Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 26, 2008 8:35 pm

Zuidema schreef:
Voetske schreef:Krijg toch het idee dat spelers bij de andere club opeens GOD aan het worden zijn ..
En bij ons verdwijnen ze allemaal in de gehaktmolen...
Overdreven vind ik. De meeste spelers waar we interesse in hebben worden ook met de grond gelijk gemaakt. :blush.gif:

999

Bericht door 999 » za jan 26, 2008 8:38 pm

Peter schreef:
Zuidema schreef:
Voetske schreef:Krijg toch het idee dat spelers bij de andere club opeens GOD aan het worden zijn ..
En bij ons verdwijnen ze allemaal in de gehaktmolen...
Overdreven vind ik. De meeste spelers waar we interesse in hebben worden ook met de grond gelijk gemaakt. :blush.gif:
Nou, Bradly, Sulimanie, Dieje buitenspeler van Psv.Noem ik er zo 3 op .. doet me een beetje denken aan Sibon, Babagida, dieje back van Heerenveen ( op voorspraak van de Boer ) 1 jaar draaien ze goed en opeens zijn het volwaardige spelers voor AJAX.Gaat mij iets te gemakkelijk allemaal ...
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jan 26, 2008 8:44 pm

Welke back van Heerenveen? Tobiassen? Dat was een goede hoor, maar te vaak geblesseerd.

peter

Bericht door peter » za jan 26, 2008 8:45 pm

Tom Sier.

999

Bericht door 999 » za jan 26, 2008 8:47 pm

Peter schreef:Tom Sier.
Dieje ja.Wordt een dagje ouder merk ik :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » za jan 26, 2008 8:49 pm

Ik word er snachts nog wel eens wakker van. :smallgrin.gif:

Je hebt wel gelijk, hoor. Dat veel spelers van subtopclubs nu veel genoem worden komt vooral voort uit een onvrede over de huidige selectie.

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 26, 2008 8:57 pm

Kuffour kwam niet door de stage van Sunderland heen? Ai, dat zal niet al te veel goeds voorspellen.

Over Lindgren kan ik niet echt een uitspraak doen. Hoe veel seizoenen heeft hij nu bij Groningen gespeeld?

Kan trouwens leuk worden straks tegen Groningen. :smallgrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » za jan 26, 2008 9:00 pm

Peter schreef:Ik word er snachts nog wel eens wakker van. :smallgrin.gif:

Je hebt wel gelijk, hoor. Dat veel spelers van subtopclubs nu veel genoem worden komt vooral voort uit een onvrede over de huidige selectie.
Hier nog eentje, Dean Gorré.Al pakte ie wel een paar doelpunten mee in de bekerwedstrijden.

De onvrede snap ik.Vroeger riep men in het stadion ook altijd, als het niet al te best liep een periode lang dat je dan de speler moest halen die net in die wedstrijd tegen AJAX scoorde. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za jan 26, 2008 9:01 pm

Voetske schreef:Hier nog eentje, Dean Gorré.Al pakte ie wel een paar doelpunten mee in de bekerwedstrijden.
Ja, oa. tegen Udi '19. Mijn eerste wedstrijd. :ajaxscarf.gif:

999

Bericht door 999 » za jan 26, 2008 9:05 pm

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:Hier nog eentje, Dean Gorré.Al pakte ie wel een paar doelpunten mee in de bekerwedstrijden.
Ja, oa. tegen Udi '19. Mijn eerste wedstrijd. :ajaxscarf.gif:
Daar heb ik nog wel eens tegen gevoetbald.Man, ik begin echt oud te worden ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » za jan 26, 2008 9:05 pm

Voetske schreef:
Peter schreef:Tom Sier.
Dieje ja.Wordt een dagje ouder merk ik :smallgrin.gif:
Die vent die volgens Adriaanse 'heel waardevol' was voor Ajax. :smallgrin.gif:

Kuffour was gratis, Jesse. Maar Sunderland (WTF is Sunderland?) wilde de gok niet met hem nemen. Ik vrees dat we een nieuwe Luque gaan binnenhalen. Duur en over the hill.
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 26, 2008 9:06 pm

Ik mag toch hopen dat Kuffour nog steeds gratis is.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Aristides

Bericht door Aristides » za jan 26, 2008 9:08 pm

Jesse schreef:Ik mag toch hopen dat Kuffour nog steeds gratis is.
Natuurlijk MvG geeft geen euro meer uit.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za jan 26, 2008 9:09 pm

Ik hoop het maar. Maar Ajax heeft geld, dat is bekend. Special price for you.

Maar Kuffour komt sowieso niet voor een fooi voetballen.

PS. Zou de VI niet in de war zijn met Defour?

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 26, 2008 9:16 pm

Jöhnk schreef:PS. Zou de VI niet in de war zijn met Defour?
Huh?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za jan 26, 2008 9:17 pm

Grapje, maar daar hou jij niet van he? :blush.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 26, 2008 9:18 pm

Niet in zulke situaties, Jöhnk. :blush.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za jan 26, 2008 9:19 pm

Demosthenes schreef:
Jesse schreef:Ik mag toch hopen dat Kuffour nog steeds gratis is.
Natuurlijk MvG geeft geen euro meer uit.
Van Geel geeft altijd te veel geld uit aan spelers.

Als hij zonodig spelers wil halen in Nederland moet hij bij Heerenveen zijn.

Zuiverloon, jong en zit nog veel rek in. Die had je voor het zelfde geld of minder kunnen halen in plaats van onze nieuwe aanwinst van Silva.

Bradley en Roorda (nog ff laten ontwikkelen) zijn 2 prima middenvelders die completer zijn dan die er bij AJAX momenteel rondlopen. (Davids reken ik niet mee)
Voorin hebben ze met Beerens en Suljimani 2 echte vleugelsspelers rondlopen, misschien nog niet helemaal klaar voor het grote werk, maar ze zijn verder dan de rommedahltjes en Kennedys bij AJAX.

Het is dat Heerenveen voor de rest weinig voorsteld, waardoor ze nooit hoog meedraaien.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za jan 26, 2008 9:45 pm

Ik heb mijn vertrouwen in Van Geel definitief verloren. Kuffour, hoe verzin je het. Ik vond het bij Bayern al een waardeloze voetballer, laat staan nu. En Lindgren.. alsjeblieft zeg. Wim Kieft zei het treffend in de Telegraaf vandaag: Ajax verzwakt de subtop door er spelers weg te halen (Groningen in dit geval), maar schiet er zelf niks mee op omdat ze europees gezien tekort schieten. En zo wordt onze competitie en Ajax alleen maar slechter en slechter.
Wat doet in vredesnaam de scouting bij Ajax? Waar zijn de onontdekte talentjes als Maxwell en Zlatan? Wat moeten we met al die ouwe meuk bij Ajax die straks geen cent meer opleveren? Hoop dat de commissie Van Geel en de hele scouting eruit flikkert. Optiefen ermee

Ronald!

Bericht door Ronald! » za jan 26, 2008 10:30 pm

Teletekst bevestigt de transfer.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za jan 26, 2008 10:38 pm

Trab schreef:Ik heb mijn vertrouwen in Van Geel definitief verloren. Kuffour, hoe verzin je het. Ik vond het bij Bayern al een waardeloze voetballer, laat staan nu. En Lindgren.. alsjeblieft zeg. Wim Kieft zei het treffend in de Telegraaf vandaag: Ajax verzwakt de subtop door er spelers weg te halen (Groningen in dit geval), maar schiet er zelf niks mee op omdat ze europees gezien tekort schieten. En zo wordt onze competitie en Ajax alleen maar slechter en slechter.
Wat doet in vredesnaam de scouting bij Ajax? Waar zijn de onontdekte talentjes als Maxwell en Zlatan? Wat moeten we met al die ouwe meuk bij Ajax die straks geen cent meer opleveren? Hoop dat de commissie Van Geel en de hele scouting eruit flikkert. Optiefen ermee
heel simpel Koster heeft niks te vertellen. Dus doet v. geel het zelf. Komt straks Co of Marco en moet je dan eens opletten..
Was het niet Co die die gasten die jij opnoemde wist te scouten?
Weer op zoek naar een Interim coach..

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 26, 2008 10:46 pm

Nee, dat was Beenhakker.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 27, 2008 3:21 am

Marillion schreef:Ik denk trouwens dat deze speler ook weer via een zaakwaarnemer is aangeboden.
Bloedlink inderdaad, die zaakwaarnemersaankopen. Het enige waar ik hoop is dat hij niet vanwege z'n fysiek mindere jaren heeft gekend.

Peter schreef:Hij mocht in de zomer al transfervrij vertrekken, want het schijnt niet zo'n lekkere jongen te zijn in de groep. Zegt natuurlijk allemaal vrij weinig, maar het is natuurlijk wel triest dat hij in de ontmoeting tussen Livorno en Roma er alles aan deed om de helft van de selectie door midden te schoppen. Na die pot is hij overigens ook nog voor 3 duels geschorst op basis van videobeelden, vanwege een welgemikte elleboog in het gezicht van Panucci.
Kreeg hij niet ook al een keer aan de stok met iemand op de training?

Maar hoe zit het nou, Peter. Is er bij jou iets bekend over veel blessureleed bij Kuffour? Ik vroeg het elders ook al, maar ben een beetje ongeduldig aan het worden. :blush.gif:
robiono schreef:Kijk dat is nou nieuws. 2,5 miljoen is een mooi bedrag voor Rasmus. Overigens wel weer wanbeleid maar hoop dat v.Geel er wat opsteekt om niet zomaar meer spelers voor een schijntje te laten vertrekken.
Waarom is dit wanbeleid? Je kan niet iedere speler behouden. Misschien heeft Van Geel die clausule in het contract van Lindgren wel afgedwongen. Dat zou juist getuigen van slim beleid.
Trab schreef:Ik heb mijn vertrouwen in Van Geel definitief verloren. Kuffour, hoe verzin je het. Ik vond het bij Bayern al een waardeloze voetballer, laat staan nu. En Lindgren.. alsjeblieft zeg. Wim Kieft zei het treffend in de Telegraaf vandaag: Ajax verzwakt de subtop door er spelers weg te halen (Groningen in dit geval), maar schiet er zelf niks mee op omdat ze europees gezien tekort schieten. En zo wordt onze competitie en Ajax alleen maar slechter en slechter.
Ik snap je zorgen en deel je mening in de eerste alinea (al vind ik Lindgren zeker geen slechte speler), maar volgens mij moet je de fout niet zoeken bij de scouting.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jan 27, 2008 8:42 am

Ajax ziet af van Engelaar
door onze Telesportredactie
Amsterdam - Ajax ziet definitief af van Orlando Engelaar. "Misschien is het na dit seizoen een ander verhaal, maar deze winter zal het zeker niets meer worden" , aldus technisch directeur Martin van Geel, die de vraagprijs van vijftien miljoen euro voor de middenvelder van FC Twente buiten alle proporties vindt.
Tevens staat er vandaag nogmaals in de krant dat Ajax nu interesse heeft voor Lindgren (wat al bekend is).

peter

Bericht door peter » zo jan 27, 2008 9:07 am

Kuffour heeft wel vaak last van pijntjes, maar niet echt schokkend ofzo. Wel is het waar dat hij altijd wel een duelletje of 5-8 daardoor zal missen.

Gesloten