Die kan naar Atletico, Liverpool of Arsenal. Dat gaat dus, helaas, niet gebeuren.sander schreef:Ik hoop dat Ajax actie onderneemt om op de laatste speeldag van der Vaart proberen te huren van Real Madrid, mocht hij dan nog bij Madrid zitten.
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES
Ik geeft het op , we kopen niets we verhuren alleen maar , de dood der gladiatoren. Einde Seizoen in Augustus nog wel de boel saneren. Weer een overgangs jaar 

- Daily Blind
Ja dat gevoel krijg ik ook steeds meer.. Niks spelers verkopen en gericht goede spelers halen. We zitten straks opgezadeld met nieuw B garnituur met dikke contracten terwijl we minimaal 50% salarissen blijven betalen van alle verhuurde spelers.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heeft iedereen Koevermans gezien gisteren? Zo ja, dan moet je genoeg weten. Niet goed genoeg voor wat we willen nastreven.
- Daily Blind
Had ik de wedstrijd van gisteren niet voor nodig!Peter schreef:Heeft iedereen Koevermans gezien gisteren? Zo ja, dan moet je genoeg weten. Niet goed genoeg voor wat we willen nastreven.
Welke B-garnituur is dan al allemaal gehaald? Atouba kostte niets, alleen salaris. En die krijgt gewoon de kans van mij. Voor de rest is een derde keeper en een prima middenvelder gehaald.Zlatan Son of God schreef:Ja dat gevoel krijg ik ook steeds meer.. Niks spelers verkopen en gericht goede spelers halen. We zitten straks opgezadeld met nieuw B garnituur met dikke contracten terwijl we minimaal 50% salarissen blijven betalen van alle verhuurde spelers.
Het zou nu heel gemakkelijk zijn voor AJAX om wat spelers aan te trekken, zodat de supporters tevreden zijn. Ik krijg ook heftig jeuk van het steeds maar afwachten. Maar dat doen ze dus niet, ze weerstaan die druk en proberen (hoop ik) echte versterkingen te halen. Nog een paar dagen....

Beter geen spelers halen en de jeugd een kans geven, dan twijfelgevallen halen.
- peter
In deze fase moet je flink de beurs trekken als je een topper wil binnenhalen en dat is dus niet mogelijk als ik de verhalen mag geloven. Ik durf het wel aan om te zeggen dat als Ajax nu nog ergens mee komt, dat het van matige kwaliteit is. Eerst zien, dan geloven, maar dat is hoe ik er nu over denk. Hopelijk word ik verrrast, maar ik denk dus van niet.
Zo te zien was je wel erg bang voor verassing.
- peter
Ik kom net thuis en moet gelijk weer weg, dus ik scroll snel even alle topics door. Hele dag niet kunnen AT'en. 

Ja, ik word er moedeloos van, ik kan het niet accepteren dat een club als Ajax naar de klote gaat door eigenlijk gezegd slecht beleid. Niemand heeft het meer over een rapport, we moeten saneren wat helemaal niks met een crisis heeft te maken. Die Jeroen Slop kon toch ook vorig jaar zien dat dat sommige twijfelachtige spelers teveel gingen verdienen. We prijzen ons uit de markt met zulke B of soms C garnituur spelers.
En ja Neef, alles weer positief zien tot op het laatst ,nou nee de club is op voetbal kwaliteit en het Ajax voetbal redelijk dood
Ik geloof er niet meer in en ze houden wee 40.000 seizoenkaart houders elk jaar voor gek
En ja Neef, alles weer positief zien tot op het laatst ,nou nee de club is op voetbal kwaliteit en het Ajax voetbal redelijk dood
Ik geloof er niet meer in en ze houden wee 40.000 seizoenkaart houders elk jaar voor gek
Toppie, je draait een beetje door.
De organisatie staat goed, financieel is men op de rem gaan staan. Niemand houdt iemand voor de gek, er wordt gewoon keihard gewerkt, maar het is gewoon erg lastig.

De organisatie staat goed, financieel is men op de rem gaan staan. Niemand houdt iemand voor de gek, er wordt gewoon keihard gewerkt, maar het is gewoon erg lastig.
Realiteit kent geen tijdNeefkens schreef:Toppie, je draait een beetje door.![]()

.Beter een jonge Douglas dan een ouwe Ooier tinus. Nu eens niet een bak geld aan een veteraan die het niet kan brengen en ook niets oplevert bij verkoop. Kwaliteit telt, geen breedte investeringen meer. Maar ik zou zo ook niet weten wat er nu nog binnen komt. Misschien dat de Olequer en Cvita deals doorgaan, Sneu en Kennedy schijnen niet weg te willen (goed voor jullie carriere jongens vooral zelf weten). Die spitsen die de laatste dagen naar voren komen, wordt ik ook niet echt enthousiast van. En Jol gaat met de dag meer op Droopy lijken

Waar haal je dit nou weer vandaan?
Veto. Wanneer dat het geval zou zijn, haal je niet Atouba van 38 voor 2 jaar en 1.4 mio euro per seizoen. Of een 3e keeper bij Volendam.Neefkens schreef: De organisatie staat goed, financieel is men op de rem gaan staan.
Ajax knoeit nog steeds maar wat aan en Jol doet er vrolijk aan mee. Duidelijkheid, visie, een lijn? Ver te zoeken.
Dat je Atouba niet zo ziet zitten, is wel duidelijk. Maar om je punt te maken, overdrijf je wel een beetje. Zoals ik al eerder zei, ik ken hem onvoldoende. Maar geen transfersom is altijd leuk, als hij dan toch tegen valt heb je alleen de salariskosten. Dat dat dan zondegeld is duidelijk.
Verhoeven is ook niets mis mee, gewoon een prima derde keeper.
Om uit die aankopen af te leiden dat het een organisatorisch een zootje is, is wel heel erg kort door de bocht. In dat verband opvallend dat je "vergeet" om de Zeeuw te noemen, de enige waar echt geld in geïnvesteerd is en die zeker een goede aankoop is.
Je kunt wellicht het aankoopbeleid slecht vinden, maar álles een zootje? Gaat wat ver.

Verhoeven is ook niets mis mee, gewoon een prima derde keeper.
Om uit die aankopen af te leiden dat het een organisatorisch een zootje is, is wel heel erg kort door de bocht. In dat verband opvallend dat je "vergeet" om de Zeeuw te noemen, de enige waar echt geld in geïnvesteerd is en die zeker een goede aankoop is.
Je kunt wellicht het aankoopbeleid slecht vinden, maar álles een zootje? Gaat wat ver.
- Cluijffert
misschien zit er iets in de waterleiding van de ArenA die voor een collectieve hallucinatie zorgt bij management, spelers en trainers... iets anders kan ik eigenlijk niet verzinnen als reden voor een structureel weigering van trainers van zeer uiteenlopende plumage om geen goede defensie te kopen, miskopen opnieuw kans te geven om weer te falen, oude, hoogstens middelmatige voetballers te kopen etc.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- InnerHarbour
Atouba is volgens onze 'Duitslandkenner' plots klaps 10 jaar ouder geworden. Dat niet alleen, hij heeft ook het contract ingezien.wimpey schreef:Veto. Wanneer dat het geval zou zijn, haal je niet Atouba van 38 voor 2 jaar en 1.4 mio euro per seizoen. Of een 3e keeper bij Volendam.Neefkens schreef: De organisatie staat goed, financieel is men op de rem gaan staan.
Ajax knoeit nog steeds maar wat aan en Jol doet er vrolijk aan mee. Duidelijkheid, visie, een lijn? Ver te zoeken.

YNWA
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zou zomaar kunnen, Heitinga is natuurlijk wel een echte JOOD
Zie je nou, Vedette. Heitinga moet alweer een stap terug doen.
@ InnherHarbour: jij denkt dat Atouba 27 is? Sowieso maakt de leeftijd niet eens echt uit, want die kerel kan er niets van.
@ InnherHarbour: jij denkt dat Atouba 27 is? Sowieso maakt de leeftijd niet eens echt uit, want die kerel kan er niets van.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:09 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Haal van de Vaart op huurbasis terug voor 3 miljoen , als we toch aan kapitaal vernietiging doen dan zo maar.
Koop Douglas voor 7m euro en klaar is Kees.
Maar er komt niemand , want onze club moet alla feyenoord op salarissen saneren.
Koop Douglas voor 7m euro en klaar is Kees.
Maar er komt niemand , want onze club moet alla feyenoord op salarissen saneren.

- InnerHarbour
@ Enganche: Zolang ik geen bewijs zie dat hij niet in 1982 geboren is, ja. Overigens speel je niet bij Surs, HSV en Ajax als je er geen hout van kan en veroordeel ik hem niet op basis van 2 wedstrijden, dat laat ik fijn aan de zogenaamde ‘kenners’ cq azijnzeikers van dit forum over. 

YNWA