Of zeg je dat liever niet, hehe. Want dan weten we je te vinden...Enganche schreef:Tsja, het lijkt me duidelijk dat ik niet bedoel dat ik grensrechter ben.

Moderator: mods
Of zeg je dat liever niet, hehe. Want dan weten we je te vinden...Enganche schreef:Tsja, het lijkt me duidelijk dat ik niet bedoel dat ik grensrechter ben.
Benji schreef:Of nog erger: Pieter 'Enganche' Vink
Je mag het best van me weten, maar ik wil niet dat het op het internet staat. Volgens mij heeft Menno er, bijvoorbeeld, ook een hele tijd over gedaan voordat hij liet merken welke muziekrecensent hij nou eigenlijk was. Joey wil ook niet dat mensen weten welke schrijver hij is. Wat ik op dit moment wil is carriere maken in het voetbal. Niets anders. Ik hoef niet zo nodig zo'n internetster te worden, zoals Feest dat is geworden.InnerHarbour schreef:Waarom maak je er eigenlijk zo’n geheim van Enganche? Van Steef weten we toch ook allemaal dat hij vroeger bij Feyenoord zat en nu bij Juve. Kan me Kowaski nog herinneren van het oude Ajaxmania dat hij muziekrecensent was bij de Volkskrant maar we wisten niet dat hij Menno was. Op een gegeven moment is dat ook ‘uitgekomen’. Ik keek toen niet anders aan dan nu en zal dat bij jou ook niet doen, kan hooguit denken als ik zie dat een bepaalde speler naar die bepaalde club gaat, “he zou die uit de hoge hoed van Enganche komen” wat ik dan wel weer leuk vind.Enganche schreef:Tsja, het lijkt me duidelijk dat ik niet bedoel dat ik grensrechter ben. Maar goed, daar ga ik verder niet op in op een internetforum. Als je het echt wil weten mag je me PM'en. Als je het niet wil weten is dat ook prima, maar laat me dan verder met rust.
Er zijn genoeg mensen op AT die van me weten wat ik doe. Daar hebben we namelijk gewoon hele normale gesprekken over. Dat kan hoor. Echt waar. Als je die gekleurde bril eens af zou zetten, dan zou je misschien merken dat het helemaal niets met interessantdoenerij te maken heeft. En misschien zelfs dat ik helemaal niet zo'n enorme klootzak ben als je denkt. Ouwe chagrijn.Kilroy schreef:Schei toch uit. Iemand is zichzelf weer eens interessant aan het proberen te maken.
Eens met het eerste, wat ik hier zie en daar ook net zo goed aan meedoe is gewoon barpraat. Echte diepzinnige discussies zie je hier niet, ook omdat het gewoonweg niet mogelijk is op een internetforum of in ieder geval hartstikke moeilijk.Samuraskinurovanya schreef:Niemand hier op dit forum over-stijgt het niveau small talk at a bar. De een hij weet wat meer dan de ander, maar de echte experts, ze werken gewoon in het voetbal op hoger niveau.
Niet erg hoor, maar waarom de window dressing?
Ik maak D_skilled weleens belachelijk ja, dan zie ik hem weer vragen hoe talentje A of talentje B het heeft gedaan en dan kan ik het niet nalaten om daarop te reageren. Maar denk je echt dat ik hem zou vragen of hij interesse heeft om te scouten in de regio Rotterdam voor een BVO als ik van mening ben dat hij er totaal niets van afweet?Enganche schreef:Het staat er niet zo vreemd hoor. Je zet wel vaker dit soort teksten neer. Richting Skilled doe je bijvoorbeeld regelmatig alsof hij er niets van snapt. Vandaar dat ik het ook wel valse bescheidenheid van je durfde te noemen. No harm done, verder.
Klopt, als MVV op dit moment me zou vragen om iets voor ze te doen terwijl VVV-Venlo ook langs komt fietsen dan laat ik mijn sentiment varen en kies ik voor VVV-Venlo. Sowieso zie ik mezelf op dit moment niet vast in dienst werken voor MVV, naast dat ze het geld niet hebben heb ik daar ook geen zin in maar dat betekent niet dat ik ze hier en daar kan meehelpen.joey schreef: Als buitenstaander denk ik het volgende: scouts zijn professionals, die moeten zich niet teveel aantrekken van sentimenten. Anders komen ze nergens. Een scout kan best van bijvoorbeeld Telstar houden, maar bij Telstar kan niets, dus daar gaan werken is je carriere om zeep helpen. Een scout moet daar gaan werken waar geld is en waar naar hem geluisterd wordt.
Het is business. Al willen veel supporters dat niet geloven.
Ik vind Wijnaldum nog steeds wel interessant, maar hij zal zich wel moeten gaan doorontwikkelen.Peter schreef:Alles en iedereen van Feyenoord komt tekort voor het niveau wat Ajax moet nastreven. Niemand zou in de basis spelen van AJax ook.
Rishi schreef:Prijskaartje? En wat doen we dan met Eriksen?
Je hebt gelijk. Ik dacht dat hij een nummer tien is.Zlatan Son of God schreef:Rishi schreef:Prijskaartje? En wat doen we dan met Eriksen?
Eriksen is geen spits. Ik gok op 1,5-3 miljoen
Die Traore van Cluj begint nu ook te scoren. Zou wat kunnen zijn.Ajax Rules schreef:Zien jullie een geschikte spits (per direct over te nemen), voor het geval dat Mounir in de winter verkast?
Of hebben we genoeg aan Mido, Cvitanich en Siem?