Komop zeg, lees gewoon even goed wat AR zegt. Of loop je nu te dollen?Peter schreef:Niet? Is toch duidelijk? Dembele zou een kromme transfer zijn ook ook als er nog wat geld is. Je haalt namelijk El H. en Mido al en daarmee lijkt de spitspositie (en eventuele schaduwspits) mee gedekt. Geen enkele noodzaak om nog een extra spits te halen.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee, ik dol niet. AR zou hem halen als er wel geld zou zijn en joey wil aangeven dat hij hem zelfs dan nog niet zou halen en dan een vervanger voor Ooijer zou prefereren.Scherrer schreef:Komop zeg, lees gewoon even goed wat AR zegt. Of loop je nu te dollen?Peter schreef:Niet? Is toch duidelijk? Dembele zou een kromme transfer zijn ook ook als er nog wat geld is. Je haalt namelijk El H. en Mido al en daarmee lijkt de spitspositie (en eventuele schaduwspits) mee gedekt. Geen enkele noodzaak om nog een extra spits te halen.
Maar Ooijer is er al en Mido nog niet.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik had Dembele en Moreno graag gehaald en daarvoor in de plaats Ooijer, Mido en Lodeiro niet en Oleguer laten gaan. Ik ga voor kwaliteit ipv kwantiteit.
Maar ja dat zijn +/- 12 miljoen aan de beide transfers + 3 miljoen aan salarissen. Nu zit je rond de 4 miljoen aan salariskosten. Dan wordt bezuinigen helemaal niets.. Ik had ze ook graag gezien. Maar gezien de financiële situatie van Ajax, doen ze het niet gek.brigade zuid schreef:Ik had Dembele en Moreno graag gehaald en daarvoor in de plaats Ooijer, Mido en Lodeiro niet en Oleguer laten gaan. Ik ga voor kwaliteit ipv kwantiteit.
Edit: lees net dat Dembele wel 7 miljoen moet kosten.
Chris a.k.a Giiser
Exact. Zo ingewikkeld is het niet. Ik ben het niet met AR eens.Peter schreef:Nee, ik dol niet. AR zou hem halen als er wel geld zou zijn en joey wil aangeven dat hij hem zelfs dan nog niet zou halen en dan een vervanger voor Ooijer zou prefereren.
Ja, Ooijer is er nu drie dagen. So what? Die hadden we over twee weken ook nog kunnen vastleggen, want geen club wilde hem hebben. Behalve Larnaca dan.
Wat Mido betreft, dat was toch rond? Op een paar details na, heb ik vernomen. Dat gaat gewoon door.

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Hahahaha, ja dááág, joey. Lees nou gewoon eens wat AR zei. Waar ben je dan niet mee eens? AR roept helemaal niet om de komst van Dembele, hij merkt alleen op dat een selectie met Mido én Dembele prima zou kunnen, namelijk met Mido als pinchhitter. Hij zegt er nota bene zelfs bij dat het onbetaalbaar is en dus niet gaat gebeuren.joey schreef:Exact. Zo ingewikkeld is het niet. Ik ben het niet met AR eens.Peter schreef:Nee, ik dol niet. AR zou hem halen als er wel geld zou zijn en joey wil aangeven dat hij hem zelfs dan nog niet zou halen en dan een vervanger voor Ooijer zou prefereren.
De opmerking van Peter over Ooijer raakt al helemaal kant noch wal. AR zegt nergens dat hij Dembele zou verkiezen boven een goede verdediger. Hij zegt ook niet dat hij Dembele wel zou halen als er een beetje geld zou zijn. Hij merkt alleen op dat Dembele als speler een toevoeging aan de basiself van Ajax zou zijn.
Laatst gewijzigd door Scherrer op do aug 12, 2010 10:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is simpel, de onderhandelingen over Suarez lopen al, dus wordt er rondgekeken.Chris schreef:Maar ja dat zijn +/- 12 miljoen aan de beide transfers + 3 miljoen aan salarissen. Nu zit je rond de 4 miljoen aan salariskosten. Dan wordt bezuinigen helemaal niets.. Ik had ze ook graag gezien. Maar gezien de financiële situatie van Ajax, doen ze het niet gek.brigade zuid schreef:Ik had Dembele en Moreno graag gehaald en daarvoor in de plaats Ooijer, Mido en Lodeiro niet en Oleguer laten gaan. Ik ga voor kwaliteit ipv kwantiteit.
Edit: lees net dat Dembele wel 7 miljoen moet kosten.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Ik vind het prima hoor, maar wat je over Ooijer zegt is ook op Mido van toepassing.joey schreef:Exact. Zo ingewikkeld is het niet. Ik ben het niet met AR eens.Peter schreef:Nee, ik dol niet. AR zou hem halen als er wel geld zou zijn en joey wil aangeven dat hij hem zelfs dan nog niet zou halen en dan een vervanger voor Ooijer zou prefereren.
Ja, Ooijer is er nu drie dagen. So what? Die hadden we over twee weken ook nog kunnen vastleggen, want geen club wilde hem hebben. Behalve Larnaca dan.
Wat Mido betreft, dat was toch rond? Op een paar details na, heb ik vernomen. Dat gaat gewoon door.
Van mij hoeft die draver trouwens niet te komen. Ik dacht ook eerder aan 1,5 miljoen dan aan 7 miljoen.
O ja, dat geldt ook voor Mido. Toch opvallend: twee spelers die al eindeloos in de etalage staan en nu opeens moeten we ze hebben. Terwijl er misschien nog betere opties zijn. Of niet?
Gelukkig schijnt Dembele al naar Engeland te gaan. Probleem opgelost.
(Zo goed vind ik hem niet. Dat sjouwt maar rond met de bal, het rendement is laag.)
Hij roept niet om de komst van Dembele, maar hij vindt vindt het wel een goed idee als hij komt. Ik dus niet. Om twee redenen: 1. We hebben niet Dembele + Mido nodig. 2. Als er dan toch geld is, steek ik dat liever in een talentvolle verdediger.Scherrer schreef:Hahahaha, ja dááág, joey. Lees nou gewoon eens wat AR zei. Waar ben je dan niet mee eens? AR roept helemaal niet om de komst van Dembele, hij merkt alleen op dat een selectie met Mido én Dembele prima zou kunnen.
Gelukkig schijnt Dembele al naar Engeland te gaan. Probleem opgelost.

- Ajaciedjuh
Bod van Ajax op Beerens volgens Jack 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ajax heeft een bod op Beerens gedaan volgens Jack van Gelder.
Waar moet Ajax het geld vandaan halen?
Onzin toch?
Ik durf het haast niet meer te zeggen na vorige week.
Kortom, ik ga er opnieuw vanuit dat dit bericht niet klopt. Al is het maar ten behoeve van mijn nachtrust.

Ik durf het haast niet meer te zeggen na vorige week.

Kortom, ik ga er opnieuw vanuit dat dit bericht niet klopt. Al is het maar ten behoeve van mijn nachtrust.
De laatste keer dat Jack met een gerucht kwam zaten we twee dagen later daadwerkelijk met Ooijer opgescheept. Ik hoop niet dat hij ineens een heel betrouwbare bron blijkt te zijn.
Mocht het zo zijn dat Ajax daadwerkelijk gaat proberen om Beerens te halen kan het niet anders zijn dan dat er een speler vertrekt en dat zou dan Suarez moeten zijn. Ik bedoel, we kunnen toch niet gewoon weer een transfersom gaan betalen zonder een speler te verkopen?
Mocht het zo zijn dat Ajax daadwerkelijk gaat proberen om Beerens te halen kan het niet anders zijn dan dat er een speler vertrekt en dat zou dan Suarez moeten zijn. Ik bedoel, we kunnen toch niet gewoon weer een transfersom gaan betalen zonder een speler te verkopen?
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb ook steeds het idee gehad dat Suarez nog weg gaat, zeker als we de cL niet halen. Beerens als vervanger zie ik dan weer niet echt zitten!
- Ajaciedjuh
Misschien gaat Urby wel weg!?Marillion schreef:De laatste keer dat Jack met een gerucht kwam zaten we twee dagen later daadwerkelijk met Ooijer opgescheept. Ik hoop niet dat hij ineens een heel betrouwbare bron blijkt te zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zo goed is Beerens nu ook weer niet..
- Ajaciedjuh
Beerens naar Ajax en Sulejmani voor 1 jaar verhuren aan Heerenveen.
Wat moet Heerenveen daarmee?Ajaciedjuh schreef:Beerens naar Ajax en Sulejmani voor 1 jaar verhuren aan Heerenveen.

Ajax heeft er ook niets aan want Heerenveen kan het salaris van Sulejmani niet betalen.
Beerens heeft trouwens een gelimiteerde transfersom in z´n contract staan. En ik kan me niet voorstellen dat Heerenveen hem voor minder laat gaan, het is nou niet echt noodzaak om hem te verkopen.
Zou ook een bizarre deal zijn. Ajax krijgt Beerens en Heerenveen betaalt.joey schreef:Wat moet Heerenveen daarmee?Ajaciedjuh schreef:Beerens naar Ajax en Sulejmani voor 1 jaar verhuren aan Heerenveen.![]()
Ajax heeft er ook niets aan want Heerenveen kan het salaris van Sulejmani niet betalen.

Alles lijkt opeens weer te kunnen bij Ajax. Misschien heeft vd Boog wat spelers ondergebracht bij een ander BV'tje?
Of ze hebben Jol verkocht.

En Atouba erbij.Jöhnk schreef:Of ze hebben Jol verkocht.

In het AD van vandaag staat dat Beerens de beoogde vervanger van Ruiz is, hij zou 5 miljoen moeten kosten.D_skilled schreef:Ajax heeft een bod op Beerens gedaan volgens Jack van Gelder.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali