Eljero Elia
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Welke berichtgeving?Ajaciedjuh schreef:Als de berichtgeving klopt dat ze in het nieuwe jaar (volgende week?) om de tafel gaan, dan verwacht ik dat Elia inderdaad gaat komen.
Ajax en Elia willen en Ajax heeft geld. Of Twente moet absurde bedragen blijven eisen, dan zou het af kunnen ketsen.
Een relatief klein bedrag, Jöhnk. Wat F. nodig heeft stelt naar internationale maatstaven niets voor.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Dat gaat om te weinig geld. De spelers in die pools zijn niet interessant genoeg.Jöhnk schreef:Dat lees ik, maar het klopt mijns inziens niet. Feyenoord heeft geld voldoende om iets te presteren. Zelfs voor die talent-pools waren er gekken te vinden.
Maar OT: als Twente slim is, verkoopt het de hype Elia voor de hoofdprijs aan Ajax. En ik denk dat ze wel slim zijn bij Twente, dus wie weet.
Ik kan het me niet voorstellen. Twente vraagt meer dan de hoofdprijs en het zou echt dwaas zijn om die te betalen. Past ook niet in het verhaal van Ajax na de transfer van Huntelaar waarin men aangaf dat er niet heel grof geïnvesteerd zou worden.
Misschien heeft Ajax echt gedacht dat ze die jongen halverwege het seizoen wel even zouden kunnen ophalen voor een leuk prijsje. Dat zou dan wel erg naief geweest zijn maar ik kan de concrete interesse niet anders verklaren.
Misschien heeft Ajax echt gedacht dat ze die jongen halverwege het seizoen wel even zouden kunnen ophalen voor een leuk prijsje. Dat zou dan wel erg naief geweest zijn maar ik kan de concrete interesse niet anders verklaren.
Nil volentibus arduum
Wat is weinig? Het ging om ettelijke miljoenen.joey schreef:Dat gaat om te weinig geld. De spelers in die pools zijn niet interessant genoeg.Jöhnk schreef:Dat lees ik, maar het klopt mijns inziens niet. Feyenoord heeft geld voldoende om iets te presteren. Zelfs voor die talent-pools waren er gekken te vinden.
Maar OT: als Twente slim is, verkoopt het de hype Elia voor de hoofdprijs aan Ajax. En ik denk dat ze wel slim zijn bij Twente, dus wie weet.
Munsterman is slim, maar heeft hij ook verstand van voetbal? Misschien denkt hij echt dat Elia het einde is en dat het een kwestie van tijd is voordat Real en Barcelona op de stoep staan.
Sulejmani is dan ook wel een klasse beter dan Elia.joey schreef:Wat is dwaas? Ajax betaalde ook de hoofdprijs voor Sulejmani.
Twente onderhandelt stevig, dat weet je van tevoren. Daar zitten geen domme mensen.
Ik denk dat Elia uiteindelijk verlengt bij Twente. Munsterman is stug en zet die stoere praat vast om in daden.
Ik denk niet dat hij verlengd. Of er moet een hele redelijke afkoopsom in zijn contract worden opgenomen. Die jongen wil niet nog jaren voor Twente spelen. Die wil nu naar Ajax en dan door naar een europese club. Als hij nu niet naar Ajax mag vertrekken dan gaat hij alsnog komende zomer of hij gaat het jaar daarna transfervrij richting Engeland of zo.
Gezien de huidige status van zijn contract zou ik er niet veel meer dan 5 miljoen voor willen betalen. Maar zoals Joey al zegt. Onze prioriteit ligt, net als afgelopen zomer, nog steeds ergens anders.
Gezien de huidige status van zijn contract zou ik er niet veel meer dan 5 miljoen voor willen betalen. Maar zoals Joey al zegt. Onze prioriteit ligt, net als afgelopen zomer, nog steeds ergens anders.
Laatst gewijzigd door Marillion op vr jan 02, 2009 3:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nil volentibus arduum
-
Ik kijk 'gewoon' even naar de cijfers. En dan zie ik dat Elia, met drie doelpunten en vijf assists, niet bepaald tot de meest rendabele aanvallers van de Eredivisie behoort.
Begrijp me goed, misschien komt dat nog. Maar op dit moment vind ik hem de hoofdprijs niet waard.
En ik wil een verdediger!
Begrijp me goed, misschien komt dat nog. Maar op dit moment vind ik hem de hoofdprijs niet waard.
En ik wil een verdediger!

-
Ik geloof best dat die jongen echt potentie heeft. Maar voor iemand die tot op heden niet verder komt dan 3 goals en 5 assists gaan we natuurlijk niet al te diep in de buidel tasten. Ik zie hem als een leuk extraatje. Een speler met potentie maar wat mij betreft nog geen zekerheidje.
Voorlopig lekker in Enschede laten en een goede verdediger aantrekken. Daar hebben we veel meer aan.
Voorlopig lekker in Enschede laten en een goede verdediger aantrekken. Daar hebben we veel meer aan.
Nil volentibus arduum
-
- brabantse jood
Mee eens vedette 10. Onze edgar heb ik altijd als een groot talent beschouwt. Ze hadden hem alleen wat meer body moeten laten kweken lijkt wel alsof ie van dunner glas is als die appelvlap van psv
witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden
-
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Banken lazeren om (je weet wel, van die instellingen die het geld van clubs beheren), de huizenprijzen dalen, we komen in een recessie terecht, maar jij verwacht niet dat de markt instort, omdat "clubs in alle tijden blijven streven naar hun gewenste niveau".Vedette-10- schreef: Als je denkt dat de markt instort dan is dit weggegooid geld, maar ik denk dat clubs in alle tijden blijven streven naar hun gewenste niveau. Ik verwacht dus niet dat de markt instort.
Denk je dat die in zwaar weer verkerende en/of omgekapte banken dat niet ook deden? En dat clubs beter in staat zijn dan financiele instellingen om hun bestedingspatroon te blijven uitbreiden? Real Madrid is een mooi voorbeeld van zo'n "gezonde" club. Vermoedelijk kan RGB je daar veel meer over vertellen.
Toevallig opperde Rob Janssen in het AD van 31 december jl. nog dat deze transferperiode (als in: winter 2008/2009) de laatste "normale" transferperiode zal zijn.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-