Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » di jan 25, 2011 3:00 pm

Die hoefde ik ook niet te zien!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door gaizka » vr jan 28, 2011 7:08 pm

Wat gaan we doen met het geld van Suarez? Dost lijkt mij een goede spits en zal +/- 3 miljoen kosten, daarnaast zou ik graag Mertens bij Ajax zien. Wat zal hij moeten kosten, € 6 miljoen?

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Michael_B » vr jan 28, 2011 7:10 pm

Doe dan maar Mertens en Schaars. Kost hetzelfde.
Face your fears and live your dreams, No Fear

wimpey
Berichten: 52067
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door wimpey » vr jan 28, 2011 7:13 pm

Iemand met een aktie. Iemand die iets geks doet en voor verrassing zorgt.

Verder een LB en een sturende middenvelder.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door joey » vr jan 28, 2011 7:15 pm

wimpey schreef:Iemand met een aktie. Iemand die iets geks doet en voor verrassing zorgt.

Verder een LB en een sturende middenvelder.
En dat allemaal van dat beetje geld? :confused.gif:

Je zegt net zelf dat waarschijnlijk maar een kwart of een derde van die 25 miljoen geïnvesteerd kan worden.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door El Clavo » vr jan 28, 2011 7:39 pm

Ik zeg, Junker!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 28, 2011 7:41 pm

El Clavo schreef:Ik zeg, Junker!
Ik zeg weggegooid geld.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door El Clavo » vr jan 28, 2011 7:44 pm

Nee hoor. Met Sulejmani en El Hamdaoui heb je genoeg creativiteit op de vleugels. je hebt alleen nog iemand nodig die het in de 16 af kan pakken.

wimpey
Berichten: 52067
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door wimpey » vr jan 28, 2011 8:34 pm

joey schreef: En dat allemaal van dat beetje geld? :confused.gif:
Wat kost Schaars? Contento een half jaar huren zou een goede zet zijn.

Voorin is het gewoon lastig. Je hebt El Ham, het gaat er nu om om hem optimaal te laten renderen. Een spits, ja. Wie? Beats me.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door joey » vr jan 28, 2011 8:45 pm

Contento wil bij Bayern blijven. Er was genoeg belangstelling voor hem uit Italië.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » vr jan 28, 2011 8:53 pm

Mori!
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Michael_B » vr jan 28, 2011 9:17 pm

joey schreef:
wimpey schreef:Iemand met een aktie. Iemand die iets geks doet en voor verrassing zorgt.

Verder een LB en een sturende middenvelder.
En dat allemaal van dat beetje geld? :confused.gif:

Je zegt net zelf dat waarschijnlijk maar een kwart of een derde van die 25 miljoen geïnvesteerd kan worden.
Schaars en Mertens samen voor 8 mln moet kunnen. 9 hooguit.

Belangrijkste is nu dat onze 'nieuwe koning' El Ham maximaal gaat renderen. AZ stylo.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door joey » vr jan 28, 2011 9:19 pm

Alsof Utrecht Mertens voor een habbekrats laat gaan. Daar weten ze ook dat Ajax net geld binnen heeft.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Michael_B » vr jan 28, 2011 9:21 pm

Was jij niet diegene die vond dat het moeilijke tijden zijn en dat de speler bepaald? Denk je dat Mertens niet wil? 5 a 6 mln is een prima bod in deze tijden!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Arthur » vr jan 28, 2011 9:26 pm

FdB gaat echt geen Mertens kopen nu Ebicilio aan zijn doorbraak is begonnen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door joey » vr jan 28, 2011 9:27 pm

De Dominee schreef:Was jij niet diegene die vond dat het moeilijke tijden zijn en dat de speler bepaald? Denk je dat Mertens niet wil? 5 a 6 mln is een prima bod in deze tijden!

Je weet hoe ze in Utrecht denken over Ajax. Bovendien is het erg laat, Utrecht zal geen vervanger meer kunnen halen.
Het stinkt aan alle kanten!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » vr jan 28, 2011 9:37 pm

Mertens zal een arbitragezaak tegen FC Utrecht moeten beginnen en dus erg veel herrie schoppen wil hij een transfer voor elkaar willen boxen. Of Ajax moet echt veel miljoenen neerleggen voor die flink getalenteerde speler.

Verder natuurlijk Bas Dost ophalen bij Heerenveen. Met hem kun je Ajax voetbal spelen en als hij het vertrouwen krijgt kopt hij de voorzetten van Ebecilio en andere flankspelers er wel in.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41126
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Marillion » vr jan 28, 2011 9:42 pm

Ik vind twee dingen belangrijk. Geen noodoplossingen met uitgerangeerde spelers die voor een zogenaamd lage investering bij Ajax komen afbouwen en geen paniekaankopen waarbij we veel te veel geld betalen voor middelmatige spelers.

Wat mij betreft is El Hamdaoui, als hij tenminste weer eens mee kan doen, gewoon onze spits. Een jongen als Dost leek misschien wel talentvol maar ik vraag me toch af waarom hij er dan bij Heerenveen niet tussen komt. En die IJslander heeft z'n beste tijd gehad. Dat is geen optie.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door joey » vr jan 28, 2011 9:43 pm

Alsof de arbitragecommissie nog bij elkaar komt voor maandag.

Ajax zou dan de hoofdprijs moeten betalen. Of meer. Utrecht zou dat aan de achterban moeten kunnen uitleggen.

Ajax gaat één speler halen, zegt VDB net op Eredivisie live. Een speler die Nederlands spreekt. Ze kijken naar spelers uit de eredivisie.
Laatst gewijzigd door joey op vr jan 28, 2011 9:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » vr jan 28, 2011 9:47 pm

joey schreef:Alsof de arbitragecommissie nog bij elkaar komt voor maandag.

Ajax zou dan de hoofdprijs moeten betalen. Of meer. Utrecht zou dat aan de achterban moeten kunnen uitleggen.
Maandag telt zelf toch ook nog mee, dus het lijkt me dat de arbitrage OP MAANDAG bij elkaar kan komen...? Maar inderdaad als je Dries Mertens wilt halen moet je gewoon volle bak de hoofdprijs dokken.
Marillion schreef:Ik vind twee dingen belangrijk. Geen noodoplossingen met uitgerangeerde spelers die voor een zogenaamd lage investering bij Ajax komen afbouwen en geen paniekaankopen waarbij we veel te veel geld betalen voor middelmatige spelers.

Wat mij betreft is El Hamdaoui, als hij tenminste weer eens mee kan doen, gewoon onze spits. Een jongen als Dost leek misschien wel talentvol maar ik vraag me toch af waarom hij er dan bij Heerenveen niet tussen komt. En die IJslander heeft z'n beste tijd gehad. Dat is geen optie.
Dat Dost er niet tussen komt bij Heerenveen komt puur door de willekeur van de trainer. Is gewoon een doelpuntenjager met een sterk postuur, kopsterk. El Ham springt nieteens (zelfs niet voor de sier!) wanneer hij door de lucht wordt aangespeeld.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41126
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Marillion » vr jan 28, 2011 9:48 pm

Tja, ik denk dat Jans 'm toch echt wel opstelt als hij daar uitstekend zou presteren. Kennelijk weet hij niet te overtuigen.
Nil volentibus arduum

CdE
Berichten: 479
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:50 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door CdE » vr jan 28, 2011 9:50 pm

Net intervieuw met RvdB op EL. Ze zijn bezig met één speler. Niet bereid om meer te betalen dan marktconform is. Anders halen ze niemand en wachten ze tot de zomer. Gaat om een speler van een Nederlandse club. Bas Dost en Van Wolfsinkel waren uitstekende spelers (of iets in die trant).

Pff. Wat mij betreft houden we het geld dan lekker op de bank. In Nederland zie ik geen geschikte optie. Hopen dat El Hamdaoui opstaat dan maar.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door joey » vr jan 28, 2011 9:55 pm

@Cruijff: je moet eerst spoedarbitrage aanvragen, dat kan neem ik aan pas maandag. Dan komen ze echt niet dezelfde dag bijeen. Nee, dat kun je vergeten.

Wat is dan marktconform? Dat vind ik een loos begrip. Stel dat Madrid zich voor Suarez had gemeld, dam hadden we snel tien miljoen extra gevraagd. Het is wat de gek ervoor geeft. Clubs weten dat Ajax geld heeft, dus Ajax kan echt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Mwah, misschien in het geval van Dost. Heerenveen wil die jongen natuurlijk kwijt. En hij is nog steeds nergens heen, dus wellicht wacht hij op Ajax.

Over Dost heb ik ook mijn twijfels, hoor. Waarom doet hij niet mee bij Heerenveen? Is hij niet een beetje een hype geweest? Moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo op hem heb gelet.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Rooie » vr jan 28, 2011 10:06 pm

Wel apart. Die Ijslander had het erover dat hij zou komen als Suarez zou vertrekken en volgens vd Boog zijn er nu alleen spelers uit de Nederlandse competitie interessant. Dat hadden ze die jongen toen toch wel kunnen zeggen?

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door D_skilled » vr jan 28, 2011 10:09 pm

Als de focus op Nederlandse spelers ligt dan gaat er waarschijnlijk niemand komen. Clubs weten dat Ajax een groot zak geld heeft en gaan daarom hoog in de boom zitten. Nou ja, of het wordt Bas Dost. Het wordt Bas Dost. Alle signalen wijzen erop.

Plaats reactie