Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Ze zijn vooral bang dat hij een Huntelaartje wordt. Dat hij presteert bij de concurrentie. Zelf hebben ze hem nog nooit nodig gehad. De enige die het echt in hem zag zitten was Hiddink. Verder niemand van de trainers.
Die jongen gedraagt zich trouwens keurig. In zijn positie zou ik kwaad zijn.
Die jongen gedraagt zich trouwens keurig. In zijn positie zou ik kwaad zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
Nou, als coach van Twente moet je wel gek zijn om zo'n jongen niet in je ploeg op te stellen. Juist bij psv was Hiddink de enige die het in hem zag zitten, vooropig uit het rijtje Koeman, Wouters, en Vergoossens. Bij Stevens moeten we het mar afwachten.Jöhnk schreef:Hiddink en Rutten wel.brigade zuid schreef:Geen 1 trainer idd.joey schreef:O ja? En wie zegt dat Aissati dan speelt? Volgens mij zien ze het niet in die jongen zitten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16
Wie dan? En dan heb ik het over Twente, want zoals gezegd is hij voor die niveau is hij zeker wel goed genoeg...Jöhnk schreef:Ik ken trainers die Bakkal boven Aissati verkiezen.Mr. Ajax schreef:Nou, als coach van Twente moet je wel gek zijn om zo'n jongen niet in je ploeg op te stellen.
Verder strijd je je eigen mening tegen, want als er dan toch zoveel trainers zijn die hem niet opstellen, zal het gewoon aan hem liggen.
Op welke manier zegt hij tegenstrijdige dingen dan? Zijn mening is toch dat Ajax Aissati had moeten halen? Daar ben ik het mee eens.Mr. Ajax schreef:Verder strijd je je eigen mening tegen, want als er dan toch zoveel trainers zijn die hem niet opstellen, zal het gewoon aan hem liggen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Toevalligerwijs was Hiddink ook de laatste trainer die PSV overtuigend kampioen wist te maken.Mr. Ajax schreef:Nou, als coach van Twente moet je wel gek zijn om zo'n jongen niet in je ploeg op te stellen. Juist bij psv was Hiddink de enige die het in hem zag zitten, vooropig uit het rijtje Koeman, Wouters, en Vergoossens. Bij Stevens moeten we het mar afwachten.Jöhnk schreef:Hiddink en Rutten wel.brigade zuid schreef: Geen 1 trainer idd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Jesse schreef:Op welke manier zegt hij tegenstrijdige dingen dan? Zijn mening is toch dat Ajax Aissati had moeten halen? Daar ben ik het mee eens.Mr. Ajax schreef:Verder strijd je je eigen mening tegen, want als er dan toch zoveel trainers zijn die hem niet opstellen, zal het gewoon aan hem liggen.
Maar hij heeft het ook juist over hoe zoveel trainers het in hem niet zien/zagen zitten. Dan ga ik tenminste twijfelen of AJAX dan zo een jongen moet halen. Ook bij Jong Oranje onder Foppe is hij niet meer welkom.
Vergoossen, Wouters. Ook onder Koeman speelde Bakkal meer dan Aissati.Mr. Ajax schreef:Wie dan? En dan heb ik het over Twente, want zoals gezegd is hij voor die niveau is hij zeker wel goed genoeg...
Mijn mening? Ik ontkracht alleen even de stelling dat geen enkele trainer het in hem ziet zitten, dat is alles.Verder strijd je je eigen mening tegen, want als er dan toch zoveel trainers zijn die hem niet opstellen, zal het gewoon aan hem liggen.
Bertje schreef:Toevalligerwijs was Hiddink ook de laatste trainer die PSV overtuigend kampioen wist te maken.Mr. Ajax schreef:Nou, als coach van Twente moet je wel gek zijn om zo'n jongen niet in je ploeg op te stellen. Juist bij psv was Hiddink de enige die het in hem zag zitten, vooropig uit het rijtje Koeman, Wouters, en Vergoossens. Bij Stevens moeten we het mar afwachten.Jöhnk schreef: Hiddink en Rutten wel.
Alsof de een met de ander heeft te maken. Het is niet alsof Aissati basisklant was onder Hiddink. Toen heeft ie het ook gedaan met wat invalbeurten hier en daar.
Jöhnk schreef:Vergoossen, Wouters. Ook onder Koeman speelde Bakkal meer dan Aissati.Mr. Ajax schreef:Wie dan? En dan heb ik het over Twente, want zoals gezegd is hij voor die niveau is hij zeker wel goed genoeg...
Volgens mij ben je een beetje in de war. Je zei dat je trainers kent die Bakkal boven Aissati kiezen, dan noem je Koeman, Wouters en Vergoossens, terwijl jij wilt ontkrachten dat trainers het niet in hem zien zitten.
In feite heeft alleen Hiddink wat in hem gezien.
Uh, hij speelde dat seizoen in meer dan de helft van de wedstrijden.Mr. Ajax schreef:Bertje schreef:Toevalligerwijs was Hiddink ook de laatste trainer die PSV overtuigend kampioen wist te maken.Mr. Ajax schreef: Nou, als coach van Twente moet je wel gek zijn om zo'n jongen niet in je ploeg op te stellen. Juist bij psv was Hiddink de enige die het in hem zag zitten, vooropig uit het rijtje Koeman, Wouters, en Vergoossens. Bij Stevens moeten we het mar afwachten.
Alsof de een met de ander heeft te maken. Het is niet alsof Aissati basisklant was onder Hiddink. Toen heeft ie het ook gedaan met wat invalbeurten hier en daar.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nou, dan heb ik dus gelijk, want ik ageerde tegen de stelling dat geen enkele trainer wat in hem ziet.In feite heeft alleen Hiddink wat in hem gezien.
QED
Verder hecht ik daar helemaal geen waarde aan hoor, ik wilde het alleen even mededelen. Wat de kwaliteiten van Aissati betreft ga ik puur op mijn eigen ogen af, en dan zeg ik: halen.