De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 23, 2008 10:39 am

Nog een weekje om puin te ruimen. Gaat het ons nog lukken of speelt Jong Oranje met een miljoenenteam?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 23, 2008 10:41 am

Elke speler die je nu kunt lozen is vette winst. Mar ik vrees grote vrezen. En de 25ste de zaak van perez?

peter

Bericht door peter » za aug 23, 2008 10:46 am

vBasten nam al een voorschot door te zeggen dat Aissati te maken had met zware concurrentie. ;)

Ik verwacht dat we nog 2 mensen kunnen slijten, bijvoorbeeld een Kennedy en een Perez. Voor Luque en Ogararu komt er geen club voorbij.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 12:09 pm

Die zware concurrentie is Sno natuurlijk. :smallgrin.gif:

Van Basten heeft veel te laat geselecteerd. Nu raakt hij die spelers niet meer kwijt.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » za aug 30, 2008 10:33 am

Perez en Colin zijn weg.

Ogararu is persoonlijk rond met Steaua Boekarest. Luque en Leonardo zijn in onderhandeling. Het begint er eindelijk wat op te lijken.

peter

Bericht door peter » za aug 30, 2008 10:37 am

Voor mij zou dat boven alle verwachting zijn, zeg. Vooral Oggie en Luque had ik al afgeschreven, maar goed.

Blijven we zitten met Kennedy, Delorge en Rommedahl. Ach daar valt wel mee te leven een seizoentje.

goodfella

Bericht door goodfella » za aug 30, 2008 10:44 am

Peter schreef:Voor mij zou dat boven alle verwachting zijn, zeg. Vooral Oggie en Luque had ik al afgeschreven, maar goed.
Voor mij ook, Peter. Wel lekker als het allemaal gaat lukken.
Blijven we zitten met Kennedy, Delorge en Rommedahl. Ach daar valt wel mee te leven een seizoentje.
Oja, die hebben we ook nog. Delorge had ik overigens nog een kans gegeven!

Leon

Bericht door Leon » za aug 30, 2008 10:51 am

goodfella schreef:
Peter schreef:Voor mij zou dat boven alle verwachting zijn, zeg. Vooral Oggie en Luque had ik al afgeschreven, maar goed.
Voor mij ook, Peter. Wel lekker als het allemaal gaat lukken.
Oja, die hebben we ook nog. Delorge had ik overigens nog een kans gegeven!
Ik ook! Vind Delorge nog steeds een nuttige speler voor deze selectie..

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 30, 2008 11:22 am

Dit levert dus miljoenen euro's op, erg mooi!!! Dan is er in de winterstop wellicht ruimte voor een topverdediger.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za aug 30, 2008 11:28 am

Neefkens schreef:Dit levert dus miljoenen euro's op, erg mooi!!!
Waar baseer je dat op? Ik denk dat we alleen voor Ogararu wat geld mogen verwachten, maar dat zijn echt geen miljoenen, verwacht ik. Wel mooi dat er wat ruimte komt in de loonsom, met het (dat hopen we tenminste) vertrek van Luque.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 30, 2008 12:24 pm

Ik baseer dat op de moeizame onderhandelingen die AJAX voert over Schilder, Leonardo en de anderen. Men vraagt dus gewoon een behoorlijk bedrag voor de puinruimers.
Ik denk met jou dat Ogararu als enige een behoorlijk bedrag oplevert, dat gevoegd bij 5 maal een half of een heel miljoen, dan zit je al gauw op een miljoen of 5.
En in de salarispot wordt het nog veel leuker: Luque en Perez verdienden volgens mij veel ( meer dan een miljoen), de anderen zitten toch ook gauw op een half miljoen. Dan heb je het dus ook al gauw over een miljoen of 5 minder exploitatiekosten.
Kun je toch leuke dingen mee doen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 30, 2008 12:52 pm

Neefkens schreef:Ik baseer dat op de moeizame onderhandelingen die AJAX voert over Schilder, Leonardo en de anderen. Men vraagt dus gewoon een behoorlijk bedrag voor de puinruimers.
Ik denk met jou dat Ogararu als enige een behoorlijk bedrag oplevert, dat gevoegd bij 5 maal een half of een heel miljoen, dan zit je al gauw op een miljoen of 5.
En in de salarispot wordt het nog veel leuker: Luque en Perez verdienden volgens mij veel ( meer dan een miljoen), de anderen zitten toch ook gauw op een half miljoen. Dan heb je het dus ook al gauw over een miljoen of 5 minder exploitatiekosten.
Kun je toch leuke dingen mee doen.
Is het nu minder verlies of extra winst!? Het antwoord, geeft de mogelijkheid om te investeren.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 30, 2008 12:56 pm

Ogararu levert heus geen miljoenen op. Hij moet onmiddellijk weg bij Ajax en Steaua is geen rijke club. Het zou me al meevallen als hij überhaupt iets oplevert.

Dat last minute-werk duidt erop dat clubs gewacht en gewacht hebben om de prijs te drukken. Daardoor kunnen ze het nu op hun voorwaarden doen. Verwacht er niet te veel van. Als Steaua miljoenen wilde neertellen voor Ogararu, had die deal weken geleden rond kunnen zijn.

peter

Bericht door peter » za aug 30, 2008 12:57 pm

Verder heeft Perez Ajax natuurlijk weer geld gekocht.

Lionel

Bericht door Lionel » za aug 30, 2008 12:58 pm

Clubs moeten wachten of ze doorstromen naar CL of Uefa Cup Joey... PSV wachtte misschien op een Twente...halen die het wel of niet. Scheelt ook al gauw een paar miljoen!

Maar desondanks denk ik ook niet dat Oga meer oplevert dan 1 miljoen.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 30, 2008 12:59 pm

Precies. En Perez zal de enige niet zijn. Ook Luque gaat geld kosten.

Je mag blij zijn als je quitte speelt.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 30, 2008 1:17 pm

Peter schreef:Verder heeft Perez Ajax natuurlijk weer geld gekocht.
Dat is eigenlijk best wel knap van hem... :smallgrin.gif:

Er is in ieder geval ruimte gekomen in de salarispot. Bij de berekening van de transferpot was ik de boekwaarde vergeten. Dat zou er voor kunnen zorgen dat we dáár quitte spelen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za aug 30, 2008 1:23 pm

Neefkens schreef:
Peter schreef:Verder heeft Perez Ajax natuurlijk weer geld gekocht.
Dat is eigenlijk best wel knap van hem... :smallgrin.gif:

Er is in ieder geval ruimte gekomen in de salarispot. Bij de berekening van de transferpot was ik de boekwaarde vergeten. Dat zou er voor kunnen zorgen dat we dáár quitte spelen.
Niet door het weg doen van Perez. Die neemt een groot deel van zijn salaris gewoon mee.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 30, 2008 1:24 pm

Ik las ergens minder dan de helft van dit jaarsalaris. Dan hou je toch nog anderhalf jaarsalaris over.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 30, 2008 1:45 pm

Man, schei uit. Dat is pas geld verdienen! :hypocrite.gif:

Perez had nog maar één jaar contract volgens mij.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 30, 2008 1:51 pm

Voor jouw begrippen is een half miljoen per speler natuurlijk peanuts, maar het tikt toch aardig aan.

P.S. Je hoeft het niet óveral met me oneens te zijn hoor... :smallgrin.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 7:03 pm

Het gaat nu wel erg hard met die transfers. Is er bij Ajax ook nog iemand die af en toe even de koppen telt? Straks hebben we er zoveel de deur uit gedaan dat we in beslissende wedstrijden met A junioren moeten spelen als het wat tegenzit met blessures.
Nil volentibus arduum

Aristides

Bericht door Aristides » za aug 30, 2008 10:21 pm

Marillion schreef:Het gaat nu wel erg hard met die transfers. Is er bij Ajax ook nog iemand die af en toe even de koppen telt? Straks hebben we er zoveel de deur uit gedaan dat we in beslissende wedstrijden met A junioren moeten spelen als het wat tegenzit met blessures.
Zouden we het dan slechter doen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 11:02 pm

Hoeft niet. Maar ik ben een beetje bang dat jonge spelers dan wellicht te snel afbranden. Als je die voor de leeuwen moet gooien in een team wat absoluut niet draait terwijl ze er misschien nog niet klaar voor zijn dan schiet je je doel voorbij.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » za aug 30, 2008 11:05 pm

Dan moeten die jongens niet in zulke wedstrijden hun debuut maken. Van Basten zou er goed aan doen bepaalde talenten gewoon speeltijd te gunnen als de wedstrijd het toelaat...

Ik snap er echt niks van...alsof ze niet getraind hebben joh.. Hoe moeilijk is voetbal nou? Vandaag Arsenal-Newcastle zitten kijken...

Speler A heeft de bal. Speler B, Speler C, Speler D bewegen in voorwaartse richting.

Speler A past de bal naar Speler E. Die speelt de bal door in de diepte naar Speler B. Speler B Gaat een 1-2 aan met Speler C. Speler B geeft de bal voor naar Speler D. Die legt de bal terug op Speler A en die knalt de bal erin....

zoiets.... is toch niet moeilijk? :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie