Weer zo'n azijnzeikerDaar haal je het internationale voetbalnieuws mee, en vervolgens zit je als je niet uitkijkt een jaar opgescheept met een peperdure primadonna die over the hill is.

Moderator: mods
Weer zo'n azijnzeikerDaar haal je het internationale voetbalnieuws mee, en vervolgens zit je als je niet uitkijkt een jaar opgescheept met een peperdure primadonna die over the hill is.
Inderdaad! Zou toch geweldig zijn om hem bij Ajax te zien. Ben erg benieuwd wat hij nog kan brengen.Ajax Rules schreef:Of het sportief/beleidsmatig een goede zet is voor Ajax, weet ik niet.
Maar in principe moet je dit natuurlijk doen. Gewoon, omdat het opwinding geeft en het supporter-leven zo saai is als er niet af en toe iets spannends gebeurt.
Je zou een met een prestatiecontract kunnen werken, een 'x bedrag' per goal bijvoorbeeld. Als hij goed presteert verdient hij natuurlijk ook geld voor zijn teamgenoten dmv winstpremies of eventueel het behalen van de volgende ronde in de CL.Marillion schreef:Ajax kan voor hem geen uitzondering maken. Dan is het hek van de dam en stort het hele principe van het salarishuis in elkaar. Dat zou toch niet werken? Iedereen een contract naar de nieuwe richtlijnen en dan een voormalig wereldtopper binnenhalen die pak 'm beet vier of vijf keer zoveel krijgt? Dan wens ik de club veel succes de volgende keer dat je met iemand als Raiola om tafel zit voor het contract van Kishna.
Nee, als hij komt moet het passen binnen het huidige beleid. En zelfs dan heb ik mijn twijfels. Ik zie nu eenmaal liever iemand die er nog moet komen en dus gretig is om te presteren en beter te worden, dan iemand die er al geweest is en zijn loopbaan gaat afsluiten. Maar goed, laten we eerst maar afwachten welke kant het op gaat.
Die is er ook en heet kampioenspremie.zeux schreef:Maar die incentive zou er dan toch voor iedereen moeten zijn?
Die opmerking staat genoteerd, voor het geval dat.Rishi schreef:En als hij mislukt huj...lekker boeiend....
Ik vind dat niet zo opvallend. Hiddink vertoeft vaak in Ajaxkringen, woont in Amsterdam en heeft een prima relatie met Cruijff. Ajax gaat er vol voor dat is wel duidelijk. Signaal van Eto'o dat hij openstaat voor Ajax, dag later meteen aan tafel. En uiteraard zijn omgeving proberen te beïnvloeden (Hiddink en Rijkaard).Yopi schreef:Je bedoelt ten koste van Muric, Kishna en/of Fischer?
Opvallend trouwens dat Ajax Hiddink inzet als pleitbezorger.
Voorstel hierboven was Eto'o een premie per doelpunt te geven. Lijkt me dat je dat niet voor maar één speler in het team moet afspreken...Yopi schreef:Die is er ook en heet kampioenspremie.zeux schreef:Maar die incentive zou er dan toch voor iedereen moeten zijn?
Het punt is dat die drie ton voor Eto'o niet veel voorstelt. In elk geval een stuk minder dan voor de rest.
Hij wordt onze Kuijt!!!!Ajaciedjuh schreef:Eto'o kan ook prima vanaf de flank spelen. Ik las zelfs ergens dat hij al een keer rechtsback heeft gespeeld.![]()
Haha, als een goede Eto'o niet in je systeem past, wat is dat systeem dan nog?Yopi schreef:Waarom zou je de gok willen nemen, Peter? Zie je hem functioneren in het Ajax-systeem? Hoe zie je het voor je? Waar moet hij spelen?
Dat zou idioot zijn. Waar ben je dan mee bezig?Giacomo Puccini schreef:Bij de rol van Milik zette ik vanaf het begin al mijn vraagtekens en blijkbaar is hij nu al gewogen en te licht bevonden.
Dat ben ik met je eens, voor Milik zijn dit geen leuke berichten. Nog los van het feit dat we nog een zekere IJslander hebben lopen...Yopi schreef:Dat zou idioot zijn. Waar ben je dan mee bezig?Giacomo Puccini schreef:Bij de rol van Milik zette ik vanaf het begin al mijn vraagtekens en blijkbaar is hij nu al gewogen en te licht bevonden.