Ik vind die Nigeriaanse spits van Lille, die Victor Osimhen gewoon niet zo heel goed.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr apr 03, 2020 9:14 pmLille vind ik geen goed voorbeeld voor je punt. Mind you. Ook in die wedstrijd heeft Lille werkelijk bizar makkelijke kansen weten te missen. Ze leken wel omgekocht.
Dat kansen van zo'n groot formaat miraculeus gemist worden is natuurlijk mazzel voor Ajax, maar het zegt gewoonweg een hoop over de kwaliteit bij de tegenstander.
Lille heeft maar weinig punten gepakt dit seizoen in de CL. Op Stamford Bridge gingen ze de 6e poulewedstrijd zelfs met spelers uit hun 2e en 3e elftal spelen.

Ik had inderdaad betere voorbeelden kunnen kiezen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr apr 03, 2020 9:14 pmLille vind ik geen goed voorbeeld voor je punt. Mind you. Ook in die wedstrijd heeft Lille werkelijk bizar makkelijke kansen weten te missen.
Maar Lille thuis, Valencia uit en Lille uit vind ik toch ook weer wél goede voorbeelden. In die potten zat het zeker niet tegen. De tegenstander mistte kansen en creëerde een boel kansen, maar Ajax creëerde er in alle drie die wedstrijden nog een stuk meer.
Ik vind het toch altijd wel lekker als ik in het buitenland een krant koop en ze schrijven warme dingen over Ajax en bewonderen Ajax zelfs.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr apr 03, 2020 9:14 pmAan wat men buiten Nederland normaal vond over Ajax heb ik eigenlijk geen boodschap, want de wereld volgt Ajax niet zoals doorgewinterde supporters die geen minuut missen en zien hoe Ajax het doet.
Geeft me zelfs een kleine kick als ik in het Spaans, Frans of Engels lees dat Ajax een topploeg is en in een uitwedstrijd (voor Ajax) gewoonweg beter was dan de tegenstander.
Wat er in de Italiaanse media over Ajax werd geschreven na de uitschakeling van Juve was erg lekker hoor!