Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES
Wie zegt dat De Guzman naar Ajax wil? Die jongen zal heel iets anders in zijn hoofd hebben.
Het stinkt aan alle kanten!
Die Guzman kan wel meer willen. Als puntje bij paaltje komt heeft hij natuurlijk helemaal niks laten zien. Geen topclub die hem wil.
Overgens wil ik hem niet bij Ajax hebben. Het is gewoon een kakkerlak namelijk. Ik snap niet zo goed dat we voor een feyenoorder gaan pleiten hier.
Overgens wil ik hem niet bij Ajax hebben. Het is gewoon een kakkerlak namelijk. Ik snap niet zo goed dat we voor een feyenoorder gaan pleiten hier.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Dan blijft De Guzman toch lekker bij F? Loopt hij over een jaar gratis de deur uit.
Ik heb liever dat de g. nog een jaartje salaris op strijkt en vervolgens gratis de deur uit loopt dan dat Ajax een miljoen aan die club geeft voor die speler.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nemen we hem dan over.joey schreef:Dan blijft De Guzman toch lekker bij F? Loopt hij over een jaar gratis de deur uit.

Gezien zijn uitlatingen over Ajax, zal dat de laatste club zijn waarvoor hij wil spelen (Al zijn voetballers nooit sterk in het consequent handelen) Hij wil, denk ik, nog steeds naar Spanje, als zijn broer daar nog speelt.joey schreef:Wie zegt dat De Guzman naar Ajax wil? Die jongen zal heel iets anders in zijn hoofd hebben.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Heb Honda nu in 2 wedstrijden in actie gezien, halen wat mij betreft! Technisch zeer verfijnd, scorend vermogen. Heeft daarnaast goede mentataliteit: hij heeft er alles voor over om te slagen als prof heb ik het idee. Daarnaast ook nog eens commercieel interessant mbt shirtverkoop in Japan.
Moet toch wel uit te komen zijn met VVV? Eventueel met doorverkoopconstructie of een aantal spelers op uitleenbasis in de deal betrekken.
Moet toch wel uit te komen zijn met VVV? Eventueel met doorverkoopconstructie of een aantal spelers op uitleenbasis in de deal betrekken.
- Daily Blind
Helemaal mee eens.. En enkele van onze talenten bij VVV stallen.gaizka schreef:Heb Honda nu in 2 wedstrijden in actie gezien, halen wat mij betreft! Technisch zeer verfijnd, scorend vermogen. Heeft daarnaast goede mentataliteit: hij heeft er alles voor over om te slagen als prof heb ik het idee. Daarnaast ook nog eens commercieel interessant mbt shirtverkoop in Japan.
Heeft hij iets te willen? Volgens jouw eigen woorden ligt de transfermarkt helemaal op zijn gat.joey schreef:Wie zegt dat De Guzman naar Ajax wil? Die jongen zal heel iets anders in zijn hoofd hebben.
Ja, hij heeft iets te willen. Voor hem is het waarschijnlijk het lucratiefst om gewoon bij F. te blijven en zijn contract uit te dienen. Waarom zou hij de problemen opzoeken?
Als De Guzman per se naar Ajax wilde, ja dan...
Als De Guzman per se naar Ajax wilde, ja dan...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
sander schreef:Mattie, duidelijkheid waarover? De sterkte of zwakte van Ajax? En deze data i.v.m. de wedstrijden tegen PSV en Bratislava?mattie schreef:ik denk dat a.s. maandag of 21 aug. een hoop duidelijk gaat worden..

juist helemaal juist. Wat gebeurt er als Ajax afgaat zondag en deze ronde europa niet overleeft. wint ajax allebei, dan zal er niks gebeuren.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Dan zijn we weer te laat?Wat gebeurt er als Ajax afgaat zondag en deze ronde europa niet overleeft.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
of op tijd.... Competitie duurt nog lang en wat willen wij allemaal het liefst?Aristides schreef:Dan zijn we weer te laat?Wat gebeurt er als Ajax afgaat zondag en deze ronde europa niet overleeft.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Klopt, er zijn dan nog 31 wedstrijden, maar geen Europees voetbal (zie mijn vorige reactie op ???) en weer van psv verliezen! Zal niet goed zijn voor het zelfvertrouwen. Welke speler wil er nog naar Ajax als er helemaal geen Europees voetbal volgt?Competitie duurt nog lang en wat willen wij allemaal het liefst?
Defoe was weer top vanavond, als ik hem zie scoort hij altijd. Waarschijnlijk onhaalbaar, of Jol connecties met hem uit zijn Tottenham tijd?
- Giacomo Puccini
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Snap bij god niet wat ze bij Benfica met nog een spits aan moeten. Ze hebben sinds kort die Saviola ook al binnengehaald.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Las dat diverse Engelse clubs op de tribune zaten voor Honda. Hij mag daar toch nog niet spelen vanwege een verblijfsvergunning. Kan Ajax zich mooi aanbieden om hem op huurbasis over te nemen totdat hij wel een werkvergunning heeft!
Van der Gijp zij het al bij VI, maar ik ben het met hem eens dat Makaay van grote waarde zou kunnen zijn voor dit Ajax.
Als pure afmaker in de 16 is hij nog steeds top.
Totaal niet het type spits wat we zoeken.gaizka schreef:Van der Gijp zij het al bij VI, maar ik ben het met hem eens dat Makaay van grote waarde zou kunnen zijn voor dit Ajax.
Zeker wel, zo'n wedstrijd als tegen RKC met al die kansen in de 16. In dat soort situaties is Makaay nog steeds top.Arwin schreef:Totaal niet het type spits wat we zoeken.gaizka schreef:Van der Gijp zij het al bij VI, maar ik ben het met hem eens dat Makaay van grote waarde zou kunnen zijn voor dit Ajax.
Maar die kansen creeer je dus niet met zo'n speler in de spits.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.