Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Michael_B

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Michael_B » di jul 17, 2012 7:31 pm

Hoezo geen fan, Wimpey? Wel iemand met snelheid en een actie waarmee hij verdedigers kan passeren in de kleine ruimte. Fijne techniek ook.

Overzicht is minder. Dat wel. Beetje type Suarez.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jul 17, 2012 7:38 pm

Lijkt me een onzin bericht. We gaan echt niet investeren in Assaidi terwijl we Boerrigter op links hebben lopen.

Overigens is 3 miljoen misschien geen megabedrag maar het is alles bij elkaar natuurlijk nog steeds een hoop geld. Komt nog voor 2 a 3 seizoenen een dik salaris bij en je zit zo tegen een investering van 6 miljoen aan te kijken. Dat lijkt me nu geen bedrag om eventjes mee te pakken. Dat is nu net de koers die we niet meer varen.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 17, 2012 7:43 pm

Ik denk dat Moisander 'gewoon' nog naar Ajax komt. Zit op een Scheringa-salaris en is na Augustus 'ineens' nog maar 1.5 jaar AZ-speler. Die club kan het zich niet veroorloven om te lang te wachten.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jul 17, 2012 8:27 pm

Als Muniesa deze kant op komt zie ik dat niet meer gebeuren. Want waarom zou je iemand voor de korte termijn huren en dan alsnog een speler voor die positie kopen. Zolang die deal er niet is zou het nog kunnen maar ik denk dat Ajax definitief heeft afgehaakt. En terecht, want zo goed is die Moisander volgens mij nu ook weer niet.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 17, 2012 10:14 pm

De Dominee schreef:Hoezo geen fan, Wimpey? Wel iemand met snelheid en een actie waarmee hij verdedigers kan passeren in de kleine ruimte. Fijne techniek ook.

Overzicht is minder. Dat wel. Beetje type Suarez.
Aangezien we al een type Boerrigter hebben zou ik dus gaan voor Assaidi. Kan een man passeren, houdt continue mensen bezig. Ik zou ervoor gaan.
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » di jul 17, 2012 10:23 pm

Gerucht gaat dat Newcastle 6,5 miljoen heeft geboden voor Anita en dat hij z'n vertrek eist. Het eerste kan ik nog inkomen, het tweede niet. Hij is zo'n lieve jongen. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 17, 2012 10:39 pm

beelzebub schreef:Gerucht gaat dat Newcastle 6,5 miljoen heeft geboden voor Anita en dat hij z'n vertrek eist. Het eerste kan ik nog inkomen, het tweede niet. Hij is zo'n lieve jongen. :ajaxsmiley.gif:
Oprotten! Ik blame de AT-Cruijff.
IK GELOOF!!!!!!

gaizka

Bericht door gaizka » di jul 17, 2012 10:44 pm

Marillion schreef:Als Muniesa deze kant op komt zie ik dat niet meer gebeuren. Want waarom zou je iemand voor de korte termijn huren en dan alsnog een speler voor die positie kopen. Zolang die deal er niet is zou het nog kunnen maar ik denk dat Ajax definitief heeft afgehaakt. En terecht, want zo goed is die Moisander volgens mij nu ook weer niet.
Wat Moisander betreft ben ik het met je eens, van mij zou Ajax wel werk mogen maken van Viergever. Zeer talentvol en heeft is nog maar 21, toekomstige CV van Oranje verwacht ik.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 21, 2012 3:25 am

“@MikeVerweij: Vandaag in De #Telegraaf opvallend target #Ajax als rechtsbuiten! #Overmarsisdrukbezig”
“@MikeVerweij: Op veler verzoek klein tipje van sluier: een Japanner (: #Ajax”

Toshiyuki Takagi!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za jul 21, 2012 5:48 am

Ajaciedjuh schreef:“@MikeVerweij: Vandaag in De #Telegraaf opvallend target #Ajax als rechtsbuiten! #Overmarsisdrukbezig”
“@MikeVerweij: Op veler verzoek klein tipje van sluier: een Japanner (: #Ajax”

Toshiyuki Takagi!?
myagi dus...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 21, 2012 6:36 am

Yen, zie betrouwbaar. Is meer een linksbuiten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za jul 21, 2012 11:45 pm

Heeft hij het gemaakt in Engeland? Die indruk heb ik niet, maar zou hij het wel gaan maken na een jaar Ajax? Wie heeft er baat bij? Zo goed was hij in mijn ogen niet; hoeveel doelpunten in een half jaar (tien?) hoeveel assists (tien?) Hoe vaak wijzend op zijn hart en het Feyenoordshirt? 200 keer? Hij was de "Derksenhype", zoals Cabral dat was begin seizoen 2011-2012, Guidetti dat daarna was en Clasie einde seizoen 2011-2012.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 26, 2012 10:37 am

Soccernews schreef:'Ajax gaat Deense 'Nederland-plaaggeest' terughalen'

Door Gijs Meijerink | 26 Juli 2012 om 10:56 | Bron: Sporten | Wed 50 euro gratis

Michael Krohn-Dehli staat voor een terugkeer op de Nederlandse voetbalvelden. De Deense aanvallende middenvelder, die op het afgelopen EK met zijn doelpunt Nederland versloeg, staat op het lijstje van Ajax.

Dat weet het Deense Sporten te melden. Volgens dat medium is de 29-jarige Krohn-Dehli de back-up voor Tobias Sana, die eerste keus is. Echter lopen de onderhandelingen met Sana vooralsnog niet soepel, door bepaalde wensen van de zaakwaarnemer van de Noor. Krohn-Dehli speelt momenteel bij Brøndby IF. Hij speelde van 2002 tot 2004 in de jeugd van Ajax.

Daarna koos hij ervoor om naar RKC Waalwijk te verkassen. In 2006 haalde Ajax hem terug, maar na een half jaar verhuurde de huidige landskampioen Krohn-Dehli aan Sparta Rotterdam. Uiteindelijk speelde hij daarna nog één jaar in Amsterdam, waarna hij in 2008 naar Brøndby vertrek. Lasse Schøne, Viktor Fischer, Christian Eriksen en Nicolaoi Boilesen zijn Denen die al onder contract staan bij Ajax.
:smallgrin.gif: Het zal wel onzin zijn.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jul 26, 2012 10:58 am

Het zal wel onzin zijn.
Lijkt mij ook, Krohn-Dehli begon bij Ajax wel als rechtsbuiten :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

elliquido

Bericht door elliquido » do jul 26, 2012 11:16 am

Marc kan samen met Dennis wel een aantal potjes breken bij "The Gunners "
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 26, 2012 11:23 am

elliquido schreef:Marc kan samen met Dennis wel een aantal potjes breken bij "The Gunners "
En de Boertjes de Boer, Overmars en Cruijff bij Barcelona ook wel lijkt me. Als ik met niet vergis stond destijds ook in het rapport van Cruijff om de contacten (t.b.v. huren) bij Arsenal/Barcelona te benutten.

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 26, 2012 5:51 pm

Opleiden voor een ander zonder dat je er zelf wat aan verdient. Slecht plan.
I think I lost my fucking headache

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 26, 2012 8:40 pm

AS/RTV Oost
'Ajax onderhandelt over Moisander'
Door Rinky, 26 juli 2012 21:25, 232 views, Bron: Paul Schabbink - RTV Oost |
Volgens de vader van Niklas Moisander zijn Ajax en AZ weer in onderhandeling over de transfer van de verdediger naar Ajax.

Volgens Paul Schabbink, als verslaggever van RTV Oost aanwezig bij FC Inter Turku - FC Twente zijn Ajax en AZ weer in onderhandeling over de transfer van verdediger NIklas Moisander.

De bron van dit nieuws is de vader van Moisander die bij de wedstrijd aanwezig was. Er zit echter nog een groot verschil tussen het bod van Ajax en het bedrag dat AZ in gedachten heeft, aldus Pa Moisander.

ferry

Bericht door ferry » do jul 26, 2012 8:51 pm

Ze zouden zichzelf totaal ongeloofwaardig maken als ze nu wel met een smak geld over de brug komen voor Moisander. Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jul 26, 2012 8:56 pm

Het gerucht gaat dat Anderlecht 'm ook wil en die hebben nu geld (Suarez voor dik geld verkocht). Ik las overigens in Belgische kranten dat Moisander 3 miljoen moet kosten. Voor 2.5 miljoen heb je dan gewoon een prima verdediger, in mijn ogen. Blijf er bij dat het sowieso de beste optie is (van het lijstje Viergever, Nuytink, Douglas).

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 26, 2012 9:30 pm

Dat bedrag klinkt op zich redelijk voor een speler als Moisander. Ik denk dat de vraagprijs, in ieder geval in eerste instantie, een stuk hoger heeft gelegen. Want op 2,5 tot 3 miljoen moet je gewoon wel rekenen als je een speler voor die positie haalt met enige vorm van ervaring.

Ik vraag me af of hij nu de ideale opvolger is. Maar goed, eerst maar eens afwachten of dit nu weer serieus is of niet.
Nil volentibus arduum

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jul 26, 2012 11:50 pm

Peter schreef:Het gerucht gaat dat Anderlecht 'm ook wil en die hebben nu geld (Suarez voor dik geld verkocht). Ik las overigens in Belgische kranten dat Moisander 3 miljoen moet kosten. Voor 2.5 miljoen heb je dan gewoon een prima verdediger, in mijn ogen. Blijf er bij dat het sowieso de beste optie is (van het lijstje Viergever, Nuytink, Douglas).
Anderlecht heeft Suarez verkocht, Ajax Vertonghen en veel geld door het besparen op salarissen. Doe daar ± € 800.000 voor El H. bij, een paar ton voor Cvitanich (tenzij hij gratis was), het verschil met Anderlecht (http://www.hln.be/hln/nl/1284/Anderlech ... show=react) is niet groot, Suarez leverde elf miljoen euro op.

Overmars schijnt minimaal vijf opties achter de hand te hebben (AS), maar wie hij bedoelt? Koppers, Blind, Denswil, Boilesen zijn van oorsprong linker centrale verdedigers, maar (nog) niet rijp voor die plaats. Dijks heeft het gespeeld, dan heb je er al vijf.

Ik heb Moisander alleen maar bij de jeugd van Ajax zien voetballen en dan was hij een nette (ideale schoonzoon?) linksback, geen centrale verdediger, qua spel vond ik hem op Marijn Sterk lijken, al is die, volgens mij niet verder gekomen dan Volendam/Emmen. Onder LvG schijnt hij een goed seizoen gedraaid te hebben, maar of hij goed genoeg is?

Het gerucht? Door een zaakwaarnemer in het leven geroepen? Door AZ?

beelzebub

Bericht door beelzebub » vr jul 27, 2012 12:34 am

Door de speler zelf, misschien is hij wel AT-poster Cruijff? :ajaxsmiley.gif:

Ken je het verhaal van die voormalig 1e keeper van Club Brugge/30-voudig international van Belgie die z'n eerste man zwart ging maken op supporter forums?
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... jnen.dhtml
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 27, 2012 5:09 am

“@MikeVerweij: Toon Gerbrands van #AZ ontzenuwt gerucht over 'vader Moisander': geen nieuw contact met #Ajax”

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr jul 27, 2012 8:11 am

beelzebub schreef:Door de speler zelf, misschien is hij wel AT-poster Cruijff? :ajaxsmiley.gif:

Ken je het verhaal van die voormalig 1e keeper van Club Brugge/30-voudig international van Belgie die z'n eerste man zwart ging maken op supporter forums?
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... jnen.dhtml
Herinner me dat verhaal weer, prachtig verhaal (en onsportief? Zal wel) Op Wikipedia staat het volgende over Stijn Stijnen:
Stijn Stijnen (Hasselt, 7 april 1981) is een Belgische voetballer met Italiaanse roots. Hij was vijf jaar lang eerste doelman bij Club Brugge, totdat zijn contract verbroken werd na een internetschandaal. Momenteel komt hij uit voor Beerschot AC.
Italiaanse roots!

Stel dat dit op AT ook gebeurt, welke speler of belanghebbende is is beelzebub? Wie is Wimpey? Wie is Lucas?

Plaats reactie