Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Ronnie Stam hield het hoofd boven water omdat hij profijt had van het feit dat FC Twente een ingespeeld team was. In een ander team zonder die vastigheden blijft er matige speler over. Ik heb Ronnie Stam vaak genoeg rushes naar binnen zien maken om vervolgens met links proberen uit te halen, dat noem jij je zwaktes kennen...?
Vervang de naam van Stam nu voor die van Blind...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ronnie Blind hield het hoofd boven water omdat hij profijt had van het feit dat FC Twente een ingespeeld team was. In een ander team zonder die vastigheden blijft er matige speler over. Ik heb Ronnie Blind vaak genoeg rushes naar binnen zien maken om vervolgens met links proberen uit te halen, dat noem jij je zwaktes kennen...?
Ik moet zeggen, het slaat nergens op, als je de naam Stam door Blind vervangt.
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Los van het 'feit' of Stam een versterking zou zijn, moeten ze gewoon niet willen onderhandelen met Twente. Dat heeft het verleden wel opgeleverd. Krijg je alleen maar frustratie en je betaald de hoofdprijs. Voor Twente is het veel beter als Ajax niet de CL haalt. Dat alleen brengt ze al x miljoen extra op!
Er moeten toch wel andere opties zijn, dan alleen Stam?
Er moeten toch wel andere opties zijn, dan alleen Stam?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Twente hoopt op een verkoop van Stam, die willen dolgraag die rechtsback van AA Gent overnemen.
- Liberty
- Contacteer:
Natuurlijk zullen er meer en betere opties zijn, maar als Ajax vergeet goed te scouten dan kom je al snel bij de bekendste optie uit.
Tijd voor iets nieuws.
Wanneer doet Ajax eindelijk eens iets aan de scouting? Op deze manier de transfermarkt opgaan is ontzettend duur.
Bij Twente lachen ze zich kapot.
Bij Twente lachen ze zich kapot.
Het stinkt aan alle kanten!
Wie moet Ajax scouten, joey?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat is juist het punt, Twente heeft al geprobeerd om hem te verkopen, maar dat is niet gelukt. Nu komt Ajax, gaan ze voor de show nog even heel moeilijk doen en zeggen dat ze geen spelers willen verkopen aan een directe concurrent. Ajax gooit er wat extra miljoenen tegenaan en Twente heeft wat het wilt. Zo vermoeiend...
Grootste teleurstelling is (gesteld dat dit gerucht waar is) dat we gewoon weer op dezelfde manier als voorheen doorgaan.
Grootste teleurstelling is (gesteld dat dit gerucht waar is) dat we gewoon weer op dezelfde manier als voorheen doorgaan.
Ik vind Stam te duur (kun je Silva niet terughalen?), maar ik zie ook geen alternatief.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Geen alternatief zien, betekent niet dat we opeens weer luttele miljoenen gaan uitgeven aan iemand waarvan we nog maar moeten zien of het een verbetering is t.o.v. wat we hebben.
- Daily Blind
Backs koop je niet, die leidt je op.
- Liberty
- Contacteer:
Maar Ajax had toch wel alternatieven kunnen vinden? Misschien niet in Nederland of België, maar er zal vast ergens anders nog een leuke rechtsback rondlopen die beter en goedkoper is.Bertje schreef:Ik vind Stam te duur (kun je Silva niet terughalen?), maar ik zie ook geen alternatief.
Maar zoals vaker kiest Ajax voor de makkelijkste weg, en daarmee voor de duurste.
Tijd voor iets nieuws.
Als je niets beters weet te verzinnen dan Stam, zet dan Blind maar op die positie nee.
Blind is absoluut minder dan Stam, mijns inziens.
Kunnen we Silva niet terughalen? Die speelt amper, geloof ik.
Kunnen we Silva niet terughalen? Die speelt amper, geloof ik.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Precies, het gat tussen Blind en Stam is niet dusdanig groot, dat het een investering van rond de 5 (?) miljoen euro rechtvaardigt, zeker gezien Ajax op andere posities (spits) dringender versterking nodig heeft.
Blind is ook een stuk jonger en kan en zal nog groeienBertje schreef:Blind is absoluut minder dan Stam, mijns inziens.
Weet ik veel, ik ben geen scout.Bertje schreef:Wie moet Ajax scouten, joey?
Ronnie Stam 'scouten' kan mijn neefje van tien nog. Straks gaan we nog de hoofdprijs voor Ruiz betalen, in het geval Suarez vertrekt.

Zo lui, zo fantasieloos.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Maar dit gingen we toch niet meer doen? We wilden toch weer gaan scouten en niet meer dure subtoppers weg plukken bij Nederlandse clubs? Of lig ik qua beleid al weer een paar maandjes achter en heeft vdBoog nu een nieuw beleid geformeerd.
Denk dat Jol op z'n strepen is gaan staan, zeker gezien z'n recente uitspraken dat hij jaloers was op PSV.
Er is nog steeds niets aan de scouting gedaan, dat blijkt hier wel uit. Vind ik echt ongelooflijk, want die slechte scouting kost Ajax kapitalen. Je maakt mij niet wijs dat er geen betaalbare (dwz goedkopere) rechtsback te vinden is die beter is dan Ronnie Stam.Peter schreef:Maar dit gingen we toch niet meer doen? We wilden toch weer gaan scouten en niet meer dure subtoppers weg plukken bij Nederlandse clubs? Of lig ik qua beleid al weer een paar maandjes achter en heeft vdBoog nu een nieuw beleid geformeerd.
Ik ben het ook met ZsoG eens. Backs moet je zelf opleiden. Zeker als ze blijkbaar niet beter hoeven te zijn dan Ronnie Stam.
Kom maar met namen dan, joey.
-
- AT Toto winner 10/11
Jij bent hier de scout, joey niet. Of vind je die Stam werkelijk een goede back?Feest schreef:Kom maar met namen dan, joey.
Renan en Corchia zijn de 'bekende' talenten. Eerste speelt bij Cruzeiro en de tweede schijnt voor 3 mln naar Bayern te gaan.
(Neem aan dat Wiel dan niet naar Bayern vertrekt overigens)
Geen Stam aub. Te duur, te matig. Nieuwe Silva/Lindgren/Wielaert. Stel dan Anita op en Zeegelaar of Blind links oid...
(Neem aan dat Wiel dan niet naar Bayern vertrekt overigens)
Geen Stam aub. Te duur, te matig. Nieuwe Silva/Lindgren/Wielaert. Stel dan Anita op en Zeegelaar of Blind links oid...
Face your fears and live your dreams, No Fear