Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: Aankopen SUGGESTIES
Schaars hoop ik als tropische verrassing... Kan zo Enoh vervangen. 

Weer op zoek naar een Interim coach..
Over Belgische middenvelders gesproken. Hoe gaat het met 'buitencategorie' Defour? Nog steeds in België na z'n afgeketste droomtransfer naar Aston Villa?
- Giacomo Puccini
Schaars als vervanger voor Enoh, daar zou Ajax pas echt op vooruit gaan. Een versterking in de diepte. Enoh gaat de volgende stap niet maken, er zit niet meer in helaas.
Ajax!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Biglia zal wel niet haalbaar zijn, maar zou ook wel bij Ajax kunnen voetballen.
Wat heeft iedereen toch met Schaars. Heeft hij de afgelopen pakweg 2 jaar een goede wedstrijd voor AZ gespeeld?
Heeft Biglia niet aangegeven deze winter of anders uiterlijk in de zomer een stap te willen maken?
Ik geloof nooit dat die naar Ajax komt, scheen ook redelijk ver te zijn met Sevilla.
Ik geloof nooit dat die naar Ajax komt, scheen ook redelijk ver te zijn met Sevilla.
Is 1995 echt zolang geleden??
Ja. Wanneer haalt hij een onvoldoende kun je beter vragen.Jabu schreef:Wat heeft iedereen toch met Schaars. Heeft hij de afgelopen pakweg 2 jaar een goede wedstrijd voor AZ gespeeld?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ajax mocht willen dat Biglia naar Amsterdam kwam. Maar dat gaat simpelweg niet gebeuren.Rijkaard schreef:Heeft Biglia niet aangegeven deze winter of anders uiterlijk in de zomer een stap te willen maken?
Geweldige speler! Gaat volgende transferperiode weg bij RSCA die het op termijn met eigen jeugd kunnen opvullen want daar lopen me ook een paar pareltjes rond.
Mister net niet. Blinkt vooral uit in obligate Tommie Breed-balletjes.Bertje schreef:Ja. Wanneer haalt hij een onvoldoende kun je beter vragen.Jabu schreef:Wat heeft iedereen toch met Schaars. Heeft hij de afgelopen pakweg 2 jaar een goede wedstrijd voor AZ gespeeld?
Schaars speelt niet voor niets nog steeds bij AZ.Bertje schreef: Ja. Wanneer haalt hij een onvoldoende kun je beter vragen.
Goed, ja. Top, nee. Vitesse, AZ. Geen rijtje om stijl van achterover te slaan.joey schreef:Goede voetballer, die Schaars.
Schaars die alleen maar breedteballetjes geeft!?
Zullen we het serieus houden?

En met niemand anders!
En met niemand anders!
Schaars is goed! Als we die kunnen krijgen voor Enoh... Geniaal!
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Zoveel geld in kas, zoveel middelmatige spelers in de basis en toch niks investeren. Wanbeleid weer. Wordt weer veel Sport 1 kijken...
Ajax!
Dat arrogante toontje staat je niet, Bertmans. Als het aan jou had gelegen was Sankoh nu de rots in de verdediging van Ajax.Bertje schreef:Schaars die alleen maar breedteballetjes geeft!?![]()
Geen serieuze reactie, Jabu. Laat maar zien waar ik dat letterlijk heb gezegd. Niet namelijk. Zou je sieren als je dan ook niet over de toon van een ander zou beginnen.
En ja, ik hou vol dat als je Schaars alleen breedteballetjes ziet geven dan zie je hele andere wedstrijden dan ik. Slaat totaal nergens op.
En ja, ik hou vol dat als je Schaars alleen breedteballetjes ziet geven dan zie je hele andere wedstrijden dan ik. Slaat totaal nergens op.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Bertje schreef:Ik vind Sankoh beter dan Vertonghen/Alderweireld, dus wat mij betreft zou hij inderdaad voor de basis komen.
Daar staat nog steeds iets heel anders dan wat jij me in de mond legt.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Een keer toegeven dat ook jij het fout kunt hebben zou je sieren..
IK GELOOF!!!!!!
Bertje, Bertje, Bertje. Luister nou eens naar papa Pietje. Jabu heeft je te pakken. Dat spijt me voor je, lieve knul, maar het is de waarheid. Daar kan papa echt niets aan doen. Nou snel sorry zeggen tegen Jabu en dan weer fijn samen spelen, ok?
Doet ie niet.Rishi schreef:Een keer toegeven dat ook jij het fout kunt hebben zou je sieren..
El Ahmadi en Sankoh zijn top!
Misplaatst, arrogant k***** toontje van Bertje inderdaad.
Volgens mij gaat Schaars Ajax ook niet naar het volgende level tillen. Alhoewel hij wellicht beter is dan de Zeeuw.
Volgens mij gaat Schaars Ajax ook niet naar het volgende level tillen. Alhoewel hij wellicht beter is dan de Zeeuw.