Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Lionel

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » wo mei 02, 2012 2:25 pm

Mee eens. Verlies nemen maar we moeten verder hoor. We gaan Greg verkopen, Jantje verkopen.. Moet genoeg zijn.

En liever Narsingh dan Elia en Sulejmani.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » wo mei 02, 2012 3:05 pm

Telt voor Narsingh niet hetzelfde verhaal als Sulejmani, wat wedstrijden redelijk goed, niet echt gezien in de topwedstrijden, en hoe goed is hij Internationaal ?.

Ook Narsingh wordt weer gehyped ...
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo mei 02, 2012 3:08 pm

Precies, ik moet ook nog zien hoe goed Narsingh nu eigenlijk is hoor.
Nil volentibus arduum

jabu

Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door jabu » wo mei 02, 2012 3:32 pm

Precies. In het verleden hebben we ook gehoord dat Sulejmani buitencategorie zou zijn en beter dan Modric. Aissati zou de investering ook meer dan waard zijn. Ajax moet niet te snel de hoofdprijs gaan betalen voor de hype van de dag. Ik vraag mij af of Narsingh sowieso een verbetering tov Sulejmani zou zijn.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 02, 2012 5:38 pm

Ik vind die Al Jarreau zo'n eikel. Op en naast het veld. Gaf bij HSV ook aan dat hij niet op rechts wilde spelen. Dus ik snap de vermeende interesse niet.

Aan de andere kant, H'veen wil 9 miljoen voor Narsingh, las ik ergens. Wanneer dat zo is, gaat ie maar naar Eindhoven. Aan dat soort onzin moet Ajax niet meer meedoen. De club heeft blijkbaar z'n lesje geleerd.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 03, 2012 12:00 am

7 of 9 maakt toch ook vrij weinig uit?
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do mei 03, 2012 8:28 am

Ik zag het ook zojuist in het artikel van AD. 9 miljoen is belachelijk en daar moet Ajax niet aan mee doen.

AD: Ajax verlegt interesse van Narsingh naar Elia

2 mei 2012

Volgens het Algemeen Dagblad heeft Ajax de interesse van Luciano Narsingh verlegd naar Eljero Elia. Ajax is niet van plan om de hoofdprijs te betalen voor Narsingh en zou daarom kijken naar de mogelijke komst van de buitenspeler van Juventus. Elia komt daar nauwelijks in actie.

plaatje

'Ajax kijkt verder dan Narsingh en vindt Elia'
Eljero Elia staat in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers hoopten eerst op de komst van sc Heerenveen-speler Luciano Narsingh, men wil echter niet de hoofdprijs (9 miljoen!) betalen. Elia lijkt nu de voornaamste kandidaat.

Bij trainer Frank de Boer stond Narsingh hoog op het verlanglijstje, een eerste bod werd door Heerenveen echter resoluut van tafel geveegd. Omdat de Amsterdammers niet de hoofdprijs willen betalen voor de vleugelaanvaller met een contract tot het einde van volgend seizoen, is de interesse verlegd, meldt het Algemeen Dagblad.

Elia stond al eerder in de belangstelling van Ajax, tot een overstap kwam het echter nog niet. De 26-voudig international maakte afgelopen zomer de overstap van het Duitse Hamburger SV naar Juventus, bij De Oude Dame kwam hij deze voetbaljaargang echter nog niet verder dan vier competitiewedstrijden. In 97 speelminuten kwam hij nog niet tot scoren.

De voormalig jeugdspeler van Ajax, in het verleden ook actief voor ADO Den Haag en FC Twente, werd eerder ook in verband gebracht met Benfica, Genoa, Fenerbahçe en Galatasaray.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Baseman

Bericht door Baseman » do mei 03, 2012 8:38 am

Narsingh moet 6 miljoen kosten, geen 9.
Dat lees ik tenminste in allerlei andere media en van Thijs Slegers.

De interesse in Elia lijkt me trouwens de manier van handelen van Ajax, zogenaamd interesse hebben in een andere speler om de prijs te drukken. Elia verdient namelijk een vermogen bij Juve en kan naar allerlei andere clubs. Daarbij is Elia een linksbuiten, als rechtsbuiten valt hij nogal tegen.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do mei 03, 2012 12:10 pm

Baseman schreef:Narsingh moet 6 miljoen kosten, geen 9.

De interesse in Elia lijkt me trouwens de manier van handelen van Ajax, zogenaamd interesse hebben in een andere speler om de prijs te drukken. Elia verdient namelijk een vermogen bij Juve en kan naar allerlei andere clubs. Daarbij is Elia een linksbuiten, als rechtsbuiten valt hij nogal tegen.
Als linksbuiten ook...

gewoon een erg matige speler...

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 03, 2012 12:20 pm

Een beetje makkelijk maar die Assaidi maakte toch twee heerlijke goals.
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » do mei 03, 2012 12:31 pm

Zeker. Qua type speler ook veel meer iemand die ik bij Ajax zou willen zien. Veel techniek, kan eenvoudig een mannetje voorbij. Narsingh heeft vooral ruimte nodig, heb ik altijd het idee.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Baseman

Bericht door Baseman » do mei 03, 2012 1:24 pm

Assaidi heeft dit seizoen 10 goals en 7 assists achter zijn naam staan, niet slecht maar ook niet bijzonder.
Ik vind hem te veel een momentenvoetballer, gisteren blonk hij voor eerst sinds lange tijd weer eens uit.

Hij is wel een mooie voetballer zogezegd, maar ik denk dat hij naar het buitenland wil.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 03, 2012 3:49 pm

Klopt. Maar hij zou zich bij Ajax enorm kunnen ontwikkelen. Zo een speler hebben we ook wel nodig. Iemand die zijn man voorbij komt.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 03, 2012 5:50 pm

Baseman schreef:Narsingh moet 6 miljoen kosten, geen 9.
In andere media lees je dus 9. Ik denk trouwens dat Narsingh naar Ajax wil. EL kan ie met Heerenveen ook wel spelen. Vraag me trouwens af of Narsingh echt top wordt. Vind 'm tegen ons altijd knap onzichtbaar.
Rishi schreef:7 of 9 maakt toch ook vrij weinig uit?
U werkt waar? Hou een plekkie voor me vrij, please.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mei 03, 2012 5:55 pm

Rishi tapt die twee mln. anders zo zelf bij. :smallgrin.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 03, 2012 6:01 pm

Geen probleem :hypocrite.gif:

Als Narsingh echt de speler is die je wilt hebben maakt 7 of 9 miljoen wat minder uit vind ik. Zeker niet voor een jonge talentvolle aanvaller. Of ze zijn overtuigd, of niet.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 03, 2012 6:03 pm

Rishi schreef: Als Narsingh echt de speler is die je wilt hebben maakt 7 of 9 miljoen wat minder uit vind ik. Zeker niet voor een jonge talentvolle aanvaller. Of ze zijn overtuigd, of niet.
Dachten MvB en Blind bij Sulejmani ook. Tel uit je winst.

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 03, 2012 6:05 pm

Boula komt, zoals ieder jaar, ook weer voorbij...

Vertrek Boulahrouz valt Stuttgart zwaar

Khalid Boulahrouz vertrekt na dit seizoen bij VfB Stuttgart. De Nederlandse international gaat na vier seizoenen bij de Duitse club op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Dat maakte technisch directeur Fredi Bobic van Stuttgart donderdag bekend. "Dit afscheid valt ons zwaar, Khalid is een fantastische speler met een goede mentaliteit", aldus Bobic. De dertigjarige verdediger uit Maassluis verruilde Chelsea in 2008 voor Stuttgart.

Boulahrouz speelde eerder voor onder meer RKC Waalwijk, Hamburger SV en Sevilla. De rechtsback is een vaste waarde in de selectie van het Nederlands elftal, waarmee hij komende zomer naar het EK gaat.

Bild meldt donderdag dat Boulahrouz in de belangstelling van Ajax zou staan, de Amsterdammers zien in de verdediger een mogelijke vervanger van Jan Vertonghen. Ook AC Milan werd eerder al genoemd bij het rijtje geïnteresseerden.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 03, 2012 6:06 pm

wimpey schreef:
Rishi schreef: Als Narsingh echt de speler is die je wilt hebben maakt 7 of 9 miljoen wat minder uit vind ik. Zeker niet voor een jonge talentvolle aanvaller. Of ze zijn overtuigd, of niet.
Dachten MvB en Blind bij Sulejmani ook. Tel uit je winst.
Als Miralem zijn geld waard was geweest had het niet uitgemaakt. Zou je Mira wel waardevol (neem aan dat je hem nu niks vindt) als hij 8 miljoen had gekost?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 03, 2012 7:04 pm

Rishi schreef: Als Miralem zijn geld waard was geweest had het niet uitgemaakt.
:excited.gif:

Wanneer psv 35 miljoen in goede spelers zou hebben gestoken, had Brands het goed gedaan.

[/quote] Zou je Mira wel waardevol (neem aan dat je hem nu niks vindt) als hij 8 miljoen had gekost?[/quote]

Nee, natuurlijk niet. 8 miljoen. Hallo?! Boerrigter kostte 550.000.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 03, 2012 7:12 pm

Boerrigter is een uitzondering en meer een gelukkige gok dan beleid. Messi kostte nog minder.
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » do mei 03, 2012 8:07 pm

Rishi schreef:Als Miralem zijn geld waard was geweest had het niet uitgemaakt.
Of je je geld waard bent hangt nogal af van het geld dat er voor je wordt betaald.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 03, 2012 8:16 pm

En dan vind ik 5 miljoen ook teveel voor Mira. Mijn punt is: Als ze helemaal overtuigd zijn van Narsingh moeten ze niét een noodverband halen (Elia) om 2 miljoen als je toch al bereidt bent om 7 neer te tellen.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » vr mei 04, 2012 6:52 am

wimpey schreef:In andere media lees je dus 9.
Dan zou hij belachelijk duur zijn...van 6 miljoen kun je 5 miljoen maken en dan heb je een mooi en realistisch bedrag denk ik, alles boven de 6 is te veel.

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 04, 2012 7:41 pm

Baseman schreef: Dan zou hij belachelijk duur zijn...van 6 miljoen kun je 5 miljoen maken en dan heb je een mooi en realistisch bedrag denk ik, alles boven de 6 is te veel.
Ik vind 6 al erg veel, hoor. Nog 1 jaar contract...

Zou qua sterke punten wel bij Ajax passen. Wanneer hij de turbo aan zet, weten Eriksen en Janssen hem wel te vinden in de diepte. En met die voorzetten weet Sigthorsson wel raad, excellente kopper.

Maar ik moet het nog zien met Narsingh. Tegen Ajax kon ie me nooit overtuigen.

Plaats reactie