Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » do mar 20, 2014 12:15 pm

Goede speler!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Khraa

Bericht door Khraa » do mar 20, 2014 1:14 pm

Ik wil alleen de snor van Machado contracteren.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do mar 20, 2014 2:00 pm

Cruijff schreef:Bovendien, wordt het nieteens tijd dat Van Rhijn concurrentie krijgt van een ander kaliber dan Ruben Ligeon?
Tete. :headbang.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mar 20, 2014 2:08 pm

Ik denk eerder dat de linksbackpositie versterking behoeft. Op Boilesen kun je niet rekenen, en op Denswil trouwens ook niet. Wat mij betreft komt er dus een linksbenige verdediger die op beide posities uit de voeten kan.

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 20, 2014 3:13 pm

De Boer gaf laatst op een persco aan dat LB geen prio heeft en noemde de namen Boilesen, Riedewald en Van Damme 2.0.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mar 20, 2014 3:31 pm

Daar was ik al bang voor. De Boer ziet het zitten in de klompenboer.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mar 20, 2014 4:59 pm

Die Dijks heeft toch bij Heerenveen laten zien dat hij tekort komt? Heb die jongen een handjevol wedstrijden zien spelen en hij was tranentrekkend slecht. Zou mij verbazen als die jongen dan zo maar weer in Ajax-1 komt.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo mar 23, 2014 1:17 pm

De Boer is nou eenmaal fan van van makkelijke ja-knikkers in z'n selectie die precies doen wat hij wil.
Whitey on the moon.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo mar 23, 2014 2:31 pm

GangstaRiB schreef:De Boer is nou eenmaal fan van van makkelijke ja-knikkers in z'n selectie die precies doen wat hij wil.
Nee-knikken is onmogelijk :ajaxsmiley.gif: , maar de ideale schoonzoon lijkt ondertussen ook de ideale voetballer te zijn, vandaar mijn nieuwsgierigheid als het om Kishna gaat, die gaat misschien gewoon zijn eigen weg en zo lang hij scoort of assists op zijn naam heeft staan, zal hij opgesteld worden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr apr 18, 2014 7:14 am

Ja schudden daarentegen wel. Dat doen ze in India. :smallgrin.gif:

Maar OT: http://www.hln.be/hln/nl/2725/AA-Gent/a ... zeko.dhtml

Toppie

Bericht door Toppie » ma apr 28, 2014 7:51 am

Mijn suggesties voor komend seizoen Tadic , een ervaren spits en Ola John mits fit en een creatieve middenvelder en verdedigend moet je ook maatregelen nemen. En een oud Oost duitse dokter voor de extra bloedlichaampjes en fysieke kracht en snelheid :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 28, 2014 8:39 am

Voor suggesties is er een ander toppiec. :smallgrin.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma apr 28, 2014 8:55 am

Overmars suggereerde gisteren dat er 'wellicht al spelers waren vastgelegd.' Geheimzinnig, hoor. :smallgrin.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma apr 28, 2014 9:14 am

Ik zou eens bij Twente polsen voor die Promes. Twente zit financieel een beetje lastig, dus dat kan Marc mooi uitbuiten.
Whitey on the moon.

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma apr 28, 2014 9:18 am

Ik hoor iedereen over een rechtsbuiten, maar hebben we daar met Kishna en Schone niet reeds 2 volwassen opties voor komend seizoen? De één supertalent, de ander meest constante speler van het huidige seizoen? En dan hebben we ook De Sa, Lukoki, El Ghazi en Becker nog erachter.

Sowieso zie ik Tadic niet zo zitten. Geen diepgang, snelheid. Lijkt me niet het type dat we zoeken en bovendien heb ik mijn twijfels over zijn kwaliteiten. Tegen Ajax heb ik ze niet gezien in ieder geval.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma apr 28, 2014 9:55 am

We moeten afwachten of Schöne blijft. Een rechtsbuiten is hij bovendien niet.

Tadic hoeven ze van mij niet te halen. Geen top en ongetwijfeld peperduur.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma apr 28, 2014 10:07 am

GangstaRiB schreef:Ik zou eens bij Twente polsen voor die Promes. Twente zit financieel een beetje lastig, dus dat kan Marc mooi uitbuiten.
De Promes die door JOR werd weggestuurd? En daar moeten ze nu grif voor gaan betalen? :confused.gif: En hoeveel procent van die speler krijg je dan, want Twente heeft al een x percentage van hem verkocht aan Doyen.

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma apr 28, 2014 10:10 am

Yopi schreef:We moeten afwachten of Schöne blijft. Een rechtsbuiten is hij bovendien niet.

Naast de discussie over Schone (notabene een van onze beste spelers dit jaar, als rechtsbuiten!) heb je dan nog steeds De Sa, Lukoki, El Ghazi en Becker rondlopen. De eerste twee voldoen in mijn ogen niet, de laatste twee verdienen eerst een kans. Al zie ik in Becker precies hetzelfde als Lukoki en De Sa: weinig. El Ghazi kan wat worden daarentegen.

En ons wonderkind Kishna natuurlijk. Die verdient zeker minuten, als het geen basisplek is. Op links geldt voor Fischer hetzelfde.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 28, 2014 12:54 pm

De Dominee schreef:
Yopi schreef:We moeten afwachten of Schöne blijft. Een rechtsbuiten is hij bovendien niet.

Naast de discussie over Schone (notabene een van onze beste spelers dit jaar, als rechtsbuiten!) heb je dan nog steeds De Sa, Lukoki, El Ghazi en Becker rondlopen. De eerste twee voldoen in mijn ogen niet, de laatste twee verdienen eerst een kans. Al zie ik in Becker precies hetzelfde als Lukoki en De Sa: weinig. El Ghazi kan wat worden daarentegen.

En ons wonderkind Kishna natuurlijk. Die verdient zeker minuten, als het geen basisplek is. Op links geldt voor Fischer hetzelfde.

Zeker De Sa maar ook Lukoki mogen van mij direct weg. Dat is en wordt echt helemaal niks. El Ghazi en Becker (ik zie zeker wel wat in hem) duurt nog even voordat zij structureel een rol in het eerste gaan spelen. Blijven er Schone, Kishna, Fischer, en wellicht Bojan voor de flanken. Kishna en eventueel Bojan zijn ook nog eens opties voor in de spits. Dan kan er best een rechtsbuiten bij wat mij betreft. Quincy Promes zou in mijn ogen een prima optie zijn, alleen moet je inderdaad uitkijken voor dat Doyen-gekut; dat wil ik bij ons niet hebben.

Ik ga er trouwens van uit dat in ieder geval Sigthorsson vertrekt, en wellicht De Jong ook.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 28, 2014 12:55 pm

Mr. Ajax schreef: Ik ga er trouwens van uit dat in ieder geval Sigthorsson vertrekt, en wellicht De Jong ook.
En Bojan.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 28, 2014 1:01 pm

wimpey schreef:
Mr. Ajax schreef: Ik ga er trouwens van uit dat in ieder geval Sigthorsson vertrekt, en wellicht De Jong ook.
En Bojan.

Ik heb dus zo'n gevoel dat hij nog een seizoen blijft.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 28, 2014 1:05 pm

Mr. Ajax schreef:
wimpey schreef:
En Bojan.

Ik heb dus zo'n gevoel dat hij nog een seizoen blijft.
Laten we hopen van niet.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 29, 2014 10:10 am

Alsjeblieft niet zeg. Ik kan het me ook echt niet voorstellen. Hij is in een heel seizoen niet verder gekomen dan een handvol aardige momenten. En dan moet je me ook niet vragen om er zo uit m'n hoofd even drie te noemen. :smallgrin.gif:

Gewogen en te licht bevonden. Als je de verhalen mag geloven wil Ajax nog een spits halen die er meteen kan staan. In combinatie met de al aangetrokken Zivkovic is die positie dan bezet. Het kan ook nog zijn dat Siem de Jong blijft. In dat geval is de vacature ook al voorzien.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo apr 30, 2014 11:13 am

Ziyech op de radar van Ajax

Ken hem niet, is het wat?
YNWA

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 30, 2014 11:17 am

Ziyech is mijns inziens een leuke speler, die een goede speler kan worden. Maar in de rol die hij zelf voor zichzelf weggelegd ziet (als grote vormgever achter de spitsen) zie ik hem de top of subtop niet halen. Daarvoor is hij te statisch en te weinig explosief. Ziyech zou zich beter kunnen richten op een positie als schakelspeler. Hij heeft een fantastische dieptepass, een goede balcontrole en aanname en een heel aardig gevoel voor positie. Hij zal zich wel en defensief verder moeten ontwikkelen en hij zal een stuk constanter kunnen worden. Een dergelijke omscholing zou kunnen bij Ajax, maar het is de vraag of Ziyech daarvoor voelt en of Ajax hem niet te duur vindt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie