WiellaertVoetske schreef:Wie heeft een clausule van 3 miljoen in zijn contract laten zetten ?.De Dominee schreef:Als Ajax hem wilt komt hij ook. Heeft nu een clausule van 3 mln in zijn contract laten zetten.
Of je hem moet willen is weer wat anders.
Eljero Elia
Moderator: mods
- Daily Blind
-
- Daily Blind
-
-
- Daily Blind
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Onbetrouwbaar, maar omdat het zo stil is:
'Ajax dichtbij aantrekken Eljero Elia'
De geruchten worden luider, Eljero Elia wordt Ajacied en zal in januari naar Amsterdam verkassen. Naar verluidt heeft Ajax zo'n 12 miljoen euro over voor de buitenspeler. De deal zou zelfs al op een haar na gevild zijn.
Let wel, het zijn nog steeds geruchten, maar ze komen nu uit meerdere hoeken....
Wordt vervolgd!
bron: dapperestrijders.web-log.nl
%
Gv!#!$!@d leren ze het dan nooit bij AJAX ..
12 miljoen ?.Hardstikke gek zijn ze geworden .. En dat noemt zich tegenwoordig trainer .. men koopt een zooi spelers, flikkert ze het veld op en that's it .. bah ...
12 miljoen ?.Hardstikke gek zijn ze geworden .. En dat noemt zich tegenwoordig trainer .. men koopt een zooi spelers, flikkert ze het veld op en that's it .. bah ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
- AT Toto winner 10/11
Het Dappre Strijders-weblog. Is dat niet die site die een jaar of 3 geleden de hele zomer met andere geruchten aankwam, waarvan er uiteindelijk geen één klopte? Met die 'Wijsneus' enzo? Volgens mij zijn het een stel duimzuigers, fantasten van het hoogste niveau. Die liepen wij hier uit te lachen, destijds. Maar nu geloven we ze wel? No way!
Ajax gaat écht geen 12 miljoen voor Eli betalen, dat geloof ik nooit.
-
Dat dapprestrijders gebeuren is niks waard nee. Maar er zijn een aantal andere mensen die ik op verschillende fora hetzelfde heb zien zeggen. Toen stond het bod schijnbaar op 8 miljoen + Martina. Het zou me niets verbazen als Ajax nu voor de volle 100% achter Elia gaat. Als ze bereid zijn 8 miljoen te geven, dan is 12 miljoen niet geheel ondenkbaar, toch? Neemt niet weg dat ik het veel te duur vind. Dit keer heb je te maken met Engelse clubs als concurrentie, maar als we voor alle toekomstige transfers binnen Nederland dit soort bedragen gaan neerleggen kunnen we net zo goed onze buitenlandse scouting opdoeken.Scherrer schreef:Het Dappre Strijders-weblog. Is dat niet die site die een jaar of 3 geleden de hele zomer met andere geruchten aankwam, waarvan er uiteindelijk geen één klopte? Met die 'Wijsneus' enzo? Volgens mij zijn het een stel duimzuigers, fantasten van het hoogste niveau. Die liepen wij hier uit te lachen, destijds. Maar nu geloven we ze wel? No way!
Ik geloof ze nog steeds niet, hoor.Scherrer schreef:Het Dappre Strijders-weblog. Is dat niet die site die een jaar of 3 geleden de hele zomer met andere geruchten aankwam, waarvan er uiteindelijk geen één klopte? Met die 'Wijsneus' enzo? Volgens mij zijn het een stel duimzuigers, fantasten van het hoogste niveau. Die liepen wij hier uit te lachen, destijds. Maar nu geloven we ze wel? No way!