Robbie Wielaert
Moderator: mods
Telesportredactie‘Ajax geeft hoop op Wielaert op’
ENSCHEDE, maandag
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman acht het uitgesloten dat Robbie Wielaert nog naar Ajax verhuist. ,,Ik heb niets meer uit Amsterdam gehoord. Ik denk dat ze de hoop hebben opgegeven”, aldus de preses. ,,Als ze echt iets hadden gewild, hadden ze dat nu wel gedaan.”
Munsterman verwacht niet dat er nog contact zal zijn. ,,Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een week voordat wij in de Champions League moeten voetballen alsnog belt. Dat zou niet heel netjes zijn, denk ik.”
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Net voor een belangrijke wedstrijd (VCL) transferzaken met 1 van je belangrijkste spelers, zou Ajax ook niet leuk vinden.joey schreef:Wat is daar niet netjes aan? De transfermarkt is gewoon open.
Ajax had dan ook vorige week verder met Wielaert kunnen gaan. Maar toen waren ze waarschijnlijk bezig met die Griek. Is die zelf BTW ook al rond met Genua of alleen de clubs!?
Gewoon wachten als ze thuis met 0-3 hebben verloren , dan toeslaan want de grote ambities van Twente is dan ook gewoon Uefacup voetbal. Zijn weer van die Hans nyland opmerkingen, rustig afwachten. Mits Danny of Marco een andere en betere verdediger op het oog hebben wat nog steeds een eis is lijk mij binnen Ajaxjoey schreef:Wat is daar niet netjes aan? De transfermarkt is gewoon open.

Dus jij wilt een speler halen die je niet meer op kan stellen in de uefacup?Toppie schreef:Gewoon wachten als ze thuis met 0-3 hebben verloren , dan toeslaan want de grote ambities van Twente is dan ook gewoon Uefacup voetbal. Zijn weer van die Hans nyland opmerkingen, rustig afwachten. Mits Danny of Marco een andere en betere verdediger op het oog hebben wat nog steeds een eis is lijk mij binnen Ajaxjoey schreef:Wat is daar niet netjes aan? De transfermarkt is gewoon open.
17.07 Excluding the three rounds of the UEFA Intertoto Cup and the UEFA Super
Cup, and subject to paragraph 17.18 below, a player may not play UEFA
club competition matches for more than one competing club in the course of
the same season. A substitute player who is not fielded is entitled to play for
another club competing in the same season’s UEFA club competitions,
provided that he is registered with the UEFA administration in accordance
with the present Regulations.
Cup, and subject to paragraph 17.18 below, a player may not play UEFA
club competition matches for more than one competing club in the course of
the same season. A substitute player who is not fielded is entitled to play for
another club competing in the same season’s UEFA club competitions,
provided that he is registered with the UEFA administration in accordance
with the present Regulations.
Nee, het is prima zo. Maar helemaal gerust ben ik er nog niet op. Ik zie Ajax nog wel een keer terug komen als Twente een pak slaag heeft gehad van Arsenal.
Kom op Ajax. Trek nog één keer de portemonnee en haal een topper voor de verdediging in huis. Ik denk dat we lang genoeg hebben geleden. Ik wil nu weer eens een compleet elftal zien wat leuk voetbal speelt en prijzen kan gaan pakken.
Kom op Ajax. Trek nog één keer de portemonnee en haal een topper voor de verdediging in huis. Ik denk dat we lang genoeg hebben geleden. Ik wil nu weer eens een compleet elftal zien wat leuk voetbal speelt en prijzen kan gaan pakken.
Nil volentibus arduum
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Bij deze... ;)
Ajaciedjuh schreef:De topic Wielaert mag weer open ....... Dat ze dan maar Kennedy betrekken bij de transfer en niet de Jong.AD schreef:Ajax: nieuwe poging voor Wielaert
AMSTERDAM - Ajax blijft proberen Rob Wielaert over te nemen van FC Twente. Momenteel wordt bekeken of er een speler van de Amsterdammers in de deal kan worden betrokken. Het lijkt zeker dat Twente en Ajax er puur op financiële basis niet uitkomen.
afbeelding vergroten Rob Wielaert (links). FOTO PRO SHOTS
Twente wil zes miljoen euro voor de 29-jarige Wielaert ontvangen. Ajax wil zover bij lange na niet gaan. Bij Ajax kreeg een aantal spelers gisteren te horen dat ze per direct afvloeien uit de A-selectie of daarin weinig toekomst meer hebben.Twente ziet in principe wel wat in Siem de Jong, de jeugdige aanvallende middenvelder die vorig bij Ajax debuteerde in de eredivisie. De Jong staat echter niet op het lijstje afvallers van Ajax-coach Marco van Basten.
- Ajaciedjuh