Als Suarez en El Hamdaoui voor 30 miljoen vertrekken en Ajax wil Matavz voor 10 miljoen halen, dan speelt Matavz volgend jaar gewoon bij Ajax, hoor. Niet te hopen, maar toch.
Moderator: mods
Van Marwijk en De Boer zijn volgens mij nooit positief geweest over Braafheid.Peter schreef:Ik zie Ajax nog wel aankloppen bij Bayern voor Braafheid, trouwens.
Goeie vraag. Voor goede voetballers is altijd ruimte natuurlijk.Justin schreef:En Schaars? In hoeverre is dat nog een optie?
Janssen is wel 1 klasse beter dan Schaars. Schaars heeft wel meer restwaarde.joey schreef:Janssen heeft een clausule in zijn contract, dacht ik.
Schaars vind ik een optie. Janssen niet. Past niet bij Ajax.
Heel andere spelers.Ajaciedjuh schreef:Janssen is wel 1 klasse beter dan Schaars. Schaars heeft wel meer restwaarde.joey schreef:Janssen heeft een clausule in zijn contract, dacht ik.
Schaars vind ik een optie. Janssen niet. Past niet bij Ajax.
Mee eens. Enoh kan er weinig van, De Zeeuw heeft leiding nodig en Eriksen is zwak in de omschakeling. Voilà.Alexander schreef:Schaars op de positie van Enoh lijkt mij absoluut een vooruitgang. Daar ligt volgens mij het grote probleem van Ajax, het zwakke middenveld.
Nee hoor Enoh is een prima kracht voor Ajax in normale doen.Rishi schreef:Zidane-Redondo-Xavi. Dat zou fantastisch zijn!
Maar iedereen is Enoh ook einderlijk zat?
Babel gaat toch overstag met winterse transfer naar Hoffenheim
Maandag, 24 januari 2011 om 22:03
Ryan Babel vertrekt met onmiddellijke ingang naar TSG Hoffenheim. Liverpool meldt maandagavond via de officiële kanalen dat de aanvaller akkoord is gegaan met een overstap naar de Bundesliga-club. Zes dagen geleden maakten de Engelsen al bekend dat beide clubs overeenstemming hadden bereikt over de transfersom.
De veertigvoudig Oranje-international gaf zelf de voorkeur aan een tijdelijke terugkeer naar Ajax, als onderdeel van de eventuele transfer van Luis Suárez naar Engeland. Liverpool-coach Kenny Dalglish reageerde maandag echter negatief, gevraagd naar de situatie van Babel. "Hij blijft nu hier." Liverpool meldt desondanks toch dat de Amsterdammer gaat vertrekken en dinsdag de laatste details in Duitsland zal afronden.
In 2007 verruilde Babel de Eredivisie voor de Premier League; sindsdien kwam hij in meer dan negentig wedstrijden aan bod en maakte hij twaalf goals. Onder Rafa Benítez en Roy Hodgson pendelde de aanvaller tussen bank en basis. Birmingham City deed tot drie keer toe een poging om Babel te huren.
voetbalzone.nl