Ajax verkoopt voor dit soort bedragen, het risico is veel te groot. Sulejmani is een groot talent maar voorlopig niet meer dan dat. Geen buitenlandse club die dit bedrag voor hem wil neertellen.
Moderator: mods
Gaan ze ook niet doen. Heerenveen zet terecht hoog in, je hoeft je spelers niet bij Ajax met bonuskorting in te leveren. Beetje onderhandelen, Leo de Kakkerlak in de deal betrekkenPeter schreef:Ajax is gek geworden. Complete waanzin om een dergelijk bedrag neer te leggen voor een speler.
Hypothetisch, die 5 jaar. Farfan speelt ook nog steeds bij PSV, dat had ik 3 jaar geleden ook niet gedacht...Peter schreef:Ah, dus als we de CL volgend jaar weer mislopen, dan is het helemaal misse boel. Als die jongen 5 jaar bij Ajax blijft, dan is het sowieso geen uitzonderlijke speler.
De vraagprijs was alleen 18 miljoen euro. Er staat niet in het bericht dat dat ook de daadwerkelijke transfersom gaat worden.De Friezen willen achttien miljoen euro ontvangen voor het Servische talent, maar beide clubs waren elkaar gisteren op enkele tienduizenden euro's na genaderd.
Daar hangt dan ook een prijskaartje aan.wimpey schreef:Hypothetisch, die 5 jaar. Farfan speelt ook nog steeds bij PSV, dat had ik 3 jaar geleden ook niet gedacht...Peter schreef:Ah, dus als we de CL volgend jaar weer mislopen, dan is het helemaal misse boel. Als die jongen 5 jaar bij Ajax blijft, dan is het sowieso geen uitzonderlijke speler.
Ajax wordt komend seizoen fluitend kampioen, Peter. No worries. Ajax investeert onder MVB in rasvoetballers, terwijl H&M het geld in natte ochtendkranten staken.
Nou geloof mij maar, het geld raakt nu aardig op hoor. No way dat wij hetzelfde geld gaan spenderen voor verdedigers.Ajaciedjuh schreef:Dat zijn voorbarige conclusies, want het aantrekken van Sulejmani hoeft niet te betekenen dat ze zich niet op andere fronten gaan versterken. Sterker nog, Blind sprak een tijdje geleden uit dat ze in elke linie een versterking willen hebben.GangstaRiB schreef:Onverantwoord hoog transferbedrag.
Heerenveen pist in zijn broek van het lachen.
We hebben (als dit doorgaat) een topaanval maar een vergiet als verdediging.
Ik houd m'n hart vast!
Dit is Ajax weer ten voeten uit. Even laten zien dat we de rijkste zijn, maar uiteindelijk wel met een ongebalanceerde selectie zitten.
Als Sulejmani de referentie is van de kwaliteit dit ze willen aanschaffen, zul je mij niet horen klagen.
Aan natte ochtendkranten ook. CL tot 3 keer toe missen bijv. Geen landskampioen worden. Matig voetbal...Duke schreef: Daar hangt dan ook een prijskaartje aan.
Talent, prima. Maar een talent dat m.i. alles met zich meebrengt om een europese topper te worden. Die jongen is m.i. in aanleg completer dan Suarez en KJH.LucaS schreef:De vraag is alleen of je iemand van 19, die een half jaar goed heeft gevoetbald, een topper moet noemen. Talent lijkt me eerder van toepassing
En een goede middenvelder.Real Ajax schreef:Zelf zou ik lekker eens gaan shoppen naar verdedigers. Een linksback en een centrale verdedigers zijn een must voor dit Ajax.
Oh? Ik ging destijds met een man of 5 naar Ajax en we kregen collectief hoofdpijn bij wéér een aankoop. De JC-kliek (Menzo, Winter, Verlaat), Jantje Beton II, Machlas, Laudrup-op-retour en dat verschrikte vogeltje dat dat zootje in het gareel moest houden: het werd het meest vreselijke seizoen dat ik als Ajacied heb meebeleeft.joey schreef: De supporters stonden op de banken omdat Machlas en Laudrup kwamen.
Toen wij Babel met dezelfde winst doorverkochten was het ook feest. Ik wil dan altijd even zien wat ervoor terugkomt.LucaS schreef:Bij Heerenveen is het feest!
http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopi ... 1&p=233429
Benieuwd naar wat Heerenveen gaat doen, Alves + Sulejmani is zo'n 30 miljoen winst..
Ik ga er vanuit dat er 2 man voor de defensie bij komt. Denk je nou echt dat MVB en Schip niet zien waar de schoen wringt?Peter schreef:Onze achterhoede blijft zo lek als een mandje en daar zal het aantrekken van 1 speler geen oplossing voor bieden.
Ik vind het een stuk verantwoorder dan Luque, Leonardo, Rommedahl en Urzaiz halen. Ajax heeft cash zat, denk aan Adidas en Aegon...Sulejmani kan geweldig goed voetballen, maar welke club gaat nu voor 1/3e van de begroting een speler halen? Totaal niet verantwoord.
Ajax wordt kampioen, zal het goed doen in Europa en haalt dus de CL.Als Ajax volgend jaar geen CL haalt, dan hebben we in ieder geval 12 spitsen en een kostenpot van hier tot Tokio.
Daar werd toen anders tegenaan gekeken. Machlas was volgens Blind het verschil tussen nationaal en internationaal presteren. Hij verdiende meer dan wie ook bij Ajax. (En zeker meer dan Shota, die opeens niet goed genoeg meer was.)wimpey schreef:Machlas was nooit een topper. Brian L. wel, maar het beste was er wel af toen ie naar Ajax kwam. Onvergelijkbaar met Cvitanich (ken 'm niet, maar de verhalen zijn goed en hij is nog jong) en Sulejmani dus.
Dat had Blind dan mooi fout gezien. De jubelverhalen waren vorig seizoen trouwens ook niet van de lucht toen Luque en Rommedahl werden gepresenteerd...joey schreef: Machlas was volgens Blind het verschil tussen nationaal en internationaal presteren.
Tuurlijk, maar hoeveel geld ligt er nog? 25 miljoen aan spitsen is een hoop geld wimpey. Ik denk dat Ajax nog maximaal een miljoentje of 5-7 kan uitgeven. Daar koopt Ajax never nooit niet 2 verdedigers voor. En een middenvelder is ook nog een prioriteitje. Jij denkt serieus dat Ajax zo even 50 miljoen gaat aftikken in totaal.wimpey schreef:Ik ga er vanuit dat er 2 man voor de defensie bij komt. Denk je nou echt dat MVB en Schip niet zien waar de schoen wringt?Peter schreef:Onze achterhoede blijft zo lek als een mandje en daar zal het aantrekken van 1 speler geen oplossing voor bieden.
Die lopen er inderdaad ook nog rond en die zal Ajax nog moeten slijten. Gaat dat allemaal lukken? Neuh, dus die gaan op de tribune zitten à 4 miljoen per jaar.wimpey schreef:Ik vind het een stuk verantwoorder dan Luque, Leonardo, Rommedahl en Urzaiz halen. Ajax heeft cash zat, denk aan Adidas en Aegon...Sulejmani kan geweldig goed voetballen, maar welke club gaat nu voor 1/3e van de begroting een speler halen? Totaal niet verantwoord.
Ben benieuwd. Sulejmani brengt ons geen kampioenschap. 2 verdedigers en een middenvelder erbij wel, maar ik betwijfel of men nog veel kan investeren.wimpey schreef:Ajax wordt kampioen, zal het goed doen in Europa en haalt dus de CL.Als Ajax volgend jaar geen CL haalt, dan hebben we in ieder geval 12 spitsen en een kostenpot van hier tot Tokio.
Ik kan me weinig jubelverhalen over Rommedahl en/of Luque herinneren (op AT, althans).wimpey schreef:Dat had Blind dan mooi fout gezien. De jubelverhalen waren vorig seizoen trouwens ook niet van de lucht toen Luque en Rommedahl werden gepresenteerd...joey schreef: Machlas was volgens Blind het verschil tussen nationaal en internationaal presteren.
Dus ik ben blij met een technische staf die goede voetballers haalt. En dat mag wat kosten.
Niet van de lucht? Wellicht lees ik verkeerd, maar die aankopen zijn van begin af aan terecht afgezaagd. Waardeloze, dure lui.wimpey schreef:Dat had Blind dan mooi fout gezien. De jubelverhalen waren vorig seizoen trouwens ook niet van de lucht toen Luque en Rommedahl werden gepresenteerd...joey schreef: Machlas was volgens Blind het verschil tussen nationaal en internationaal presteren.