Bursaspor slechts 1x zien spelen in de CL en toen viel hij me niet op, maar ik heb er ook niet op gelet.Ajaciedjuh schreef:Yildirim kan schijnbaar ook op de flanken spelen: Dost centraal en Yildirim vanaf de flanken om Suarez te compenseren!?
Wie kent Yildirim?
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Een bijnaam die ik op basis van dit filmpje nergens op vind slaan haha.
Een Turkse spits, hoe komen ze daar opeens bij? Zou dit een tip zijn van Shota?
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
Zou een logische gedachte zijn. Naja, ik moedig het in ieder geval aan, want ik ben wel een beetje klaar met de Nederlandse markt. Mertens vind ik een prima toevoeging, maar zal meer kosten dan 6 miljoen. Sowieso is dat het grote manco nu. De subtop zit dicht tegen de topclubs aan, waardoor ze bespottelijke prijzen kunnen vragen voor hun spelers. Je moet er niet aan denken dat Ajax een bod van 8-10 miljoen doet op een vWolfswinkel.
- Ajaciedjuh
Shota en Ajax loopt momenteel niet zo soepel.joey schreef:Een Turkse spits, hoe komen ze daar opeens bij? Zou dit een tip zijn van Shota?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Shota is de beste vriend van Ronald en dus ook van Frank.
Kan trouwens ook een tip van Hiddink zijn geweest. Die denkt tegenwoordig met zijn benen op tafel na over de toekomst van Ajax.
Kan trouwens ook een tip van Hiddink zijn geweest. Die denkt tegenwoordig met zijn benen op tafel na over de toekomst van Ajax.
Van wie de tip afkomstig zou zijn interesseert mij niet zo. Het gaat er meer om of het daadwerkelijk een aanwinst zou zijn.
Iemand die dat weet en/of kan inschatten?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ajaciedjuh
Op AN en PN zijn de verhalen wel positief.De Dominee schreef:Van wie de tip afkomstig zou zijn interesseert mij niet zo. Het gaat er meer om of het daadwerkelijk een aanwinst zou zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Pushkin is op het forum van AjaxFans ook positief. Klinkt aardig dan allemaal.
Ach, supporters... Dat zegt me geen barst.
Waarom zou die jongen naar Nederland komen? In Turkije wordt goed betaald en de competitie daar is niet minder dan de onze.
Waarom zou die jongen naar Nederland komen? In Turkije wordt goed betaald en de competitie daar is niet minder dan de onze.
Pushkin is niet zomaar een supporter. Maar goed, het is een indicatie.
Wat is dat dan voor supporter?
Ergens ben ik wel benieuwd wat er gebeurt als Suarez verkocht wordt. Bij Ajax doen ze alsof ze hun zaakjes goed voor elkaar hebben. Maar misschien is dat bluf.

Ergens ben ik wel benieuwd wat er gebeurt als Suarez verkocht wordt. Bij Ajax doen ze alsof ze hun zaakjes goed voor elkaar hebben. Maar misschien is dat bluf.
Bluf/gelul. Ik geloof er geen fuck van. Als Suarez weggaat krijgen we Gudjohnson. Let maar op.
Die Yildrim komt niet hoor. Ken hem niet goed maar weet wel dat hij de hoop is van Turkije.
Die Yildrim komt niet hoor. Ken hem niet goed maar weet wel dat hij de hoop is van Turkije.
IK GELOOF!!!!!!
Alle Turken die ik ken zijn in ieder geval lyrisch. Kreeg er geen uitgebreide analyse uit, behalve het "snel en technisch" wat je ook overal op internet leest, maar volgens hun is het een topper voor Ajax. Ze hadden alleen hun twijfels over z'n haalbaarheid. Maar volgens de telegraaf is het al redelijk concreet (zaakwaarnemer die al in Amsterdam is) dus dan zal het toch geen mission-impossible zijn.
Op dat filmpje hierboven zie ik die jongen best wel goede dingen doen. Technisch, snel, goed schot, kan ook goed koppen, scherp in de 16, goede afmaker, kan een mannetje passeren. En dat alles met tegenstand die lijkt op die in Nederland. Komt wel wat als een eigenheimer over.CdE schreef:Alle Turken die ik ken zijn in ieder geval lyrisch. Kreeg er geen uitgebreide analyse uit, behalve het "snel en technisch" wat je ook overal op internet leest, maar volgens hun is het een topper voor Ajax.
Ik vraag me alleen wel af bij buitenlandse aankopen: hoe snel zijn ze hier geacclimatiseerd en voelen ze zich wat thuis bij Ajax en in Nederland? Past hij in het systeem dat FdB wil spelen? De taal zou eerst ook een probleem kunnen zijn.
Aardige speler op het eerste gezicht, maar waarom zou hij naar Ajax komen?
Salvador Dali
Salvador Dali
Er wonen hier 1 miljoen Turken. Het aanpassen moet wel lukken toch..Zuidema schreef:Op dat filmpje hierboven zie ik die jongen best wel goede dingen doen. Technisch, snel, goed schot, kan ook goed koppen, scherp in de 16, goede afmaker, kan een mannetje passeren. En dat alles met tegenstand die lijkt op die in Nederland. Komt wel wat als een eigenheimer over.CdE schreef:Alle Turken die ik ken zijn in ieder geval lyrisch. Kreeg er geen uitgebreide analyse uit, behalve het "snel en technisch" wat je ook overal op internet leest, maar volgens hun is het een topper voor Ajax.
Ik vraag me alleen wel af bij buitenlandse aankopen: hoe snel zijn ze hier geacclimatiseerd en voelen ze zich wat thuis bij Ajax en in Nederland? Past hij in het systeem dat FdB wil spelen? De taal zou eerst ook een probleem kunnen zijn.
IK GELOOF!!!!!!
1 miljoen opeens? Die lui planten zich voort als de konijnen!
Weet je wat mij sterk lijkt? Dat Bursaspor maar zes miljoen vraagt voor een supertalent. Zijn ze daar gek geworden of zo?

Weet je wat mij sterk lijkt? Dat Bursaspor maar zes miljoen vraagt voor een supertalent. Zijn ze daar gek geworden of zo?

Ik geloof daar ook niks van. Hoelang loopt zijn contract nog? Bursa doet het toch niet slecht in de competitie?
IK GELOOF!!!!!!
Misschien is het geen supertalent? Voor de nieuwe Messi loopt hij de bal wel erg enthousiast over de achterlijn in dat filmpje.
Of het is onzin, dat kan ook nog.
Of het is onzin, dat kan ook nog.
Dat was inderdaad een leuke actie, wat dat betreft past hij prima hier. 

Salvador Dali
Salvador Dali
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Is het niet die voormalig rechtsbuiten van Heerenveen? 

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Ajaciedjuh
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Is het niet die voormalig rechtsbuiten van Heerenveen?

Wie kent er een Turk die kan voetballen lijkt me een betere vraag.Ajaciedjuh schreef: Wie kent Yildirim?
En vangt dan natuurlijk tipgeld. Je weet hoe het koperdraad is uitgevonden: Guus en z'n broer vochten om een cent.joey schreef: Kan trouwens ook een tip van Hiddink zijn geweest. Die denkt tegenwoordig met zijn benen op tafel na over de toekomst van Ajax.
Ook Cvitanich had ooit pleitbezorgers. Luque, Ogararu enzo ook.De Dominee schreef:Pushkin is op het forum van AjaxFans ook positief. Klinkt aardig dan allemaal.