik ook zoiets dat Ajax zulke spelers op 29 augustus nog wel kan halen...