Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES
Alves, Pantelic, is dat niet een beetje hetzelfde? 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Kwakman vind ik een overschatte voetballer. Deed het gisteren tegen Heerenveen eindelijk weer eens naar behoren, maar het is en blijft een te trage speler die ook nog eens te lief is. Type Sander van Gessel. Voor NAC kan het overigens wel een nuttige speler zijn.Toppie schreef:Wat vinden we van Kwakman is dat wat voor de toekomst of alleen geschikt voor subtop zoals
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gaan we nog een verdediger halen? Raiola geeft ons 2 talentjes, maar brengt hij ook nog een verdediger binnen? We zitten namelijk zometeen met een overschot aan middenvelders en spitsen, maar achterin is het eens te meer behelpen. We roepen dit nondeju al jaren, man.
- martijn401
Nog ruim 7 uur Ajax, kom op met die verdediger(s)!
On a positive note: Ajax was blijkbaar wel bezig met twee jongens, dus ze zien het wel een beetje. Wellicht dat er nog een andere optie binnengesleept kan worden.
- Daily Blind
Maar als je de eerste keus ziet kan je het ook weer niet helemaal serieus nemen..Enganche schreef:On a positive note: Ajax was blijkbaar wel bezig met twee jongens, dus ze zien het wel een beetje. Wellicht dat er nog een andere optie binnengesleept kan worden.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
oke er zijn er vandaag 3 aangtrokken. Echter 2 van de 3 gaan "rijpen"bij jong Ajax en zullen rustig gebracht worden... Waar halen we dan de euforie vandaan? oke we hebben een spits maar eigenlijk verder nog helemaal niks.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Nee precies. Waar is die verdediger....mattie schreef:oke er zijn er vandaag 3 aangtrokken. Echter 2 van de 3 gaan "rijpen"bij jong Ajax en zullen rustig gebracht worden... Waar halen we dan de euforie vandaan? oke we hebben een spits maar eigenlijk verder nog helemaal niks.
Nee precies. Waar is die verdediger....[/quote]sander schreef:mattie schreef:oke er zijn er vandaag 3 aangtrokken. Echter 2 van de 3 gaan "rijpen"bij jong Ajax en zullen rustig gebracht worden... Waar halen we dan de euforie vandaan? oke we hebben een spits maar eigenlijk verder nog helemaal niks.
Die is vanavond bij opsporing verzocht
SCHANDE

Rustig nou maar, Toppie. Er zijn ook nog clubloze verdedigers. Een dezer dagen wordt bijv. Lucas Neill vast nog wel met Ajax in verband gebracht. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die lijst met clubloze verdedigers zal Ajax eerst in kaart moeten brengen. Als men dan een lijst heeft gevormd en men komt tot de conclusie dat er ook een spits/middenvelder bij zit, dan nemen ze die. 100% zeker.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
SLOTJE EROP
Op naar het seizoen 2010-2011

Op naar het seizoen 2010-2011

Weer op zoek naar een Interim coach..
Nog geen slotje hoor... Tiendalli heeft ook nog geen club en is een verdediger... 

Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Uijteraard. Wat betreft die lijst: transfermarkt.dePeter schreef:Die lijst met clubloze verdedigers zal Ajax eerst in kaart moeten brengen. Als men dan een lijst heeft gevormd en men komt tot de conclusie dat er ook een spits/middenvelder bij zit, dan nemen ze die. 100% zeker.
En zo zijn er ongetwijfeld legio mogelijkheden. Laat je nu maar verrassen.banjavi schreef:Nog geen slotje hoor... Tiendalli heeft ook nog geen club en is een verdediger...

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
Misschien is deze verdediger nog wel iets voor ons?
Ik zou zeggen... ruilen voor Wielaert. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
- Giacomo Puccini
Grappig, ik zat gisteravond met Ryan Babel in het vliegtuig vanuit Liverpool. Had hem pas in de gaten bij het verlaten van het vliegtuig. Hij werd door iedereen met rust gelaten dus heb ik maar even een praatje met hem gemaakt tijdens de wandeling naar paspoortcontrole. Erg sympathieke, nuchtere, open kerel. Ze hebben hem beloofd dat hij dit jaar meer speeltijd gaat krijgen maar mocht zijn situatie bij Liverpool niet verbeteren dan wil hij naar een nieuwe club in de winterstop. Hij was met me eens dat Ajax een goede optie was! Ik heb mijn best gedaan om hem over te halen, haha. Hij voelt zich er in ieder geval niet te groot voor, wat hem betreft hoeft hij niet in de Premier League te blijven. Hij ziet zichzelf nog als een spits. Ik heb hem uitgelegd dat op zijn leeftijd speeltijd belangrijk is dus dat hij maar gauw terug naar Ajax moet komen.
Ik hem hem overigens maar niet verteld dat ik gisteren de stadion tour door Old Trafford heb gedaan, dan was het waarschijnlijk een kort babbeltje geweest! Hoewel hij het niet erg vond dat ik een paar dagen in Manchester was geweest.
Volgens mij ben ik niet de enige die op hem inpraat om hem naar Ajax terug te krijgen, want hij dacht dat Ajax nu best wel een goed team had. Zal hij wel van Gregory en Demy bij Oranje hebben gehoord
Enfin, mijn suggestie: deze speler goed in de gaten blijven houden. Suarez blijft niet eeuwig bij Ajax. In de winterstop is huren misschien een optie, en anders kun je hem misschien zelfs kopen als er geld beschikbaar is gekomen na het verkopen van Suarez, volgende zomer.
Ik hem hem overigens maar niet verteld dat ik gisteren de stadion tour door Old Trafford heb gedaan, dan was het waarschijnlijk een kort babbeltje geweest! Hoewel hij het niet erg vond dat ik een paar dagen in Manchester was geweest.
Volgens mij ben ik niet de enige die op hem inpraat om hem naar Ajax terug te krijgen, want hij dacht dat Ajax nu best wel een goed team had. Zal hij wel van Gregory en Demy bij Oranje hebben gehoord

Enfin, mijn suggestie: deze speler goed in de gaten blijven houden. Suarez blijft niet eeuwig bij Ajax. In de winterstop is huren misschien een optie, en anders kun je hem misschien zelfs kopen als er geld beschikbaar is gekomen na het verkopen van Suarez, volgende zomer.
Ajax!
Die zullen ze eerst in het Nederlands moeten laten vertalen en dan ben je zo een dag verderwimpey schreef:Uijteraard. Wat betreft die lijst: transfermarkt.dePeter schreef:Die lijst met clubloze verdedigers zal Ajax eerst in kaart moeten brengen. Als men dan een lijst heeft gevormd en men komt tot de conclusie dat er ook een spits/middenvelder bij zit, dan nemen ze die. 100% zeker.

Misschien moet Ajax toch maar eens de database van Football Manager gaan gebruiken
http://tweakers.net/nieuws/56796/voetba ... -game.html
Dit is dan een oud artikel maar heb volgens mij een wat recenter bericht gelezen dat de database nu vaker wordt gebruikt.
Dan weet ik nog wel een paar verdedigers: Mamadou Sakho van PSG (of kijk gewoon hier even: http://www.youtube.com/watch?v=r2Cx0OQpLDg )

http://tweakers.net/nieuws/56796/voetba ... -game.html
Dit is dan een oud artikel maar heb volgens mij een wat recenter bericht gelezen dat de database nu vaker wordt gebruikt.
Dan weet ik nog wel een paar verdedigers: Mamadou Sakho van PSG (of kijk gewoon hier even: http://www.youtube.com/watch?v=r2Cx0OQpLDg )
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sporkslede, Steef?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
(even een zijstap)
ik denk toch echt dat Ajax in de winterstop Honda moet halen.
inmiddels is iedereen er wel over uit dat deze man kan voetballen.
en ik denk dat het (mits hij niet zwaar geblesseerd raakt) een goeie investering is.
investeringje ala Huntelaar. voor 9 halen en voor 25 van de hand doen na 2 a 3 jaar.
-er is geen geld....- - een verdediger is prioriteit-
allemaal waar, maar dit is een gouden kans!
ik denk toch echt dat Ajax in de winterstop Honda moet halen.
inmiddels is iedereen er wel over uit dat deze man kan voetballen.
en ik denk dat het (mits hij niet zwaar geblesseerd raakt) een goeie investering is.
investeringje ala Huntelaar. voor 9 halen en voor 25 van de hand doen na 2 a 3 jaar.
-er is geen geld....- - een verdediger is prioriteit-
allemaal waar, maar dit is een gouden kans!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Honda nu voor 9 miljoen halen? Nee dank je. Hij balt aardig, maar die gozer speelt volgen smij echt op 100% van zijn kunnen. Ik zou het niet aandurven... niet voor die prijs.
Op naar de vierde ster!