Wat dat betreft ben ik het totaal met jou en de andere critici eens, Joey. Ik had ook het liefst gezien dat Ajax Suarez zelf voor een paar ton had opgepikt, bijvoorbeeld.joey schreef:Ik had graag tenminste één speler zien komen die voor Ajax een echte en directe versterking was. Een speler ook wiens komst bewees dat Ajax meer ziet dan aangeleverde DVD's en Tele 2. Dat zou een hele geruststelling zijn geweest. Maar helaas...
Het ging me meer om dat 'naar een hoger plan tillen'. Als je Lindgren een goede speler vindt en hij past bij Ajax, tilt hij Ajax automatisch naar een hoger plan. Je hebt geen goede spelers die in een team passen en daar bovenop nog eens spelers die een team 'naar een hoger plan tillen'.Thafunk schreef:Goede spelers die goed in het elftal passen, we zullen zien. Ik hoop dat ie het verschil maakt en aan het eind van de rit met een schaal in z'n hand staat te juichen.Thomas schreef:No offense hoor, Thanfunk, maar ik vind dit zo'n dooddoener. Goede spelers die goed in het elftal passen maken het team beter. Volgens mij is er geen andere manier om een elftal op een hoger niveau te brengen.Thafunk schreef:Lindgren is op zich geen slechte speler, maar ik vraag me af of het Ajax op een hoger niveau zal brengen.
Mijn punt is dat we nu drie spelers bij Groningen weghalen. Dat is toch op z'n zachtst gezegd merkwaardig beleid? Suarez kon ik nog inkomen. Ik denk dat Silva en Lindgren Ajax niet naar een hoger plan gaan tillen. Maar hoop ook dat ze het tegendeel zo snel mogelijk gaan bewijzen hoor.
Is niet verkeerd bedoeld of zo hoor, maar je hebt zelf wel eens aangegeven dat je vooral lyrisch wordt van wedstrijdbeslissers met een individuele actie. Kan het dan daar niet door komen dat je minder gecharmeerd bent van Lindgren?Demosthenes schreef:Iedere Ajax-speler krijgt mijn steun, ook Lindgren, al heb ik hem in de A-jeugd niets goeds zien doen, maar dat is al vijf jaar geleden.