Gebruikerspaneel, en dan vrienden en vijanden.Rijkaard schreef:even off topic, maar hoe zet ik iemand op de negeer lijst??
Een goed lezer begrijpt dat deze vraag natuurlijk niet afhangt van weer een post van een bepaalde formulid hierboven![]()
Oussama Assaidi
Moderator: mods
Re: Oussama Assaidi
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hij gaat het heel zwaar krijgen. Fysiek, mentaal, maar ook met het niveau. Op rendementloze pingelaars zitten ze in Engeland niet te wachten.
Maar toch, een uitholling van de eredivisie. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Mooie club natuurlijk. Liverpool is niet nix.
Ajax ook niet nix, en daar wilde hij wel naar toe. Er was overeenkomst met Heerenveen.
Volgens De Boer was het bijna rond toch?????????
Graag uitleg Overmars, of zit je nog steeds te kijken waar het kaas is gebleven????
Ajax ook niet nix, en daar wilde hij wel naar toe. Er was overeenkomst met Heerenveen.
Volgens De Boer was het bijna rond toch?????????
Graag uitleg Overmars, of zit je nog steeds te kijken waar het kaas is gebleven????
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- InnerHarbour
Wat denk je dat er gebeurd is? Low life Raiola zag een kans om hem weg te brengen voor een grotere fee, al dat geklets over in Nederland willen blijven en dat het om het geld gaat ten spijt. Dat die overschatte zaalvoetballer daar op de bank beland boeit niet, is juist goed dan kan hij hem volgend jaar weer voor een fee wegzetten.
YNWA
Hoofdpijn topic. Blij dat het dicht kan. 

- Ajaciedjuh
Telesport
Marokkaanse aanvaller krijgt bij Liverpool wel hoger salaris
ASSAIDI AL OP ANFIELD
• Oussama Assaidi afgelopen weekend tegen NEC voor het laatst in actie in het shirt van SC Heerenveen. De trainer van de Friese club, Marco van Basten, (inzet) informeert naar de stand van zaken rond de transfer. De Marokkaanse aanvaller tekent uiteindelijk een contract bij Liverpool in plaats van bij Ajax. FOTO’S: PRO SHOTS EN MARTIN MOOIJ
HEERENVEEN/LIVERPOOL – Oussama Assaidi speelde poker met Ajax en legde zijn troefkaart neer bij Liverpool. De vleugelspits van SC Heerenveen is gisteravond naar de oude club van Dirk Kuyt gevlogen, waar hij vandaag een meerjarig contract tekent. Met die verrassende ontknoping komt de ‘salarissoap’ rond de Marokkaanse international na een paar weken tot een einde. De transfersom ligt rond de vier miljoen euro.
Of de stap naar de Premier League en Anfield voor Assaidi ook sportief een ‘full house’ betekent is nog de vraag. Manager Brendan Rodgers, opvolger van de in mei ontslagen Kenny Dalglish, heeft de 24-jarige vleugelspits duidelijk gemaakt dat hij niet direct basisspeler zal worden en zijn plek in het elftal zal moeten veroveren. Op dezelfde manier balanceerde Ryan Babel een paar jaar tussen de reserves en het eerste elftal, voordat hij aan het Duitse Hoffenheim werd verkocht.
Assaidi heeft vandaag zijn medische keuring en wordt dan rondgeleid op het trainingscomplex van Liverpool, waar hij onder meer kennis gaat maken met Luis Suarez, die net voor vier jaar heeft bijgetekend. Rodgers ziet in Assaidi dus een aankoop voor de breedte, maar kon hem wel het salaris bieden dat Ajax niet wilde uitkeren. Het maakt duidelijk hoe de verhoudingen zijn in het internationale voetbal. De Engelse topclubs hebben meer te verteren en kunnen dankzij enorme tv-gelden met miljoenen smijten.
Bij Ajax, waar Assaidi een basisplaats zou hebben gekregen, zetten trainer Frank de Boer en technisch directeur Marc Overmars de afgelopen dagen al een dikke streep onder de zaak Assaidi. De kampioen was onaangenaam verrast door de kritiek op het salarishuis. Volgens de Amsterdamse clubleiding kon de speler van Heerenveen in de ArenA „drie keer zoveel” als bij zijn Friese werkgever verdienen.
Assaidi maakte in de afgelopen drie seizoenen in totaal 20 doelpunten in de competitie. Afgelopen jaar stond de teller voor het eerst op tien doelpunten. Het bracht hem in beeld bij buitenlandse clubs. Maar de speler kwam er met Galatasaray niet uit en had geen zin om naar Rusland te verhuizen. De leiding van Heerenveen kon in Turkije en Rusland goede transferbedragen incasseren, maar was afhankelijk van de speler. Begin deze zomer bracht Assaidi ook een bezoek aan Fulham, maar ook die transfer kwam niet rond.
Heerenveen-directeur Johan Hansma zegt dat het de Friezen niet uitmaakte of Assaidi deze week naar Ajax of Liverpool ging. „We hebben met Ajax om de tafel gezeten. Het maakte ons dus niet uit”, zegt Hansma. „De speler bepaalt uiteindelijk waar hij gaat voetballen. Daar heb je als club rekening mee te houden.”
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Kennelijk is de Telegraaf zo boos dat hij over zijn salaris wilde onderhandelen dat ze meteen zijn Nederlandse nationaliteit hebben afgepakt.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Er wordt veel te veel geluld in de pers over transfers. Is Assaidi een geldwolf ja of nee? Het antwoord zullen we nooit weten, maar de ruis erover is al killing genoeg.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
82 wedstrijden/invalbeurten in 3 seizoenen gaat deze Marokkaanse Fries niet halen...Toppie schreef:Babel 2
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Blij dat 'ie niet komt. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- InnerHarbour
Zeux schreef:Er wordt veel te veel geluld in de pers over transfers. Is Assaidi een geldwolf ja of nee? Het antwoord zullen we nooit weten, maar de ruis erover is al killing genoeg.
YNWA
Hij is toch Marokkaan?Le T. schreef:Kennelijk is de Telegraaf zo boos dat hij over zijn salaris wilde onderhandelen dat ze meteen zijn Nederlandse nationaliteit hebben afgepakt.
IK GELOOF!!!!!!
Je kan Assaidi toch niets kwalijk nemen? Hij gaat naar Liverpool, krijgt zijn gewenste salaris, PL en een langlopend contract. Die jongen is binnen! Vervelend voor ons, vind ik, dat hij niet naar Ajax komt. Maar ik vind het altijd zo makkeijk om mensen als geldwolf weg te zetten omdat hij niet voor Ajax kiest. Het zijn BEROEPSvoetballers het is logisch dat geld een belangrijke rol speelt bij het totaalplaatje. En daarnaast zitten ook de club Liverpool en de PL bij dat totaalplaatje! Als hij op deze leeftijd naar de woestijn was gegaan dan had je hem van mij weg mogen zetten als geldwolf.
Is 1995 echt zolang geleden??
Door wat je in de media hebt gelezen of (ook) door iets wat je intern bij Ajax hebt opgevangen cq. doordat je kennis met hem gemaakt heb een keer?Thijs schreef:Blij dat 'ie niet komt.
Ik was voorstander van zijn komst, zeker voor dat geld. De salaris kwestie leverde mij echter al een nare smaak op, dus ik ben er nu neutraal in. Als Ajax nu geen kwaliteit kan halen (immers we gaan voor keuze nummer X) dan liever niemand.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Blunder zoveel van Ajax op transfergebied.
Same here. En blij voor hem dat ie zo'n mooie en grote club heeft gevonden.Thijs schreef:Blij dat 'ie niet komt.
- InnerHarbour
Kan die leugenaar mooi de bank warm gaan houden, maar inderdaad blij dat hij niet komt die overschatte zaalvoetballer met een attitude.wimpey schreef:Same here. En blij voor hem dat ie zo'n mooie en grote club heeft gevonden.Thijs schreef:Blij dat 'ie niet komt.
YNWA
Ik dacht dat het een Amsterdammer was en dat hij over de Nederlandse nationaliteit beschikte. Maar ik kan me vergissen.Rishi schreef:Hij is toch Marokkaan?Le T. schreef:Kennelijk is de Telegraaf zo boos dat hij over zijn salaris wilde onderhandelen dat ze meteen zijn Nederlandse nationaliteit hebben afgepakt.
Die kwestie levert mij ook een nare smaak op maar vooral omdat het een kwestie is gemaakt. Volgens mij waren er twee partijen in onderhandeling en heeft hij naar waarheid aangegeven dat hij in het buitenland meer kon verdienen, dat er nog steeds buitenlandse interesse was, dat hij graag naar Ajax wilde en heeft hij zich zelfs met een shirt laten fotograferen om dat duidelijk te maken, ongetwijfeld tot ergernis van zijn zaakwaarnemer. Hij heeft hij naar waarheid aangegeven dat hij bij Ajax niet zoveel hoefde te verdienen als hij in het buitenland zou kunnen krijgen en naar waarheid aangegeven dat het bod van Ajax hem te laag was en het dus om geld ging. Dat doen de meeste voetballers niet.De Dominee schreef:Door wat je in de media hebt gelezen of (ook) door iets wat je intern bij Ajax hebt opgevangen cq. doordat je kennis met hem gemaakt heb een keer?Thijs schreef:Blij dat 'ie niet komt.
Ik was voorstander van zijn komst, zeker voor dat geld. De salaris kwestie leverde mij echter al een nare smaak op, dus ik ben er nu neutraal in. Als Ajax nu geen kwaliteit kan halen (immers we gaan voor keuze nummer X) dan liever niemand.
De Boer was niet zo eerlijk toen hij zei dat het zo goed als rond was. De Boer was ook niet zo eerlijk om naar buiten toe duidelijk te maken hoe het werkt en hoe het voor hem ook werkte toen hij nog profvoetballer was, geld is belangrijk, 50.000 mensen of niet. En iemand van VI liegt een salariseis bij elkaar.
Toch krijgt Aissaidi de zwarte piet. Knap staaltje riooljournalistiek, ik kan niet anders zeggen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- InnerHarbour
Geboren in Marokko, maar als klein kind naar Nederland gekomen. Hij heeft dus ook gewoon een Nederlands paspoort.
Maar ja, etniciteit doet alleen ter zake als het negatief uitgelegd kan worden.
Maar ja, etniciteit doet alleen ter zake als het negatief uitgelegd kan worden.
Hoezo is het negatief? Die jongen gaat naar Liverpool. Weinig negatiefs aan hoor.
IK GELOOF!!!!!!