Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Bert » za jun 23, 2012 12:23 pm

Ik ook.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » za jun 23, 2012 12:28 pm

Ajaciedjuh schreef:Heitinga of Moisander. Ik zou het wel weten.
Easy inderdaad.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jun 23, 2012 12:58 pm

1.82 is veel te klein voor een centrale verdediger! Geen van tweeen dus.
YNWA

Toppie

Bericht door Toppie » zo jun 24, 2012 9:50 am

Voor de rechtsback selassie en links?????

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo jun 24, 2012 11:04 am

Selassie gaat al naar Bremen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

elliquido

Bericht door elliquido » wo jun 27, 2012 3:24 pm

Ajax defender Toby Alderweireld insists he has no plans to leave the Dutch champions, even if he is offered a move to the Premier League.

Alderweireld's team-mate Jan Vertonghen is keen to join Tottenham Hotspur and is waiting for a fee to be agreed between the two clubs.

Newcastle United have been linked with a move for Alderweireld, but the 23-year-old is not planning to follow his fellow centre-half to England.

"I will stay at Ajax, no matter what," Alderweireld told AD5. "Don't listen to all the rumours you hear."

The Belgium international, who can also play at right-back, has a further two years left on his contract and Ajax confirmed in March that talks were due to open regarding an extension.

At the time, Alderweireld also said it would be 'foolish' to leave Ajax now and he wanted to follow the example of Thomas Vermaelen, who spent several seasons at the Amsterdam ArenA before moving to Arsenal.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jun 27, 2012 4:12 pm

Onbetrouwbaar transfernieuws: Frank de Boer en Wim Jonk hebben persoonlijk reeds een akkoord met Adam Maher. Laatstgenoemde heeft zijn jawoord gegeven aan het Technisch Hart. Ajax heeft zich echter niet officieel bij AZ gemeld, omdat de provincieclub de gewoonte heeft de prijs flink op te drijven wanneer de rivaal uit Amsterdam om de hoek komt kijken.

Bij Ajax is men na jaren van financieel wanbeleid overgestapt op een sluwere strategie. Men wacht tot Maher, zijn zaakwaarnemer en zijn club op alle details overeenstemming hebben bereikt met PSV en doen de jonge speler uit Diemen vervolgens een iets betere aanbieding. De voorkeur van Maher gaat uit naar Ajax, onder meer na een goed gesprek met Wesley Sneijder.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo jun 27, 2012 4:15 pm

Wat is je bron?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo jun 27, 2012 4:16 pm

Jinne schreef:Wat is je bron?
Moet dat dan?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jun 27, 2012 4:44 pm

Als ik in dit geval de bron openbaar maak, hoor ik nooit meer wat... wees nou maar blij dat er heel af en toe bij Ajax door sommige mensen een keer niet gelekt wordt!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jun 27, 2012 4:51 pm

En hoelaat komt dit op teletekst te staan? Want daar had je ook bronnen als ik het me goed herinner.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jun 27, 2012 4:56 pm

Pffff nu wil je me dus pakken op een uitspraak uit december 2010, of om exact te zijn van 31 januari 2011???

Het persbericht was toen al helemaal opgesteld en de transfer met de spits van Heerenveen helemaal rond. Ik zou zeggen graaf rond bij onze club en je vindt ook allerlei fysieke tests die Bas Dost in Amsterdam heeft ondergaan, ze hebben hem die dag ook medisch gekeurd. De enige reden dat de transfer uiteindelijk afketste, is dat Rik van den Boog een paar uur voor de deadline, gigantisch heeft lopen klootviolen.

Alexander

Bericht door Alexander » wo jun 27, 2012 5:20 pm

Zou echt super nieuws zijn, maar vraag me af of het echt zo werkt. Daarnaast zie ik voor Maher op dit moment geen positie bij Ajax. Anita is in mijn ogen altijd basisspeler, en hetzelfde geldt voor Erikssen en de Jong. Vraag me al erg af wat er met Janssen gaat gebeuren.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 27, 2012 5:34 pm

Cruijff, held. Als het waar is krijg je een pilsje van me komend seizoen !
Face your fears and live your dreams, No Fear

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jun 27, 2012 5:47 pm

Wat moeten we met Maher? Wie gaan we dan verkopen?

Khraa

Bericht door Khraa » wo jun 27, 2012 6:10 pm

Misschien Anita?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel

Bericht door Lionel » wo jun 27, 2012 6:41 pm

Zo dom zullen ze toch niet zijn? Andere type spelers.
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 27, 2012 7:10 pm

Peter schreef:Wat moeten we met Maher? Wie gaan we dan verkopen?
Goede vraag, maar Maher is wel echt een koning. Siem of Eriksen (voor veel geld)? Janssen aan Vitesse?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo jun 27, 2012 7:20 pm

Cruijff schreef:Onbetrouwbaar transfernieuws: Frank de Boer en Wim Jonk hebben persoonlijk reeds een akkoord met Adam Maher. Laatstgenoemde heeft zijn jawoord gegeven aan het Technisch Hart. Ajax heeft zich echter niet officieel bij AZ gemeld, omdat de provincieclub de gewoonte heeft de prijs flink op te drijven wanneer de rivaal uit Amsterdam om de hoek komt kijken.

Bij Ajax is men na jaren van financieel wanbeleid overgestapt op een sluwere strategie. Men wacht tot Maher, zijn zaakwaarnemer en zijn club op alle details overeenstemming hebben bereikt met PSV en doen de jonge speler uit Diemen vervolgens een iets betere aanbieding. De voorkeur van Maher gaat uit naar Ajax, onder meer na een goed gesprek met Wesley Sneijder.
Mag dat wel? Speler benaderen zonder eerst de club te informeren?
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jun 27, 2012 7:21 pm

Jinne schreef:Wat is je bron?
Duim links en / of rechts.

Cruijff is een fantast.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 27, 2012 8:20 pm

Mogelijk, maar het verhaal Dost is achteraf ook van andere kanten.gekomen hoor. Het befaamde chineesje van Rik...

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 27, 2012 9:23 pm

Zit erover na te denken en ben het toch wel met (oa) Peter eens. Met Eriksen, Janssen, Siem, Schone, Klaassen en Serero zitten we al dik in onze (offensieve) middenvelders. Maher is echter wel buiten categorie (itt Narsingh), een echte Ajax speler en een Amsterdammert. Die moeten we willen hebben.

jabu

Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door jabu » wo jun 27, 2012 9:28 pm

Ben je het dan wel of niet met Peter eens?

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 27, 2012 9:53 pm

Op basis van ratio wel, maar toch ga ik overstag voor mijn irrationele wens om Maher bij Ajax te zien. Liefst met Eriksen en Anita. Serero naar Heerenveen, Klaassen naar Venlo. Siem concurrent van Sigthorsson en Janssen dan maar zien te slijten aan Vitesse.

De buitenkans Maher moet Ajax niet laten liggen mi.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jun 27, 2012 11:57 pm

Alexander schreef:Zou echt super nieuws zijn, maar vraag me af of het echt zo werkt. Daarnaast zie ik voor Maher op dit moment geen positie bij Ajax. Anita is in mijn ogen altijd basisspeler, en hetzelfde geldt voor Erikssen en de Jong. Vraag me al erg af wat er met Janssen gaat gebeuren.
Ja Anita speelt wanneer ik de hoofdcoach ben ook altijd. In mijn visie is Maher nu al verder dan Eriksen, een speler die helaas al 2 jaar stil staat in de ontwikkeling, maar voor wie gekke clubs uit de PL nog steeds rare bedragen neer willen leggen.
De Dominee schreef:Cruijff, held. Als het waar is krijg je een pilsje van me komend seizoen !
Daar houd ik je aan! Maar jij verkast volgende maand van vak 425 naar vak 420, toch?
Peter schreef:Wat moeten we met Maher? Wie gaan we dan verkopen?
Eriksen dus. Die sinds 2010 al behoorlijk tegenvalt. Of we houden Eriksen en we gaan met een selectie die qua breedte Man U zelfs jaloers maakt de CL in. Dan zullen die PL clubs alsnog een paar zakken geld in Amsterdam komen langsbrengen.
De Dominee schreef:Mogelijk, maar het verhaal Dost is achteraf ook van andere kanten.gekomen hoor. Het befaamde chineesje van Rik...
Tja, in januari 2011 overspeelde ik mijn hand wellicht een beetje, maar de getallen die ik noemde waren tot 3 cijfers achter de komma correct. Rik vd Boog heeft die transfer verkloot. Zo was ik ook al 3,5 weken eerder dan jullie op de hoogte van de interesse in Jasper Cillessen. Toen heb ik mijn bek gehouden, vooral ook omdat ik als brugman heb lopen lullen om het Technisch Hart die aankoop uit het hoofd te praten.

Plaats reactie