Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES
Ik zag gisteren Titus Bramble van Wigan een puike wedstrijd spelen tegen Man utd (uitslag doet anders vermoeden)
Mario Melchiot doet het daar ook nog altijd uistekend en is zelfs aanvoerder.
Onhaalbaar ivm salaris of niet?
Mario Melchiot doet het daar ook nog altijd uistekend en is zelfs aanvoerder.
Onhaalbaar ivm salaris of niet?
- Giacomo Puccini
Veelzijdig als het aankomt op afmaken ja. Maar in het Nederlands elftal heeft hij het niet gered omdat er dan toch dingen van hem werden gevraagd waar hij niet veelzijdig genoeg voor was, zoals meevoetballen, samenspelen. In de kleine ruimte had je niet veel aan hem, met buitenspelers om zich heen was hij niet op zijn best. Makaay was een ideale counterspits, een ijskoude afmaker die vaak op de goede plek stond. Je moest hem maar één opdracht meegeven, namelijk scoren. Van Nistelrooy is wat dat betreft veel completer, die beheerst het meevoetballen wel, hij moest ook wel omdat hij na zijn operaties aan snelheid inleverde.Bertje schreef:Makaay was op zijn hoogtepunt de meest veelzijdige spits die ik (bewust) heb meegemaakt. Scoren van afstand, intikkers, na zichzelf vrijgespeeld te hebben; hij kon het allemaal. Daarnaast had hij ook nog eens een uitstekend overzicht en liep hij zich fenomenaal vrij.
Ajax!
Aankopen 2009 onder Jol 2 we missen er nog 2 WANNEER KOMEN DIE NOU GVD 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Denk dat we wat gaan huren. Gewoon een gevoel dat er niets mogelijk is en dat men dan maar aan het huren slaat.
Nou, ik denk dat Makaay vandaag tegen Sparta ook geen pepernoot had geraakt ..
Blij met de punten ...
Maar die komt niet Lucas ...LucaS schreef:Koevermans
Blij met de punten ...
Beetje cryptisch, maar volgens een poster op PSV netwerk is volgens radio 1 Ajax rond met Alves. Helaas.
I think I lost my fucking headache
Als er met berichten van de radio wordt gesmeten, kan je er donder op zeggen dat het verzonnen is, het is immers niet direct te controleren. Dat van radio 1 las ik 4 uur geleden ook al, duurt wel erg lang voordat het ook naar de online media overslaat 

En wat zijn de argumenten voor dat helaas ?.LucaS schreef:Beetje cryptisch, maar volgens een poster op PSV netwerk is volgens radio 1 Ajax rond met Alves. Helaas.
Blij met de punten ...
Nou, dat ik niet zo kapot ben van Alves.
En waarom niet ( ik moet het er wel uittrekken héLucaS schreef:Nou, dat ik niet zo kapot ben van Alves.

Blij met de punten ...
Een enorm ego, en op zijn jaar bij Heerenveen na nou niet bepaald een hoogvlieger. In Engeland lijkt hij er met de pet naar gegooid te hebben.
LucaS schreef:Een enorm ego, en op zijn jaar bij Heerenveen na nou niet bepaald een hoogvlieger. In Engeland lijkt hij er met de pet naar gegooid te hebben.
Mwah, Perez heeft ook zo'n ego.Maar bij Fc Twente hoor je hem nooit.Ligt ook een beetje aan de trainer.Probleem wat er wel is is de vraag of dat ie het nog " heeft " dat scorend vermogen wat ie bij Heerenveen had ..
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Dat ego van Alves ging naar mijn weten pas spelen toen hij weg wilde. Daarvoor was iedereen heel tevreden over hem, zelfs in het altijd bescheiden Heerenveen.
Ajax!
Zo nog 1 week te gaan, Honda vertrekt naar die kakkerlakken en wij huren een spits en hopelijk ook nog een verdediger die men wel koopt, want daar is wel poen voor het geld van Vermaelen.
Zoniet, einde verhaal en alle niet spelende spelers saneren ,oprotten alla Madrid ben d'r klaar mee met type's als Sno, Urby , Kennedy Ogararu , Lindgren , Sulejmani etc etc .
Zoniet, einde verhaal en alle niet spelende spelers saneren ,oprotten alla Madrid ben d'r klaar mee met type's als Sno, Urby , Kennedy Ogararu , Lindgren , Sulejmani etc etc .
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zeker dat kakkerlakken Honda overnemen.... Zou kakkerlakken namelijk behoorlijk sterk maken.Toppie schreef:Zo nog 1 week te gaan, Honda vertrekt naar die kakkerlakken en wij huren een spits en hopelijk ook nog een verdediger die men wel koopt, want daar is wel poen voor het geld van Vermaelen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja joh, gaan we ff C of zelfs D-garnituur halen.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu graag weer verder over aankopen.
De Joodse intelligentie kan besproken worden in de topic in het Rommelhok: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 02#p898002
De Joodse intelligentie kan besproken worden in de topic in het Rommelhok: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 02#p898002
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je krijgt een compliment van Vedette-10, Steef..... ik zou zeggen: "koester het, want dat gebeurd niet zomaar."Vedette-10- schreef:Scherp hoor! Ik zat er helemaal naast, vergeef me!
Dan kom ik terug op een suggestie die ik eerder deed voor die rol: Lukman Haruna van AS Monaco. De rechtsbenige Urby Emanuelson van Nigeria was hij op het toernooi van Afrika onder de 20. Zeer goede speler, alleen heeft nog niet zijn plekje gevonden. Is volgens mij haalbaar voor minder dan 3 miljoen. Heeft in tegenstelling tot Emanuelson wel de scherpte in de duels.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.