Ik ben gek op box-to-box players.wimpey schreef:Gozer kost een bak met geld. Of je dat risico moet nemen voor een box-to-box player?Rishi schreef:Halen die jongen. Hadden ze jaren geleden al moeten doen.

Moderator: mods
Ik ben gek op box-to-box players.wimpey schreef:Gozer kost een bak met geld. Of je dat risico moet nemen voor een box-to-box player?Rishi schreef:Halen die jongen. Hadden ze jaren geleden al moeten doen.
Je hebt sowieso Schone, die dit seizoen gewoon basisspeler was. Daarnaast heb je ook voor de back-up allerlei opties. Ik ben dus niet tegen Van Ginkel, maar het lijkt mij geen topprioriteit. Een rechtsbuiten en een vervanger voor Aldeirwereld vind ik belangrijker, en misschien een spits en een controlerende middenvelder ook wel (afhankelijk van de (goede of slechte) ontwikkeling van bepaalde spelers).Rishi schreef:Ik lees wel steeds vaker over de uitzonderingen. Dus wie weet. Ik zou ook niet weten wie hem zou moeten opvolgen vanuit de jeugd (Siem de Jong dan, voor Eriksen halen we Maher).
Op basis van het feit dat hij (itt Veltman) altijd als groot talent te boek stond. Verder heeft hij fysiek een stuk meer mee. Tot slot schijnt hij de laatste maanden een tandje erbij te hebben gedaan en weer goed te presteren.Rishi schreef:En op basis waarvan willen veel Denswil zien?
Eens, als de Jong en Eriksen vertrekken moeten we voor van Ginkel en Maher gaan als vervangers.Rishi schreef:Halen die jongen. Hadden ze jaren geleden al moeten doen.
Van mij mogen ze Maher al proactief halen (aangezien de kans dat zowel Eriksen als De Jong blijven vrijwel nihil is en Maher bovendien ook op 6 kan spelen), maar met Van Ginkel moet je echt wachten totdat er een of twee middenvelders vertrokken zijn.Marillion schreef: Nadeel is dat de verkopende club dan weet dat er geld is binnengekomen.
Ajax Rules schreef:Van mij mogen ze Maher al proactief halen (aangezien de kans dat zowel Eriksen als De Jong blijven vrijwel nihil is en Maher bovendien ook op 6 kan spelen), maar met Van Ginkel moet je echt wachten totdat er een of twee middenvelders vertrokken zijn.Marillion schreef: Nadeel is dat de verkopende club dan weet dat er geld is binnengekomen.
Precies, beide clubs zullen deze spelers echt niet weggeven. De kans dat ze de hoofdprijs vragen is goed aanwezig. Nu mag Ajax best nog een keer een behoorlijke transfersom betalen maar ik mag hopen dat we wel vasthouden aan de nieuwe koers. Anders gooi je de nieuw opgebouwde reputatie zo weer te grabbel.Baseman schreef:En koop er nog maar 1...![]()
Maher en Van Ginkel zijn uitstekende spelers, maar ze moeten ook heel wat kosten.
Waarbij ik betwijfel of Vitesse wel mee zal werken bij eventuele interesse van Ajax, ze verkopen hem natuurlijk liever aan een buitenlandse club.
Baseman schreef:En koop er nog maar 1...![]()
Ik vind hem wel een evt. perfecte opvolger voor Siem de Jong. Meer potentieel wellicht, al vind ik dat Siem zich ook dit seizoen weer heeft ontwikkeld. Onderschatte speler m.i.Waarbij ik betwijfel of Vitesse wel mee zal werken bij eventuele interesse van Ajax, ze verkopen hem natuurlijk liever aan een buitenlandse club.
Omdat hij nog een contract voor twee jaar heeft. Het is tot nog toe dus nog niet nodig geweest om hem een nieuw contract te bieden.Jöhnk schreef:Je kunt je afvragen waarom Vitesse die jongen geen nieuw, dik contract aanbiedt. Zelfde geldt voor Bony. Voor 5 miljoen per jaar (ik zeg maar wat) wil die echt wel blijven. Ze willen toch kampioen worden? En Jordania is toch zo rijk?
Van Ginkel is verder dan Siem was op zijn leeftijd. Zegt natuurlijk niet alles. Maar hij heeft volgens mij meer potentieel. Anders moet je hem ook niet willen hebben voor 7+.wimpey schreef:Baseman schreef:En koop er nog maar 1...![]()
Een goed voorbeeld doet volgen.
![]()
Ik vind hem wel een evt. perfecte opvolger voor Siem de Jong. Meer potentieel wellicht, al vind ik dat Siem zich ook dit seizoen weer heeft ontwikkeld. Onderschatte speler m.i.Waarbij ik betwijfel of Vitesse wel mee zal werken bij eventuele interesse van Ajax, ze verkopen hem natuurlijk liever aan een buitenlandse club.