Toch, Maduro aanvallend ging ook nergens over.

Moderator: mods
Ja sorry, foute zin, maar bedoel dat het verdedigende middenvelders zijn, Die beide in de defensie zouden kunnen spelen, en beide goed overzicht hebben. Maar zoals gezegd, Lindgren oogt wat sterker en constanter.Maduro en Lindgren zijn totaal verschillende spelers.
Ik wacht het rustig af. Wat deze jongen betreft heb ik er best wel vertrouwen in dat het een nuttige speler gaat worden. Ik vond hem in zijn eerste periode al wel wat hebben. En dit type speler komt meestal op iets latere leeftijd beter tot zijn recht.goodfella schreef:Groningen watchers zijn positief over hem. Wat heet. Hij schijnt zich meer dan prima ontwikkeld te hebben de afgelopen jaren en was het voorbije halve jaar de man op hun middenveld. Een heel wat betere keus dan Engelaar.
Waarom verkopen ze dan niet wat vaker een speler aan bv. Groningen met een optie tot eerste terugkoop en bijvoorbeeld voor een bepaald bedrag?Bertje schreef:Iemand twee jaar lang verhuren kan niet. Dit was de enige mogelijkheid.
VoetbalzoneEngelaar verlengt tot zomer 2011
Ondanks de interesse van Ajax en FC Porto staat Orlando Engelaar zeer dichtbij een contractverlenging. De middenvelder van FC Twente zou zijn contract met twee jaar verlengen tot medio 2011.
Voorzitter Joop Munsterman liet woensdag in het RTV Oost-programma Binnenkant Paal weten dat Engelaar zeer spoedig zijn handtekening onder het nieuwe contract zal zetten. "Net zoals we het contract van El Ahmadi hebben verlengd tot 2011 was het ook onze intentie om dat met onze Engelaar te doen. Ik denk dat we in een dusdanig stadium zijn dat we eigenlijk wel kunnen zeggen dat zijn contract wordt verlengd tot 2011", zo waren de woorden van de voorzitter.
De 28-jarige Engelaar speelt nu anderhalf jaar in het shirt van Twente. Met zijn goede spel dwong hij selectie bij Oranje af en wekte hij de belangstelling van onder meer Ajax en FC Porto.