Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
-
- thaumaturgy
- thaumaturgy
Voormalig pareltje van Steef, maar inmiddels volledig onhaalbaar dankzij de Russische olierubles, denk ik.Jöhnk schreef:Wat ik me afvraag: zou Vagner Love haalbaar zijn (dit jaar of volgend jaar) met (een deel van) de centen die Huntelaar opbrengt? Hij werd vorig seizoen nb. aan Feyenoord gelinkt. Zag hem laatst spelen met Brazilie tegen Engeland. Man, wat een klasbak.
Valt volgens mij wel mee. Ik heb er in ieder geval weinig van vernomen. Wellicht dat hij vedetteneigingen heeft.Bertje schreef:Wel een lastig mannetje, toch?
Als Van Geel toch zo van de Nederlandse koopjes is kan hij wel even aankloppen bij Aachen voor Leiwakabessey. Schijnt een clausule in z'n contract te hebben dat hij voor weinig weg mag indien Aachen zou degraderen.
Prima linksback die ook nog eens kan verdedigen en als standin voor Urby zou kunnen fungeren. Nogmaals, dit alleen als Van Geel zo nodig naar Nederlandse spelers moet kijken.
Prima linksback die ook nog eens kan verdedigen en als standin voor Urby zou kunnen fungeren. Nogmaals, dit alleen als Van Geel zo nodig naar Nederlandse spelers moet kijken.
Een speler die blijkbaar zo weinig vertrouwen in z'n eigen kunnen als linksback heeft dat hij z'n plek bij Ajax te grabbel gooide en een speler die bij Groningen niet aan de bak kwam geven mij niet al teveel vertrouwen. Maar misschien valt het mee, natuurlijk. Het was maar een ideetje. Ik kan het beleid op dit moment toch niet al te best volgen. Vooral omdat er gewoon heel weinig naar buiten komt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Leiwakebessy is een leuke optie, maar we gaan geen geld besteden aan een aankoop in de marge. Hij komt sowieso op de bank te zitten, dus dan moet hij al transfervrij zijn. Verder weet ik niet of Leiwa nog echt zoveel toe gaat voegen aan Ajax, hoor.
Ik wil wel eens een keer een aankoop waar iedereen spontaan van achter over slaat. Vorig jaar was dat Jaap Stam, dus ik ben benieuwd of men nog een keer een verrassing voor ons in petto heeft.
Ik wil wel eens een keer een aankoop waar iedereen spontaan van achter over slaat. Vorig jaar was dat Jaap Stam, dus ik ben benieuwd of men nog een keer een verrassing voor ons in petto heeft.
Inderdaad, Schilder is linkermiddenvelder en Slijngard (nog) niet goed genoeg. Davids is geen linksback. Wat Bertje zegt is natuurlijk belachelijk; stel Urby kan niet mee doen, halen we dan de hele opstelling uit elkaar door Davids op linksback te zetten, wat niet eens zijn positie is?! Haal dan toch gewoon Leiwakabessy voor een paar ton op!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
We moeten gewoon een BREDE SELECTIE hebben willen we meestrijden op twee a drie fronten. Bremen uit anybody?! Leiwa is een prima optie voor back-up linksback.Neefkens schreef:Zelfs Vermaelen heeft er wel eens gespeeld, er zijn dus ruim voldoende alternatieven. Ik ken nog wel posities die wat meer aandacht vereisen, zoals linksbuiten als de Mul nog vertrekt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Rechtsbuiten neem ik aan dat je bedoeld. Zo wie zo de buitenspelers (dus ook weer de linksbuitenNeefkens schreef:Zelfs Vermaelen heeft er wel eens gespeeld, er zijn dus ruim voldoende alternatieven. Ik ken nog wel posities die wat meer aandacht vereisen, zoals linksbuiten als de Mul nog vertrekt.