De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Lionel » ma aug 31, 2009 12:52 pm

Die gasten verdienen goed geld... dat gaan ze echt niet zomaar inleveren.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door mattie » ma aug 31, 2009 1:01 pm

Rishi schreef:Die gasten verdienen goed geld... dat gaan ze echt niet zomaar inleveren.
Jongens Jongens... Ajax kan 2 dingen doen; 1 contract verscheuren of 2,lekker plaats laten nemen op de tribune en ze wekelijks en of maandelijks salaris uitbetalen.

Zou jij gaan voetballen voor minder dan? ik niet..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Banjavi » ma aug 31, 2009 1:06 pm

Neej... natuurlijk niet. Als ik veel geld bij Ajax kri9jg om op de tribune te zitten en ik had niet meer de leeftijd om echt iets te moeten zou ik het ook wel prima vinden.

Er zijn genoeg mensen die willen graag bij Ajax op de tribune zitten maar die kunnen het niet betaald krijgen... :-)

Ogararu krijg er nog voor betaald ook. Ik zou het ook al lang best vinden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Mano » ma aug 31, 2009 1:08 pm

dat is het nadeel van oudjes op de tribune zetten, die zitten wel lekker...
een jonge voetballer raakt gefrustreerd en wil meteen weg...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Daily Blind » ma aug 31, 2009 1:09 pm

mattie schreef:
Rishi schreef:Die gasten verdienen goed geld... dat gaan ze echt niet zomaar inleveren.
Jongens Jongens... Ajax kan 2 dingen doen; 1 contract verscheuren of 2,lekker plaats laten nemen op de tribune en ze wekelijks en of maandelijks salaris uitbetalen.

Zou jij gaan voetballen voor minder dan? ik niet..
Heb je gelijk in, maar hoe er nu met Kennedy om wordt gegaan is gewoon oerdom. Die man zat net te twijfelen om toch elders te gaan spelen. En Jol geeft hem weer kans, waardoor hij nu vast en zeker weer het gevoel heeft van ik krijg mijn minuutjes wel en blijf nog een jaartje lekker veel verdienen in Amsterdam..

Spelers die je niet meer nodig hebt moeten niet meer geselecteerd worden. Gewoon in het 2de zetten. De kans dat ze dan opzoek gaan naar een andere club wordt dan wel groter.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door D_skilled » ma aug 31, 2009 1:09 pm

Wanneer loopt zijn contract af, Ogararu? Nog een seizoen of niet. Contract verscheuren is geen optie, dan moet je hem alsnog z'n restsalaris meegeven. Gewoon tot de winterstop op de tribune laten plaatsnemen en dan weer proberen te slijten.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door mattie » ma aug 31, 2009 1:11 pm

Mano schreef:dat is het nadeel van oudjes op de tribune zetten, die zitten wel lekker...
een jonge voetballer raakt gefrustreerd en wil meteen weg...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inmiddels meldde Club Brugge zich tevergeefs in Amsterdam voor George Ogararu. Ook hij mag vertrekken bij Ajax. "Ik ben derde keus als rechtsback, dat besef ik, maar er kwam niets waar ik me in kon vinden", aldus de Roemeen, die een overstap naar België niet zag zitten
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hetge wa jij zegt en wat ik zeg wordt maar al te duidelijk.... Uitzicht op het nationale elftal hebben ze ookal lang niet meer...
Ik weet niet hoeveelste keus hij had geweest bij Club... maar zijn oude trainer is daar wel hoofdcoach.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door mattie » ma aug 31, 2009 1:13 pm

D_skilled schreef:Wanneer loopt zijn contract af, Ogararu? Nog een seizoen of niet. Contract verscheuren is geen optie, dan moet je hem alsnog z'n restsalaris meegeven. Gewoon tot de winterstop op de tribune laten plaatsnemen en dan weer proberen te slijten.
Wat dacht van tot aan winterstop geld meegeven... en zoek het verder maar uit.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door D_skilled » ma aug 31, 2009 1:15 pm

Nu zal Huistra hem wel gebruiken. Dat zou dan ten koste gaan van een jonge speler met eventuele perspectief. Ik heb namelijk het gevoel dat Huistra alles er voor over heeft om kampioen te worden, zie zijn eerdere uitspraken over Sarpong en Vd Heijden.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door D_skilled » ma aug 31, 2009 1:20 pm

mattie schreef:
D_skilled schreef:Wanneer loopt zijn contract af, Ogararu? Nog een seizoen of niet. Contract verscheuren is geen optie, dan moet je hem alsnog z'n restsalaris meegeven. Gewoon tot de winterstop op de tribune laten plaatsnemen en dan weer proberen te slijten.
Wat dacht van tot aan winterstop geld meegeven... en zoek het verder maar uit.
Is een optie. Nog moet alleen Ogararu hiermee instemmen. Hij heeft geen keus. Het is of contract ontbinden en salaris meekrijgen van tot en aan de winterstop en dan transfervrij, of tot de winsterop op de tribune en gewoon doorbetaald krijgen en dan weg. Als hij verstandig is kiest hij voor contract ontbinden, ja.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Vedette-10- » ma aug 31, 2009 1:23 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 6:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Lionel » ma aug 31, 2009 1:24 pm

Gewoon helemaal niet opstellen in Jong Ajax. Jong Ajax is voor de jeugd of spelers die wedstrijdritme moeten opdoen na een blessure of omdat ze net tegen het eerste aanzitten.

Ogararu en dat soort spelers moeten gewoon geen speeltijd krijgen. Dan gaan ze vanzelf wel weg..
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Mano » ma aug 31, 2009 1:25 pm

moeten ze ook echt op tribune plaatsnemen of mogen ze ook wegblijven?
dan zou het nog relaxter zijn..... lekker thuis op de bank Barcelona kijken ipv op de tribune zitten bij een uitwedstrijd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Lionel » ma aug 31, 2009 1:39 pm

Wegjagen gewoon.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Toppie » ma aug 31, 2009 2:00 pm

Rishi schreef:Wegjagen gewoon.
Een Perezje

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door mattie » ma aug 31, 2009 2:09 pm

ach noem het perezje noem het real madrid, noem het AC milan.. Who cares... Zolang Ajax maar kan investeren.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Vedette-10- » ma aug 31, 2009 2:54 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 6:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door jabu » ma aug 31, 2009 3:24 pm

Vedette-10- schreef:Fatsoenlijk omgaan met een verkeerd ingeschatte speler hoort niet meer? :confused.gif: :blush.gif:
Idd, V-10. Ajax contracteert deze spelers zelf, dus heeft hen ook op een correcte manier te behandelen.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Vedette-10- » ma aug 31, 2009 3:28 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 6:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door mattie » di sep 01, 2009 5:46 am

Jabu schreef:
Vedette-10- schreef:Fatsoenlijk omgaan met een verkeerd ingeschatte speler hoort niet meer? :confused.gif: :blush.gif:
Idd, V-10. Ajax contracteert deze spelers zelf, dus heeft hen ook op een correcte manier te behandelen.
In de tijd dat hij speelde en of nog verhuurd werd, wordt alles netjes geregeld voor hem... Zie het als het bedrijfsleven... Bezuinigingen en er moeten mensen uit. Neem van mij aan daar zitten ook mensen die al 10 jaar of langer bij de baas zitten.

Bij Ajax is het doorselecteren of verder groeien...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Lionel » di sep 01, 2009 1:48 pm

Jabu schreef:
Vedette-10- schreef:Fatsoenlijk omgaan met een verkeerd ingeschatte speler hoort niet meer? :confused.gif: :blush.gif:
Idd, V-10. Ajax contracteert deze spelers zelf, dus heeft hen ook op een correcte manier te behandelen.
Ajax blijft ze gewoon betalen tot ze weggaan alleen moet Ajax ervoor kiezen om in Jong Ajax spelers op te stellen die toekomst hebben.... Heel simpel. Daarnaast hoort Ajax ze gewoon normaal te behandelen en niet als een stuk vuil inderdaad. Maar zo een keuze kan toch wel?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Ajaciedjuh » di sep 01, 2009 2:16 pm

Sarpong niet naar Volendam volgens VZ. Dan maar 1 jaartje naar Haarlem. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Lionel » di sep 01, 2009 2:17 pm

vind ik ook. Jong ajax heeft hij niks aan
IK GELOOF!!!!!!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Vedette-10- » ma okt 05, 2009 7:18 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Banjavi » ma okt 05, 2009 11:02 pm

Horen Atouba en Pantelic daar ook niet bij?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Plaats reactie